ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ανανέωση για το Skoda Scala: Νέο ντιζάιν α λα Vision RS & πιο high-tech

 Σχολιάστε 
25.457 Επισκέψεις στο άρθρο (1/8/2023)
Παρουσίαση: Ανανεωμένο Skoda Scala (2023)
16 Φωτογραφίες »

Παρουσίαση: Ανανεωμένο Skoda Scala (2023)

Το ανανεωμένο Skoda Scala παρουσιάστηκε επίσημα μαζί με το Kamiq. Νέο πρόσωπο, τεχνολογικά εξελιγμένη καμπίνα και πρωτιές που ανεβάζουν τα επίπεδα πρακτικότητας για το μικρομεσαίο των Τσέχων.

Αισθητικό και τεχνολογικό ρετούς για το Skoda Scala

Η Skoda έκανε παράλληλα παρουσίαση των facelift Scala και Kamiq (δείτε εδώ την παρουσίαση του Skoda Kamiq facelift), με τα δύο μοντέλα να φέρουν πλήθος αλλαγών στο ντιζάιν και στις τεχνολογίες που ανεβάζουν τις μετοχές τους σε πρακτικότητα, θέλοντας να συνεχίσουν την επιτυχημένη εμπορική τους πορεία σε παγκόσμια κλίμακα. Μπορεί το μικρομεσαίο hatcback της τσέχικης φίρμας να μην έχει λάβει αντίστοιχης αναγνώρισης στην ελληνική αγορά, ωστόσο οι 57 χωρές στις οποίες πωλείται έχουν απορροφήσει περί τις 230.000 αυτοκίνητα από το 2019, όταν και ξεκίνησε την καριέρα του.

Όσον αφορά στο αισθητικό κομμάτι, το ανανεωμένο Scala διαθέτει καινούργιο «πρόσωπο», βασισμένο στη σπουδή Skoda Vision RS, το οποίο εκφράζεται μέσα από τους νέους, μικρότερους LED προβολείς (πρώτη φορά προαιρετικά με φώτα TOP LED Matrix), τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με τη διαφορετική κυψελοειδή γρίλια χαμηλά και την μικρότερη κεντρική μάσκα, αλλά και τους υψηλότερα τοποθετημένους προβολείς ομίχλης, σε σχέση πάντα με το απερχόμενο μοντέλο. Κοιτώντας το από το πλάι, οι αλλαγές εστιάζονται στις νέες ζάντες από 16 έως 18 ιντσών, με την 17άρα να εφοδιάζεται με μαύρες αεροδυναμικές προσθήκες. Περνώντας στο πίσω μέρος, το τζάμι της πόρτας του χώρου αποσκευών εκτείνεται πλέον χαμηλότερα μέχρι τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, ενώ ανάμεσά τους φιλοξενείται ολογράφως η ονομασία «Skoda» με τη νεότερη γραμματοσειρά. Επιπλέον, χαμηλότερα, παρατηρείται μια νέα ποδιά σε ρόλο αεροδυναμικού διαχύτη, καθώς επίσης και το ενσωματωμένο στον νέο προφυλακτήρα φως ομίχλης.

Μεγαλύτερες οθόνες στάνταρ για το Scala

Στο εσωτερικό τώρα, οι άνθρωποι της Skoda έχουν προβεί σε διακριτικές αλλά ουσιώδεις προσθήκες, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με το τεχνολογικό υπόβαθρο του Scala. Στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων 8 ιντσών (προαιρετικά 10,25") και εξίσου στάνταρ οθόνη αφής 8,25" (προαιρετικά υπάρχει επιλογή 9,2 ιντσών) ως πύλη για το σύστημα infotainment. Επιπρόσθετα, οι σχεδιαστές της Skoda αναδιαμόρφωσαν τον πίνακα ελέγχου του -προαιρετικού- συστήματος Climatronic αλλάζοντας τη διάταξη των πλήκτρων. Από εκεί και έπειτα, υπάρχουν, όπως και πριν, χώροι για μικροαντικείμενα στην κονσόλα, 2 θύρες USB Type-C και όλες οι ψηφιακές λειτουργίες για τη διασύνδεση με smartphone. Αξίζει να αναφερθεί πως, για πρώτη φορά στο Scala, όπως και στο Kamiq, προσφέρεται η επιλογή ανέπαφου ανοίγματος της -προαιρετικά- ηλεκτρικής πόρτας του πορτ-μπαγκάζ με μια κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα, ανεβάζοντας τα επίπεδα πρακτικότητας του μοντέλου.


Το τζάμι της πόρτας του χώρου αποσκευών εκτείνεται πλέον χαμηλότερα μέχρι τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, ενώ ανάμεσά τους φιλοξενείται ολογράφως η ονομασία «Skoda» με τη νεότερη γραμματοσειρά.
16 Φωτογραφίες »

Το τζάμι της πόρτας του χώρου αποσκευών εκτείνεται πλέον χαμηλότερα μέχρι τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, ενώ ανάμεσά τους φιλοξενείται ολογράφως η ονομασία «Skoda» με τη νεότερη γραμματοσειρά.

Κινητήρες 1.0 και 1.5 TSI από 95 έως 150 άλογα

Όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα του ανανεωμένου Skoda Scala, θα προσφέρεται με τρεις TSI evo2 κινητήρες του Volkswagen Group. Στη βάση της γκάμας θα βρίσκεται ο 1.000άρης τρικύλινδρος TSI με 95 άλογα και μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ αμέσως μετά θα υπάρχει η version του 1.0 TSI με 115 ίππους που θα συνδυάζεται είτε με εξατάχυτο χειροκίνητο σασμάν ή με DSG αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Στην κορυφή της γκάμας θα βρεθεί ξανά ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI με ονομαστική ισχύ 150 ίππων και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, ο οποίος θα συνεργάζεται με 7άρι DSG κιβώτιο.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τις εξοπλιστικές εκδόσεις, οι Τσέχοι αναδιαμόρφωσαν τη γκάμα προσφέροντας ουσιαστικά τρία επίπεδα: Essence, Selection και Monte Carlo με την τελευταία να είναι η πιο σπορτίφ εκδοχή του οικογενειακού hatchback με στιλιστικά στοιχεία που δίνουν έναν πιο αθλητικό χαρακτήρα. Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθεί πως πέρα από την «κανονική» ανάρτηση, οι μηχανικοί της Skoda προσφέρουν προαιρετικά την επιλογή Sport Chassis Control με μια πιο σκληρή ανάρτηση που χαμηλώνει το Scala κατά 15 χλστ., ενώ υπάρχει και μια δεύτερη επιλογή για πιο περιεπετειώδεις τύπους που μεγαλώνει την απόσταση του Scala από το έδαφος κατά 15 χλστ..

Κλείνοτας, η άφιξη του ανανεωμένου Skoda Scala στην Ελλάδα υπολογίζεται μέχρι τα τέλη της χρονιάς.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
VW YPHRESIES