ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
9 φωτογραφίες »

To Fiesta ST είναι σφιχτό οδηγικά και μεταφέρει με εξαιρετική ακρίβεια τις εντολές του οδηγού του στο δρόμο.

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

20.564 Επισκέψεις στο άρθρο

Ένα κοινό λογότυπο… αρκετές διαφορές στο δρόμο

Το Puma ST με το Performance Pack και δανειζόμενο τον κινητήρα του Fiesta, είναι ακόμα πιο φιλικό στην οδήγηση.

Το Puma ST με το Performance Pack και δανειζόμενο τον κινητήρα του Fiesta, είναι ακόμα πιο φιλικό στην οδήγηση.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Όπως τονίσαμε στην αρχή και πέραν των διαφορών που διαμορφώνει η διαφορετική κατηγορία που ανήκει το κάθε ST μοντέλο, τα τρία «όπλα» της Ford διαφοροποιούνται και σε οδηγικό χαρακτήρα. Κύριο χαρακτηριστικό τους πάντως είναι πως μπορούν να κινηθούν ταχύτατα και προσφέρουν κορυφαία οδηγική αίσθηση αλλά και fun to drive χαρακτηριστικά, πρεσβεύοντας απόλυτα το ιδιαίτερο οδηγικό D.N.A. της Ford. Σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις όλα τους έχουν πιο σφιχτή ανάρτηση και χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, μεγαλύτερες αντιστρεπτικές, καλύτερα φρένα και ελαστικά υψηλής απόδοσης της Michelin, καθώς και καλύτερη στρεπτική ακαμψία πλαισίου. Ποια η διαφορά στην πράξη όμως;


Το Focus ST εφοδιάζεται με 2,3 λίτρων EcoBoost κινητήρα με απόδοση 280 ίππους και καλύπτει το κενό που άφησε η έκδοση RS του προηγούμενου Focus

Το Focus ST εφοδιάζεται με 2,3 λίτρων EcoBoost κινητήρα με απόδοση 280 ίππους και καλύπτει το κενό που άφησε η έκδοση RS του προηγούμενου Focus

To Fiesta ST στην κορυφαία έκδοσή του είναι σφιχτό οδηγικά και μεταφέρει με εξαιρετική ακρίβεια τις εντολές του οδηγού του στο δρόμο, ενώ εκμεταλλευόμενο το διαφορικό της Quife μπορεί να κινηθεί ταχύτατα σε κάθε είδους διαδρομή, βγάζοντας εκπληκτικά τους 200 ίππους του 1,5 λίτρων EcoBoost κινητήρα του στο δρόμο. 

Το Puma ST στην επίσης κορυφαία του έκδοση με το Performance Pack και δανειζόμενο τον κινητήρα του Fiesta, είναι ακόμα πιο φιλικό στην οδήγηση από αυτό, αφού η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης και η πιο μαλακή της ρύθμιση (σ.σ. χωρίς να είναι μαλακό σε καμία περίπτωση) του χαρίζουν πιο ομαλές αντιδράσεις και συμμετοχικότητα στις περιπτώσεις που ο οδηγός δεν «φορτίζει» το πλαίσιο με το γκάζι. Αντίστοιχα σταθερό και εξίσου αποτελεσματικό είναι όμως και με το γκάζι στο «πάτωμα».

Το Focus ST εφοδιάζεται με 2,3 λίτρων EcoBoost κινητήρα με απόδοση 280 ίππους και καλύπτει το κενό που άφησε η έκδοση RS του προηγούμενου Focus. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση του οφείλεται γι` αυτόν τον «διπολικό» χαρακτήρα του, προσφέροντας καλή σχετικά άνεση στην επιλογή comfort αλλά και «πιστάδικη» απόσβεση στην επιλογή Sport. Δεν μπορεί να χαρακτηριστεί φυσικά τόσο χρηστικό στην καθημερινότητα όσο τα άλλα δύο αδέλφια του ή όπως oι ST εκδόσεις της Ford, εκφράζει όμως πιο άμεσα τον σκληροπυρηνικό χαρακτήρα του και σε οδηγικό επίπεδο, μιλώντας στην καρδιά και τα χέρια του πραγματικού οδηγού.

Η γνώμη μας
Δεν χωρά αμφιβολία πως όποια και από τις 3 εκδόσεις ST και να επιλέξει κανείς, θα έχει στα χέρια του ένα κορυφαίο οδηγικά αυτοκίνητο. Το Fiesta ST ως το φθηνότερο μοντέλο της οικογένειας αυτής έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αποτελώντας το κορυφαίο GTi της κατηγορίας του. Το Puma ST από την άλλη είναι πιο ευρύχωρο πιο πρακτικόκαι πιο allaroundαυτοκίνητο, βάζοντας ουσιαστικά τον ειδικό χαρακτήρα του Fiesta ST στην κατηγορία των B-SUV με μοναδικό τρόπο. Ο «απαγορευτικός» κυβισμός του Focus είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας για την επιλογή του, όμως είναι το «κάτι άλλο» σε επιδόσεις και συμπεριφορά και αποτελεί δικαίως το κορυφαίο σπορ μοντέλο της Ford σήμερα.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON