ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η εμπορική σταδιοδρομία του 5θυρου ΜΙΝΙ αναμένεται να ξεκινήσει το προσεχές φθινόπωρο.
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η εμπορική σταδιοδρομία του 5θυρου ΜΙΝΙ αναμένεται να ξεκινήσει το προσεχές φθινόπωρο.

Παρουσιάστηκε το 5θυρο MINI

10.287 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2014)

Το hatchback αμάξωμα του ΜΙΝΙ αποκτά εκδοχή 5θυρών, ένα μεγαλύτερο όχημα, πιο πρακτικό και ευρύχωρο, το οποίο καταφέρνει να διατηρεί αναλλοίωτο τον ΜΙΝΙ χαρακτήρα. Η διάθεσή του θα αρχίσει το φθινόπωρο.

Για 1η φορά στην ιστορία της, η MINI προσφέρει το κλασικό της hatchback μοντέλο με 5θυρο αμάξωμα. Η βρετανική φίρμα το αποκαλεί ΜΙΝΙ 5 door και παρουσιάστηκε σήμερα, ενώ θα βρεθεί στις εκθέσεις αυτοκινήτου το προσεχές φθινόπωρο.Στηρίζεται στην 3η γενιά του 3θυρου ΜΙΝΙ, με το μεταξόνιό του να έχει «ξεχειλώσει» κατά 72 χλστ., αγγίζοντας τα 2.567 χλστ. Το συνολικό μήκος του αμαξώματός του διευρύνθηκε κατά 161 χλστ., πηγαίνοντας στα 3.982 χλστ., ενώ οι εκδόσεις Cooper S και SD έχουν μήκος 4.005 χλστ. Επιπλέον, το 5θυρο ΜΙΝΙ είναι ψηλότερο κατά 11 χλστ. (1.425 χλστ.), ενώ το ίδιο παρέμεινε το πλάτος (1.725 χλστ.).Οπότε, το 5θυρο ΜΙΝΙ, εκτός από πιο πρακτικό λόγω των δύο επιπλέον θυρών, είναι και περισσότερο ευρύχωρο. Πιο συγκεκριμένα, προσφέρει 15 χλστ. μεγαλύτερο περιθώριο για τα κεφάλια των επιβατών και 61 χλστ. περισσότερο πλάτος για τους αγκώνες των πίσω επιβαινόντων. Επιπλέον, υπάρχει διευρυμένος «αέρας» κατά 72 χλστ. για τα γόνατα των πίσω. Ο χώρος αποσκευών, τέλος, έχει κερδίσει 67 λίτρα όγκου, φτάνοντας στα 278 λτ., ενώ αν πέσει το διαιρούμενο κατά 60:40 πίσω κάθισμα, τότε δημιουργείται ένας χώρος φόρτωσης όγκου 941 λτ.Σχεδιαστικά, τώρα, οι άνθρωποι της ΜΙΝΙ προσπάθησαν να εφαρμόσουν στο μοντέλο τους τις δύο επιπλέον πόρτες, δίχως να «χαλάσουν» το χαρακτήρα του 3θυρου hatchback οχήματος. Από όσα μπορούμε να κρίνουμε από τις φωτογραφίες, μάλλον τα κατάφεραν, με τους μόνους μας ενδοιασμούς να αφορούν στο μικρό μήκος των πίσω θυρών.Οι εκδόσεις κυβισμού και εξοπλισμού προέρχονται απευθείας από το 3θυρο μοντέλο και σε ό,τι αφορά στην ευρωπαϊκή αγορά υπάρχουν 4 επιλογές:
MINI Cooper 5 door: 3κύλινδρο βενζίνης EU6 TwinPower Turbo 1.499 κ.εκ.• Ισχύς: 136 hp στις 4.500–6.000 σ.α.λ.• Ροπή: 220 Nm στις 1.250–4.000 σ.α.λ. (230 Nm με overboost)• 0–100 χλμ./ώρα: 8,2 δλ. (αυτόματο: 8,1 δλ.)• Τελική ταχύτητα: 207 χλμ./ώρα (αυτόματο: 207 χλμ./ώρα)• Μέση κατανάλωση: 4,7-4,8 λτ./100 χλμ. (αυτόματο: 4,8–4,9 λτ./100 χλμ.)• Εκπομπές CO2: 109–111 γρ./χλμ. (αυτόματο: 111–114 γρ./χλμ.)MINI Cooper S 5 door: 4κύλινδρο βενζίνης EU6 TwinPower Turbo 1.998 κ.εκ.• Ισχύς: 192 hp στις 4.700–6.000 σ.α.λ.• Ροπή: 280 Nm στις 1.250–4.750 σ.α.λ. (300 Nm με overboost)• 0–100 χλμ./ώρα: 6,9 δλ. (αυτόματο: 6,8 δλ.)• Τελική ταχύτητα: 232 χλμ./ώρα (αυτόματο: 230 χλμ./ώρα)• Μέση κατανάλωση: 5,9-6,0 λτ./100 χλμ. (αυτόματο: 5,4–5,5 λτ./100 χλμ.)• Εκπομπές CO2: 136–139 γρ./χλμ. (αυτόματο: 125–128 γρ./χλμ.)MINI Cooper D 5 door: 3κύλινδρο πετρελαίου EU6 TwinPower Turbo 1.496 κ.εκ.• Ισχύς: 116 hp στις 4.000 σ.α.λ.• Ροπή: 270 Nm στις 1.750 σ.α.λ.• 0–100 χλμ./ώρα: 9,4 δλ. (αυτόματο: 9,5 δλ.)• Τελική ταχύτητα: 203 χλμ./ώρα (αυτόματο: 202 χλμ./ώρα)• Μέση κατανάλωση: 3,6-3,7 λτ./100 χλμ. (αυτόματο: 3,8–3,9 λτ./100 χλμ.)• Εκπομπές CO2: 95–97 γρ./χλμ. (αυτόματο: 99–102 γρ./χλμ.)MINI Cooper SD 5 door: 4κύλινδρο πετρελαίου EU6 TwinPower Turbo 1.995 κ.εκ.• Ισχύς: 170 hp στις 4.000 σ.α.λ.• Ροπή: 360 Nm στις 1.500–2.750 σ.α.λ.• 0–100 χλμ./ώρα: 7,4 δλ. (αυτόματο: 7,3 δλ.)• Τελική ταχύτητα: 225 χλμ./ώρα (αυτόματο: 223 χλμ./ώρα)• Μέση κατανάλωση: 4,1-4,3 λτ./100 χλμ. (αυτόματο: 4,1–4,2 λτ./100 χλμ.)• Εκπομπές CO2: 109–112 γρ./χλμ. (αυτόματο: 107–109 γρ./χλμ.)

Το μεταξόνιο του 5θυρου ΜΙΝΙ μεγάλωσε κατά 72 χλστ., αγγίζοντας τα 2.567 χλστ., ενώ το μήκος του αμαξώματός του διευρύνθηκε κατά 161 χλστ., πηγαίνοντας στα 3.982 χλστ.(4.005 χλστ. οι εκδόσεις S και SD).

Το μεταξόνιο του 5θυρου ΜΙΝΙ μεγάλωσε κατά 72 χλστ., αγγίζοντας τα 2.567 χλστ., ενώ το μήκος του αμαξώματός του διευρύνθηκε κατά 161 χλστ., πηγαίνοντας στα 3.982 χλστ.(4.005 χλστ. οι εκδόσεις S και SD).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA