ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Peugeot 2008 diesel Vs Toyota C-HR Hybrid
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Peugeot 2008 diesel Vs Toyota C-HR Hybrid

11.981 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2021)

Best seller στην κατηγορία τους, τα Peugeot 2008 και Toyota C-HR είναι δύο μοντέρνες επιλογές που κλέβουν τις εντυπώσεις και με την οικονομική τους κατανάλωση. Συγκρίνουμε την έκδοση diesel του γαλλικού B-SUV με την κλασική υβριδική πρόταση των Ιαπώνων.

Τα best seller οικονομίας!

Και τα δύο σαρώνουν στις κατηγορίες τους, αλλά ποιο προτιμάς; Το μικρό SUV πετρελαιοκίνητο Peugeot 2008 για μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις ή το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό C-HR που σκοράρει με την οικονομία του εντός πόλης;

Η αγορά των SUV έχει την υπογραφή τους. Στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην κατηγορία τους, τα δημοφιλή crossover Peugeot 2008 και Toyota C-HR κεντρίζουν το ενδιαφέρον χάρη στην μοντέρνα σχεδίασή τους. Αρκεί όμως μονάχα η εμφάνιση για να θεωρηθείς best seller; Προφανώς, όχι. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα «συστηθούμε» καλύτερα με το γαλλικό B-SUV στην οικονομική πετρελαιοκίνητη έκδοση και με το ιαπωνικό C-SUV της χαμηλής κατανάλωσης στις εντός πόλεις μετακινήσεις.

Value for money: Ακριβότερο αλλά και πληρέστερο το C-HR

Για τις ανάγκες της σύγκρισης επιλέγουμε τις βασικές εκδόσεις εξοπλισμών και στα δύο μοντέλα. Έτσι, το Toyota C-HR είναι κατά τι πιο ακριβό στα 24.720 ευρώ (C-Enter, 122 PS), αλλά με περισσότερες εξοπλιστικές παροχές (2ζωνικός αυτόματος κλιματισμός, ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης, κάμερα οπισθοπορείας) συν το στάνταρ αυτόματο CVT κιβώτιο. Πλούσιο από την βασική του και το Peugeot 2008 με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης Active Safety Brake με λειτουργία ημέρας. Κοστίζει 23.800 ευρώ στο εξοπλιστικό πακέτο Active στα 110 άλογα.

Σχεδίαση: Σικάτο το 2008, πιο «άγριο» το C-HR

Η εμφάνιση είναι θέμα γούστου, αλλά κανείς δεν αμφισβητεί πως έχουμε δύο ευχάριστα με την διαφορετική τους σχεδίαση αυτοκίνητα. Να πούμε ότι μιλάμε για δύο μοντέλα που «τέμνονται» στις διαστάσεις τους, ακόμη και αν ανήκουν σε διαφορετικές «κλάσεις». Από την μία πλευρά το 2008 αγγίζει τα όρια των μικρομεσαίων SUV, από την άλλη το C-HR είναι περισσότερο compact και πλησιάζει τα SUV πόλης.
 
Σε κάθε περίπτωση, Γάλλοι και Ιάπωνες έδωσαν... ρέστα σχεδιαστικά. Διότι όπως και να το κάνουμε, θα γυρίσεις να ρίξεις μία ματιά μόλις περάσουν δίπλα σου. Το Peugeot 2008 επενδύει περισσότερο στους αγοραστές που ψάχνουν μία πιο εκλεπτυσμένη πρόταση. Οι λαμπεροί «χαυλιόδοντες», οι τρεις «γρατζουνιές» εμπρός και πίσω σε κάθε φανάρι και η σκουρόχρωμη «γέφυρα» ανάμεσα στα πίσω φώτα κάνουν... σαματά τις νυχτερινές ώρες, με τις έντονες ακμές και γωνίες να χαρίζουν τον απαραίτητο νεανικό χαρακτήρα. Σαφέστερα πιο σπορτίφ λογική ακολουθεί το Toyota C-HR με την επιβλητική κεκλιμένη οροφή coupe στο πίσω μέρος. Οι έντονες και ακανόνιστες ακμές που φέρει σε όλα τα τμήματά του είναι χαρακτηριστικές του δυναμισμού του, τον οποίο ενισχύουν και τα αιχμηρά φωτιστικά του σώματα.

Εσωτερικό-Χώροι: Αμφότερα με premium προσανατολισμό, πιο ευρύχωρο το 2008

Κινητήρας-κατανάλωση: Στο επίκεντρο η οικονομία, προβάδισμα επιδόσεων στο 2008

Οδική συμπεριφορά: All around 2008, σπορτίφ και άμεσο το C-HR

Η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
NEXEN ENDIAFERON