Το 48V hybrid σύστημα συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο (iMT) τεχνολογίας by-wire, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να εισέλθει σε λειτουργία ρολαρίσματος (coasting) και να εξοικονομεί επιπλέον καύσιμο.
Βενζίνη και mild hybrid, με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο, το Hyundai i20 προσφέρεται σε μία ευρεία γκάμα επιλογών κάτω από τα 20.000 ευρώ. Για την ακρίβεια, υπάρχουν 13 λύσεις του κορεατικού μικρού στο συγκεκριμένο κόστος αγοράς και τον 1.000άρη T-GDi κινητήρα με 100, 120 άλογα και συνεπικουρούμενο (ανά περιστάσεις) από ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Στην βάση της γκάμας το χειροκίνητο Hyundai i20 των 100 ίππων λανσάρεται σε πέντε εξοπλιστικές προτάσεις από 16.290 ευρώ (Fresh, Exclusive, Premium, Distinctive και N-Line) ενώ με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7-DCT ξεκινά από τα 18.490 ευρώ (Exclusive, Premium). Όσον αφορά το 48βολτο Hyundai i20 προσφέρεται ως χειροκίνητο με το έξυπνο κιβώτιο iMT στα 100 και 120 άλογα (18.090 και 18.790 ευρώ αντίστοιχα) και ως αυτόματο στα ίδια άλογα (19.190 και 19.890 ευρώ αντίστοιχα).
Πιο εμπορική εξοπλιστική επιλογή είναι η έκδοση Exclusive με την πληρέστατη σουίτα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας Hyundai SmartSense (π.χ. αυτόματο φρενάρισμα σε χαμηλές, μεσαίες ταχύτητες και με ανίχνευση πεζών) και 8άρα έγχρωµη οθόνη αφής, ψηφιακό πίνακα οργάνων µε διαγώνιο 10,25 ιντσών, κάµερα οπισθοπορείας με αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός πίσω, LED φώτα. Αυτόματο, κλιματισμό, αναδιπλούμενους καθρέπτες και 16άρες ζάντες αλουμινίου βρίσκουμε στην ανώτερη Premium, ενώ στο top πακέτο N-Line προστίθενται συγκεκριμένες σπορτίφ σχεδιαστικές λεπτομέρειες.