ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιμένετε η Citroen να φτιάξει τον επόμενο «Βάτραχο»;

6.149 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2019)

Γίνεται μια μάρκα να ξεχάσει το σπουδαιότερο μοντέλο στην ιστορία της; Δεν είναι φυσικό κάποια στιγμή να επανέρχεται; Και η Citroen δεν θα το κάνει πρώτη φορά. Θα το ξανακάνει όμως;


Ο «Βάτραχος» είναι το μοντέλο που χάρισε τα αρχικά του στην νέα πολυτελή μάρκα του ομίλου PSA, μέλους του οποίου είναι και η Citroen. Είναι επίσης το μοντέλο που άφησε ιστορία όχι μόνο για αυτό που ήταν, αλλά κυρίως για το πόσο μπροστά από την εποχή του ήταν όταν λανσαρίστηκε το 1955. Τόσο μπροστά που ήταν δύσκολο για την Citroen να την αντικαταστήσει με ένα εξίσου ικανό διάδοχο.
 
Με τη σειρά που παρουσιάστηκαν, η CX, ΧΜ και C6 μπορεί να μην έφταναν την DS στην πρωτοπορία της, ήταν όμως καταπληκτικά αυτοκίνητα. Ο ανταγωνισμός όμως έχει αλλάξει την αγορά, και έτσι η Citroen, παρότι μας έδειξε το 2010 έναν πιθανό τέταρτο διάδοχο ως πρότυπο, με το Metropolis στη Σαγκάη, δεν είδαμε ποτέ μοντέλο παραγωγής σε οποιαδήποτε άλλη μορφή του. Τι έγινε;
 
Δύο πράγματα. Πρώτα η αγορά στην κατηγορία των μεγάλων και πολυτελών γερμανοποιήθηκε πλήρως. Αν δηλαδή ένα μοντέλο σε αυτά τα “μέτρα” δεν ήταν κλασσική μπερλίνα τριών όγκων, με κλασσικό, συμβατικό σχήμα, συντηρητική και ουδέτερη σχεδίαση και έμφαση στην απτή πολυτέλεια και τα γκάτζετ, δεν είχε πολύ μέλλον.
 
Και ο διάδοχος της DS δεν μπορούσε να είναι ένα μοντέλο με αυτή την περιγραφή. Και φυσικά δεν ήταν, με αποτέλεσμα παρά τα χαρακτηριστικά που έκαναν και τα τρία αυτά αυτοκίνητα μοναδικά, να μείνουν στο περιθώριο της αγοράς. Τόσο, που μετά και την C6 η Citroen έκοψε κάθε σχέδιο για αντικαταστάτη.
 
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα δούμε άλλο διάδοχο μοντέλο. Γιατί μπορεί τα σχέδια της Citroen να μην περιλαμβάνουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο, όμως δεν είναι πια η Citroen η μάρκα που θα λανσάρει μια μεγάλη λιμουζίνα. Είναι η DS. Η μάρκα που πήρε το όνομά της από το αρχέτυπο μοντέλο. Η DS είναι η μάρκα που τα βάζει με τους Γερμανούς. Και το κάνει με έναν απλό τρόπο. Δεν βάζει μοντέλα απευθείας απέναντι στα δικά τους, αφού, είπαμε, η αγορά θέλει γερμανικά αυτοκίνητα στις κατηγορίες αυτές. Αντίθετα λανσάρει μοντέλα που είναι διαφορετικά, σε σχήμα, κατηγορία, λογική και εκτέλεση.
 
Μια περιγραφή στην οποία ταιριάζει απόλυτα και ο διάδοχος της DS, ή της C6. Αυτό που μένει να δούμε είναι τους Γάλλους να αποφασίζουν να ξεκολλήσουν από τα SUV αμαξώματα που μονοπωλούν προς το παρόν την μάρκα DS και να λανσάρουν κάτι μοναδικό, διαφορετικό, και ξεχωριστό όσο η DS το μοντέλο και τα τρία αυτοκίνητα που ακολούθησαν.
 
Εσείς τι λέτε; θα δούμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Και από ποιόν το περιμένετε; Έχει η DS τα κότσια να τα βάλει με τους Γερμανούς στα ίσια; Να βασιστεί στο κοινό που έχει δημιουργήσει για να κάνει τις πωλήσεις που χρειάζεται ένα μοντέλο για να εγκριθεί για παραγωγή; Και τελικά εσείς θα το θέλατε; θα αφήνατε ένα γερμανικό premium για χάρη μιας μεγάλης Citroen, με ή χωρίς τα σήματά της;

Mercedes
SAILUN 10 TIPS