- Μέγιστη ευελιξία, αδύνατον να κολλήσεις στην κίνηση.
- Χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
- Ιδανική λύση για τους επαγγελματίες, μεγιστοποιεί το κέρδος.
- Δεν έχεις μανέτα συμπλέκτη, αλλά μπορείς να ελέγχεις την αλλαγή ταχυτήτων.
Μέγιστη ευελιξία, αδύνατον να κολλήσεις στην κίνηση
Τα παπιά δεν χαρακτηρίζονται τυχαία βασιλιάδες της κίνησης. Το μικρό βάρος που σπάνια ξεπερνά τα 110 κιλά, οι μαζεμένες διαστάσεις, το μεγάλο κόψιμο τιμονιού και η μικρή απόσταση από το έδαφος τα καθιστούν ιδανικά όταν το ζητούμενο είναι η ευκολία χειρισμών και η μέγιστη ευελιξία. Με ένα παπί είναι εξαιρετικά δύσκολο να εγκλωβιστείς στην κίνηση καθώς το μαζεμένο πλάτος σου επιτρέπει να χωθείς ακόμα και στα πιο στενά περάσματα. Οι τροχοί των 17 ιντσών με τους οποίους είναι εφοδιασμένα περνούν με μεγαλύτερη άνεση από κακοτράχαλους δρόμους ή και χωματόδρομους, προσφέροντας σε αίσθηση μια νότα μοτοσυκλέτας.
Χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης
Εκτός από το χαμηλό κόστος απόκτησης και χρήσης, καθώς η κατανάλωση καυσίμου που έχουν σπάνια ξεπερνά τα 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα ενός παπιού είναι το υπερβολικά χαμηλό κόστος συντήρησης. Οι τιμές των αναλώσιμων και των ανταλλακτικών είναι ιδιαίτερα προσιτές, ενώ υπάρχουν και πάρα πολλές επιλογές για τα δημοφιλή μοντέλα. Η έλλειψη πολλών πλαστικών τα κάνουν πιο εύκολα στην επισκευή μετά από πτώση, ενώ τα λιγότερα γενικά μέρη που έχουν κάνουν το κυνήγι ανταλλακτικών υπερβολικά εύκολο. Προσθέστε σε αυτό ότι γενικά μιλάμε για αρκετά απλές κατασκευές και έχετε την απάντηση του γιατί το κόστος χρήσης και συντήρησης ενός παπιού είναι ο βασικός λόγος που κρατούν ένα μερίδιο της αγοράς.
Μοντέλο | Τιμή | Κυβικά | Ισχύς Hp / Στροφές | Βάρος (πλήρες υγρών) |
---|---|---|---|---|
DAYTONA DY 125 RS | 1.845 | 119,7 | 8,5 | 101 |
DAYTONA SPRINTER 125 | 1.895 | 125 | 8,5 | 101 |
DAYTONA VELOS R 125 | 2.175 | 120 | 8,5 | 106 |
GPX POPz 125 | 2.175 | 125 | Δ.Α. | 100 |
MALAGUTI SPECTRE GP 125 | 2.395 | 125 | 9,8 | 123 |
SYM VF 125 | 2.495 | 125 | 9,7 | 115 |
Ιδανική λύση για τους επαγγελματίες, μεγιστοποιεί το κέρδος
Φυσικά όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που αναφέραμε μετράνε επί δύο όταν μπαίνουμε στον επαγγελματικό στίβο. Η de facto επιλογή των διανομέων ήταν ανέκαθεν το παπί (αν και τα τελευταία χρόνια τα Scooter 125cc κερδίζουν συνεχώς έδαφος) και δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς το γιατί. Ο επαγγελματίας διανομέας χειρίζεται το όχημα ως εργαλείο της δουλειάς του, οπότε χρειάζεται κάτι που να μπροεί να κάνει πολλά, απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, εύκολα και γρήγορα και χωρίς να χρειάζεται συντήρηση. Εκεί το παπί δεν έχει αντίπαλο και – ξεφεύγοντας από τον επαγγελματικό πεδίο – αυτά είναι χαρακτηριστικά που και εμείς θέλουμε σε ένα όχημα καθημερινών μετακινήσεων.
Δεν έχεις μανέτα συμπλέκτη, αλλά μπορείς να ελέγχεις την αλλαγή ταχυτήτων
Τα περισσότερα παπιά δεν έχουν μανέτα συμπλέκτη, έχουν όμως κιβώτιο ταχυτήτων στο οποίο τις αλλαγές κάνει ο αναβάτης. Συνήθως είναι τετρατάχυτο και χρειάζεται απλά να κλείσεις το γκάζι και να πατήσεις το μοχλό με το πόδι για να αλλάξεις ταχύτητα. Έτσι, πέρα από την αίσθηση (πολλοί προτιμούν να αλλάζουν μόνοι τους ταχύτητα) υπάρχει το πλεονέκτημα ότι μπορείς να ελέγξεις ακριβώς με πόσες στροφές κινείσαι και αν θέλεις να δουλεύεις τον κινητήρα σου ψηλά ή χαμηλά.