ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
10 φωτογραφίες »

Δυνατός και πολιτισμένος, αλλά κυρίως εύρωστος από τις χαμηλές στροφές είναι ο 1,2 PureTech των 100 ίππων που φοράει το 2008, ενώ παράλληλα δεν πληρώνει και τέλη.

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

172.977 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2021)

Κινητήρες: Καλύτερο σε επιδόσεις και χωρίς τέλη το 2008
Η μεγαλύτερη ισχύς του 1.200άρη PureTech συγκριτικά με τον 1,0 λτ TCe , τόσο σε ίππους (100 έναντι 90) όσο και σε ροπή (205 από τις 1.750 σ.α.λ. έναντι 160  Nm από τις 2.100  σ.α.λ.) αποτυπώνεται στα νούμερα των επιδόσεων, όπου το 2008 εμφανίζεται αρκετά πιο γρήγορο. Αλλωστε το σύνολο του 2008 το έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα και μας αρέσει ο τρόπος που τραβάει από χαμηλά και η ελαστικότητά που επιδεικνύει. Παρόμοια χαρακτηριστικά θα συναντήσουμε και στον TCe του Captur, ο οποίος από τη μία χαμηλά δείχνει να υστερεί έναντι του PureTech, αλλά από την άλλη δείχνει να βολεύεται καλύτερα στις μεσαίες. Επιπλέον σε πραγματικές συνθήκες έχει μικρή απόκλιση κατανάλωσης, περίπου κατά μισό λίτρο από το εργοστασιακό νούμερο, ωστόσο δεν καταφέρνει να αποφύγει τα τέλη λόγω ρύπων, εν αντιθέσει με το 2008.

Αρκετά οικονομικός αποδεικνύεται ο 1,0 τλ. TCe του Captur, με πραγματική κατανάλωση στα 6,5 λτ./100 χλμ..

Αρκετά οικονομικός αποδεικνύεται ο 1,0 τλ. TCe του Captur, με πραγματική κατανάλωση στα 6,5 λτ./100 χλμ..

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στο δρόμο: Πολύ άνετο το 2008, σε κερδίζει η ποιοτική κύλιση του Captur
Προβληματίζει ευχάριστα η σύγκριση των οδηγικών χαρακτηριστικών που έχουν τα δύο μοντέλα, αφήνοντας  τον οδηγό συνολικά πολύ ικανοποιημένο. Το 2008 επιδεικνύει ένα ισορροπημένο προφίλ ανάμεσα στην άνεση και την αποτελεσματικότητα, με την ανάρτηση καταφέρνει να λειαίνει πολύ καλά τις όποιες ανωμαλίες και το άμεσο τιμόνι να δίνει το ρυθμό σε πιο γρήγορο τέμπο.

Το Renault Captur από την άλλη έχει κορυφαία κύλιση χάρη στην ήσυχη και απορροφητική ανάρτησή του, καθώς επίσης και στην πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Είναι αρκετά στιβαρό και ευθύβολο στο δρόμο, ενώ σε ένα επαρχιακό δρόμο δύσκολα θα παρουσιάσει έντονες κλίσεις, παρά τα 210 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Χαρακτηριστικό που του δίνει μεγαλύτερες δυνατότητες σε εκτός δρόμου περιβάλλοντα έναντι του 2008 που έχει 170 χλστ. απόσταση.

Η γνώμη μας
Τα 2008 και Captur είναι από τα B-SUV που μπορεί να παίξουν το ρόλο και του οικογενειακού οχήματος λόγω χώρων και ολοκληρωμένου χαρακτήρα. Το μοντέλο της Peugeot θα σε κερδίσει με το ποιοτικό και οπτικά περίτεχνο εσωτερικό του, την elegant σχεδίαση, καθώς επίσης και με το ισορροπημένο του οδηγικό προφίλ. Το αντίστοιχα ποιοτικό Captur θα το εκτιμήσετε για την άνεση που προσφέρει (ειδικά σε ένα ταξίδι), την ουδέτερη συμπεριφορά υπό πίεση, το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, αλλά και για τις εκτός δρόμου προδιαγραφές του. Από τις λίγες περιπτώσεις που επιλέγεις με τυφλά μάτια και τα δύο μοντέλα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

FORD
NEO VITO