Μιλώντας πιο συγκεκριμένα για τις επιλογές που υπάρχουν στα κινητήρα σύνολα αλλά και τις τιμές του, το μικρό SUV της Peugeot διατίθεται με βενζίνη από 22.900 ευρώ. Μοναδικός διαθέσιμος είναι ο 1,2 λίτρων PureTech κινητήρας σε απόδοση 100 ίππων, ωστόσο για αυτούς που επιθυμούν περισσότερο γκάζι παρούσες είναι και οι εκδόσεις με 130 (από 24.600 ευρώ) και 155 ίππους (από 38.000 ευρώ). Η εργοστασιακή κατανάλωση στο συνδυασμένο κύκλο WLTP κυμαίνεται από 5,4 έως 6,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Στην πιο οικονομική επιλογή αυτή του diesel βρίσκουμε τον 1,5 λίτρων BlueHDi, σε εκδόσεις 110 (από 24.700 ευρώ) ή 130 ίππων (από 33.900 ευρώ). Να σημειώσουμε πως τόσο στη βενζίνη όσο και στο diesel οι ισχυρότερες εκδόσεις συνδυάζονται με το «βελούδινο» αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8, που έρχεται μετά το 6άρι χειροκίνητο το οποίο αποτελεί την επιλογή στη βάση της γκάμας. Επιστρέφοντας στις δύο οικονομικές πετρελαιοκίνητες επιλογές να σημειώσουμε πως η κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με την εταιρεία έρχεται στα 4,4 και 4,8 λίτρα/ 100 χλμ., αντίστοιχα.
Από τη μεριά του το αμιγώς ηλεκτρικό e-2008 (από 37.300 ευρώ) εφοδιάζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα του e-208 και μπαταρία 50kWh, ενώ η μέγιστη απόδοσή του ανέρχεται στους 136 ίππους και στα 260 Nm ροπής από τις 300 σ.α.λ..Φυσικά αποτελεί την «πράσινη» επιλογή για αυτούς που επιθυμούν να κινηθούν χωρίς ρύπους τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Η αυτονομία του e-2008 ανέρχεται στα 320 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις με το πρότυπο WLTP. Η κατανάλωση ανέρχεται στις 17,5 kWh/100 χλμ. ενώ τέλος για την πλήρη φόρτισή του από άδειο χρειάζεται 31 ώρες από απλή οικιακή πρίζα και 7μιση ή 5 ώρες από wallbox ισχύος 7,4 και 11 kW αντίστοιχα. Από ταχυφορτιστή 100 kW αρκούν 30 λεπτά φόρτισης για το 80% της χωρητικότητας των μπαταριών του.