Όπως με την εξωτερική σχεδίαση, έτσι και στην καμπίνα τους τα δύο γαλλικά μοντέλα υπερηφανεύονται για το ξεχωριστό design, με το 208 να κερδίζει περισσότερους πόντους χάρη στην premium αίσθηση ποιότητας που αποπνέει. Highlights είναι τα μαλακά και άριστα φινιρισμένα πλαστικά στο ταμπλό, ο (έξτρα) ψηφιακός 3D πίνακας οργάνων Peugeot i-Cockpit 3D, οι διακόπτες τύπου πιάνο και φυσικά η οθόνη αφής από 7 έως 10 ίντσες με βάση και την εξοπλιστική έκδοση. Όσον αφορά το Renault Clio με τη σειρά του ικανοποιεί και εκείνο με την κορυφαία ποιότητα υλικών (μαλακών και σκληρών), την εύχρηστη (κάθετη) οθόνη αφής από 7 έως 9,3 ίντσες και τους όμορφους και πρακτικούς διακόπτες αεροπορικούς τύπου, την ώρα που πρεμιέρα κάνει ο προαιρετικός ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Περνώντας στους χώρους και την εργονομία, αμφότερα τα μοντέλα είναι εργονομικά και λειτουργικά (στο Clio θα δώσουμε μικρό προβάδισμα), έχουν καλή θέση οδήγησης (πάλι το Clio θα βολέψει περισσότερους σωματότυπους) και χώρους που επαρκούν για τις μεταφορικές ανάγκες 4 επιβατών. Έτσι, πιο άνετο θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι το Renault Clio που προσφέρει μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια, αλλά και 391 λίτρα χώρο για τις αποσκευές (έναντι 311 λίτρα στο 208).
Κινητήρας-Επιδόσεις: 208 για επιδόσεις, Clio για κατανάλωση (στο ECO mode) Η διαφορά των 9 ίππων (100 έναντι 91) αλλά και των 45 Nm ροπής υπέρ του Peugeot 208 αναμενόμενα εξασφαλίζει καλύτερες επιδόσεις στο γαλλικό «λιονταράκι». Τόσο στο 0-100 χλμ./ώρα, όσο και στις ρεπρίζ το 208 με τον 1,2 λίτρων PureTech κερδίζει το Clio και ανταποκρίνεται αρμονικά σε όσους αναζητούν ένα σβέλτο μικρό αυτοκίνητο. Μάλιστα, το 208 βγαίνει στα σημεία νικητής και στην μάχη της μέσης κατανάλωσης, καθώς στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Center επικράτησε με 6,1 λτ./100 χλμ. έναντι 6,2 λίτρων του εξίσου πολιτισμένου στην λειτουργία 1.000άρη Tce. Βέβαια, εδώ να πούμε ότι αν επιλέξει κανείς την επιλογή ECO στο Clio, τότε θα δει χαμηλότερη κατανάλωση, αλλά και πιο αργές επιδόσεις. Εμείς προτιμήσαμε στο μεγαλύτερο μέρος της δοκιμής στο normal, για αυτό και δώσαμε προβάδισμα στο 208.