ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Η σχεδίαση του Toyota Yaris χαρακτηρίζεται από τις τονισμένες ακμές και είναι άκρως νεανική.

Κινητήρες: Απόλυτη ισοπαλία χάρη στο ίδιο μοτέρ

30.389 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2020)

Aygo και 108 «φορούν» μάλιστα τον ίδιο, ιαπωνικής καταγωγής, 3κύλινδρο, μεταβλητού χρονισμού, αλουμινένιο κινητήρα ο οποίος αποδίδει 72 ίππους και  93 Nm ροπής. Εύστροφος και με άμεση απόκριση ο κινητήρας μπορεί ψηλά να δείχνει την 3κύλινδρη φύση του, κινεί όμως αξιοπρεπώς τα δύο «αδερφά» μίνι, κυρίως όμως τα κινεί οικονομικά που είναι και το ζητούμενο. Έτσι σε πραγματικές συνθήκες τα δύο μοντέλα εμφανίζουν παραπλήσια χαμηλή μέση κατανάλωση, που σύμφωνα με τις μετρήσεις μας γυροφέρνει τα 5,0 λτ./100 χλμ, ωστόσο το 108 λόγω συστήματος Stop-Start απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας μιας και εμφανίζει εκπομπές CO2 85 γρ./χλμ., ένατι 93 γρ./χλμ. του Aygo.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

FORD
GIATI EXOUSIODOTHMENO