Μικρά στα «χαρτιά» και ταξιδιάρικα: Τα Peugeot 2008, Renault Captur και VW T-Roc «φλερτάρουν» σε χαρακτηριστικά με τα C-SUV, ενώ παράλληλα οι οικονομικές diesel εκδόσεις τους και το οδηγικό τους προφίλ, τα καθιστούν ιδανικά για μεγάλα ταξίδια.
Το έχουμε πει πολλές φορές, ότι τα μικρά SUV είναι η πιο σημαντική κατηγορία στην τρέχουσα κατάσταση της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου και με την μεγαλύτερη δυναμική, ενώ παράλληλα διαθέτει μια ευρεία γκάμα, μέσα στην οποία θα βρεις πραγματικά πολλές διαφορετικές επιλογές.
Πιο τρανή απόδειξη της τελευταίας πρότασης είναι άλλωστε πως μέσα στην κατηγορία θα συναντήσουμε μοντέλα από σχεδόν 4 μέτρα, δηλαδή όσο ο μ.ο. των μικρών, μέχρι και επιλογές ως τα 4,3 μ., που «ακουμπούν» στο κάτω άκρο των C-SUV.
Εμείς στο συγκριτικό μας επιλέξαμε τρία μοντέλα που ανήκουν στο άνω άκρο της κατηγορίας και είναι ικανά να καλύψουν τις ανάγκες μια οικογένειας ή μιας παρέας φίλων. Ο λόγος για τα Peugeot 2008, Renault Captur και VW T-Roc στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους 100, 115 και 115 ίππων αντίστοιχα, οι οποίες έχουν παραπλήσιο κόστος αγοράς και διακρίνονται για τον περιπετειώδη και ταξιδιάρικο χαρακτήρα τους.
Σχεδίαση: Εκλεπτυσμένο Peugeot 2008, μοντέρνο Captur και νεανικό VW T-Roc
Στη σχεδίαση των τριών μοντέλων θα βρούμε παρόμοιας φιλοσοφίας προσέγγιση, με διαφορετική εκτέλεση στο καθένα, η οποία μας δίνει τρία καλαίσθητα μοντέλα.
Η Peugeot προσάρμοσε τη νέα γλώσσα της στο αμάξωμα των 4.300 χλστ. του 2008, δημιουργώντας ένα άκρως καλαίσθητο και κομψό αποτέλεσμα. Παράλληλα οι λεπτομέρειες, όπως τα κάθετα φώτα και το φουσκωμένο εμπρόσθιο μέρος τονίζουν το στοιχείο του δυναμισμού και του μοντέρνου.
Το Captur των 4.277 χλστ. σχεδιαστικά αναδεικνύει το μοντέρνο χαρακτήρα του, παντρεύοντας το εκλεπτυσμένο στοιχείο, που συναντάμε στα φώτα με το χαρακτηριστικό «δάκρυ» και τη λεπτή μάσκα, με το δυναμικό στοιχείο που εκφράζεται από το μυώδες καπό και τα πίσω φώτα.
Το λίγο μικρότερο VW Τ-Roc (4.234 χλστ. μήκος) δεν έχει το συντηρητισμό που θα συναντήσουμε σε άλλα μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Η μεγάλη μάσκα, με τον επίσης μεγάλο αεραγωγό και τους προβολείς αποπνέουν ένα πιο νεανικό αέρα, ο οποίος ολοκληρώνεται από τη μικρή κλίση της οροφής και την προαιρετική διχρωμία.
πριν βγει το νεο captur εκλινα προς το 2008..τωρα πια και τιμολογιακα η ρενο εχει το πανω χερι..το τριτο αναξιο αναφορας
Και τα τρία είναι καλά και προπάντων με σωστούς ντίζελ κινητήρες (που θα είχαν καταργηθεί για ορισμένους)