Το Peugeot 106 GTi διαφέρει από τις προηγούμενες εκδόσεις λόγω της τοποθέτησης προβολέων ομίχλης στον εμπρός προφυλακτήρα, της αφαίρεσης των λευκών σιδερένιων ζαντών που συναντάμε στις πρώτες εκδόσεις και της προσθήκης αεροτομής.
Εν έτει 1994, η Peugeot παρουσίασε την ιδανική επιλογή για το νεανικό κοινό που αναζητά ένα μικρό, οικονομικό αυτοκίνητο, ικανό να προσφέρει οδηγικές συγκινήσεις . Εξοπλιζόταν με έναν ατμοσφαιρικό 8βάλβιδο κινητήρα μόλις 1.300 κ.εκ που απέδιδε 100 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και απογείωνε το αμάξωμα των μόλις 825 κιλών στα 100 χλμ/ώρα σε 9,6 δευτερόλεπτα. Ακολούθησε η δεύτερη γενιά με 8βάλβιδο κινητήρα 1.600 κ.εκ και ελαφρώς αυξημένη ιπποδύναμη, ενώ τέσσερα χρόνια αργότερα έρχεται η κορυφαία έκδοση του μοντέλου, το Peugeot 106 Rally 1.6 16v με κινητήρα που προερχόταν από την μέχρι τότε ισχυρότερη έκδοση, το 106 GTI. Οι διαφοροποιήσεις του από τις προηγούμενες εκδόσεις εντοπίζονται στην τοποθέτηση προβολέων ομίχλης στον εμπρός προφυλακτήρα, την αφαίρεση των λευκών σιδερένιων ζαντών που συναντάμε στις πρώτες εκδόσεις και στην προσθήκη ίδιας αεροτομής με αυτή του GTI. Παράλληλα, η ανάρτηση έγινε πιο φιλική, ενώ τοποθετήθηκαν δισκόφρενα και στους πίσω τροχούς. Κάτω από το καπό βρισκόταν ένας κινητήρας της σειρά TU με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και ιπποδύναμη της τάξη των 120 ίππων.