ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
20 φωτογραφίες »

Γαλλική μάχη στις 19.000: 2008 για επιδόσεις ή Captur για «περιπέτεια»

173.000 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2021)

Οι Γάλλοι ξέρουν να φτιάχνουν SUV με τα Peugeot 2008 και Renault Captur να αποτελούν μια τρανή απόδειξη γι αυτό. Ποιο από τα δύο έχει το πάνω χέρι στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις;

Είναι δεδομένο πως η κατηγορία των B-SUV διαθέτει τη μεγαλύτερη ποικιλία μοντέλων μέσα στην γκάμα της. Μοντέλα που διαφέρουν παρασάγγας μεταξύ τους σε μέγεθος, χαρακτηριστικά, ύφος κ.ο.κ..

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στο θέμα μας θα εστιάσουμε σε δύο γαλλικά μοντέλα, τα Peugeot 2008 και Renault Captur, τα οποία πέρα της καταγωγής τους, παρουσιάζουν αρκετές ομοιότητες, όντας και τα δύο στο άνω άκρο της κατηγορίας από πλευράς διαστάσεων και έχοντας ένα πιο εκλεπτυσμένο και «προσεγμένο» χαρακτήρα.

Θα τα συγκρίνουμε λοιπόν, στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις των 100 (2008) και 90 ίππων (Captur) αντίστοιχα, οι οποίες έχουν και παραπλήσιο κόστος αγοράς. Συγκεκριμένα, το μοντέλο της Peugeot είναι διαθέσιμο από 19.650 ευρώ με έκπτωση, ενώ το Captur έχει κόστος από 19.130 ευρώ, αμφότερα με ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού και 5 χρόνια εγγύηση.

Σχεδίαση: Έχουν γούστο στη Γαλλία
Τα δύο μοντέλα είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας, με μήκος που αγγίζει το κάτω όριο της κατηγορίας των C-SUV, ενώ παράλληλα και τα δύο προσφέρουν ένα εκλεπτυσμένο παρουσιαστικό με δυναμική υπόσταση. To 2008 με μήκος 4,3 μ. διαθέτει ένα αυθεντικό crossover look, με δυναμικές αναλογίες, μεγάλη μάσκα και macho προφυλαχτήρα. Χαρακτηριστικό είναι το φωτεινό του αποτύπωμα με τους «χαυλιόδοντες» μπροστά και τις «νυχιές» στα φανάρια. Μεταξύ των δύο μας αρέσει περισσότερο, αν και η σχεδίαση είναι υποκειμενική.

Από την άλλη το Renault Captur των 4.277 χλστ., διακρίνεται για τον εκλεπτυσμένο του χαρακτήρα, με στοιχεία όπως τα φώτα με το χαρακτηριστικό «δάκρυ» και τη λεπτή μάσκα να συνθέτουν ένα ιδιαίτερα κομψό αποτέλεσμα. Δεν λείπουν βέβαια και τα στοιχεία δυναμισμού, όπως το φουσκωμένο καπό και τα «C-shape» πίσω φώτα. 
 
Εσωτερικό: Το 2008 έχει βάλει ψηλά τον πήχη, κορυφαίο σε χώρο αποσκευών το Captur
To 2008 διαθέτει ένα άκρως εντυπωσιακό εσωτερικό με premium standards για τα δεδομένα της κατηγορίας βασισμένο στη φιλοσοφία i-cockpit με χαρακτηριστικά μικρό τιμόνι, ψηλά τοποθετημένο πίνακα οργάνων και ελαχιστοποίηση διακοπτών. Ο προσανατολισμός τους αυτός τονίζεται από στοιχεία όπως τα άψογα φινιρισμένα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, ο (έξτρα) 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων, οι τύπου πιάνο διακόπτες και φυσικά η ποιότητα των υλικών.

Το Captur από την άλλη συγκαταλέγεται επίσης στα μοντέλα που ξεχωρίζουν ποιοτικά στην κλάση, με εκτεταμένη χρήση μαλακών στην αφή υλικών και διάκοσμο που μπορεί να μην έχει οπτικά το wow του 2008, όμως είναι αρκετά high-tech, με κάθετη οθόνη αφής και έναν προαιρετικό ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Όσον αφορά στους χώρους, τα δύο μοντέλα έχουν ίδιο αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών, με το 2008 να προσφέρει ελάχιστα φαρδύτερο κάθισμα και περισσότερο αέρα για τα κεφάλια. Από την άλλη, το Captur διαθέτει πιο μεγάλο χώρο αποσκευών, ο οποίος χάρη στα πίσω συρόμενα καθίσματα διαμορφώνεται από 455-536 λτ., ενώ αυτός του 2008 είναι 434 λίτρα.

Επόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS