Τα δύο γαλλικά μοντέλα, εκτός των άλλων, μοιράζονταν τον ίδιο κινητήρα 1.600 κ.εκ απόδοσης 120 ίππων, το ίδιο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων.
Το Citroen Saxo VTS στάθηκε επάξια δίπλα στο «αδερφάκι» 106 Rallye 1.6 16v με την επίσημη παρουσίασή του να γίνεται στις αρχές του 1996.Τα κοινά χαρακτηριστικά τους ήταν πολλά, μιας και μοιράζονταν τον ίδιο κινητήρα 1.600 κ.εκ απόδοσης 120 ίππων, το ίδιο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και την ίδια αρχιτεκτονική της ανάρτησης. Παρόλα αυτά, σε οδηγικό επίπεδο υπήρξαν εμφανείς διαφοροποιήσεις με φανατικούς οπαδούς και στα δύο στρατόπεδα. Σε αντίθεση με το Rallye, στο Saxo VTS είχε δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης. Ενδεικτικά, μπορεί στα δύο αυτοκίνητα να χρησιμοποιείται το ίδιο υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, αλλά στην περίπτωση του Peugeot υπάρχει βαλβίδα που σκληραίνει το τιμόνι δίνοντας μία πιο «sportive» αίσθηση, σε αντίθεση με το VTS στο οποίο δεν αλλάζει τίποτα σε σχέση με ένα απλό Saxo.