Τόσο το Peugeot 106 Rallye 16v και κατΆ επέκταση το 106 GTI, όσο και το Citroen Saxo VTS έβγαιναν από το εργοστάσιο με τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.600 κ.εκ με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους.
Τόσο το Peugeot 106 Rallye 16v και κατ επέκταση το 106 GTI, όσο και το Citroen Saxo VTS έβγαιναν από το εργοστάσιο με τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.600 κ.εκ με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους που παίρνουν κίνηση από ιμάντα. Πρόκειται για το ατμοσφαιρικό μοτέρ με κωδική ονομασία «TU5J4», που αποδίδει 120 ίππους στις 6.600 σ.α.λ. και 145 Nm ροπής στις 5.200 σ.α.λ. Η σχέση συμπίεσης του κινητήρα αγγίζει το 10,8:1 και την τροφοδοσία καυσίμου αναλαμβάνει ένα σύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων της Bosch. Ουκ ολίγα είναι τα παραδείγματα βελτιωμένων κινητήρων, μιας και σήμερα σπάνια συναντά κανείς τέτοιον κινητήρα με την εργοστασιακή ιπποδύναμη, ενώ οι επιλογές βελτίωσης είναι αμέτρητες. Η τοποθέτηση εκκεντροφόρων με πιο «άγριο» προφίλ, ο επαναπρογραμματισμός της ECU και η αλλαγή του συστήματος εξάτμισης ήταν οι πρώτες αναβαθμίσεις για αύξηση της ιπποδύναμης στον συγκεκριμένο κινητήρα.