Η Jaguar Land Rover σταμάτησε την ανάπτυξη νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων πάνω στην MLA πλατφόρμα παρά το γεγονός ότι είχε ήδη ξοδέψει 1,15 δισεκατομμύρια ευρώ.
H Jaguar Land Rover αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα ότι θα μετατρέψει την Jaguar σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρεία, ωστόσο το στρατηγικό της σχέδιο είχε ως αποτέλεσμα να χρειαστεί να σταματήσει την ανάπτυξη και την παραγωγή τριών μοντέλων που ετοίμαζε.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έρχονται στο φως, ο διάδοχος της XJ «κόπηκε» από το πλάνο της φίρμας, ενώ μαθαίνουμε πως η βρετανική εταιρεία αναγκάστηκε να βάλει τέλος στην ανάπτυξη ενός αμιγώς ηλεκτρικού Land Rover με όνομα Road Rover αλλά και στην επερχόμενη Jaguar J-Pace. Το μεν Road Rover προοριζόταν να προσφέρει μεγάλη πολυτέλεια και υψηλές επιδόσεις, χωρίς ωστόσο να προσφέρει μεγάλες δυνατότητες στο χώμα, η δε J-Pace φημολογούνταν ότι θα προσπαθούσε να αντλήσει πωλήσεις από το Tesla Model X.
Και τα τρία προαναφερθέντα αυτοκίνητα «κόπηκαν», επειδή οι Βρετανοί αποφάσισαν να σταματήσουν την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων πάνω στην MLA πλατφόρμα, ακόμα και αυτό σήμαινε πως θα πετούσαν στον κάλαθο των αχρήστων περίπου τα 1,15 δισεκατομμύρια ευρώ.
Η Jaguar Land Rover θέλει να χρησιμοποιεί την MLA πλατφόρμα αποκλειστικά για μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπως τα Land Rover Range Rover και Range Rover Sport, ενώ τα ηλεκτρικά της θα βασίζονται πάνω στο καινούριο δάπεδο με όνομα ΕΜΑ (Electric Modular Architecture).
Ο οικονομικός διευθυντής της Jaguar Land Rover, κ. Adrian Mardell φάνηκε αισιόδοξος για τις κινήσεις της εταιρείας, δηλώνοντας μάλιστα πως «μια νέα XJ δεν θα βρισκόταν μπροστά από τον ανταγωνισμό και ότι δεν θα είχε την πολυτέλεια και δεν θα προσέφερε το όραμα και το συναίσθημα άλλων μοντέλων της Jaguar».