ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ίδια τιμή για την βασική έκδοση βενζίνης και πετρελαίου για το καθόλα εντυπωσιακό Peugeot 3008 και άντε να επιλέξεις.

Πολύ ποιοτικό και ξεχωριστό σχεδιαστικά είναι το εσωτερικό του Peugeot 3008, που πλησιάζει premium χαρακτηριστικά συναρμογής και φινιρίσματος.

Εξαιρετικά ραφιναρισμένη, αλλά και οικονομική σε κανονικές συνθήκες, είναι η λειτουργία του 3κύλινδρου 1,2 PureTech.

O 1,6 BlueHDi των 100 ίππων και των 254 Nm ροπής δίνει έμφαση στην οικονομία. Συνδυάζεται με 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων.

Οι επιδόσεις του Peugeot 3008 με τον 1,2 PureTech κινητήρα είναι καλύτερες από αυτές του 1,6 BlueHDi με τους 120 ίππους, πόσο δε από αυτές με τους 100.

Peugeot 3008: Να το πάρω βενζίνη ή diesel;

127.600 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2018)

Η Peugeot προσφέρει τις βασικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου στην ίδια τιμή των 26.400 ευρώ. Σε επιδόσεις και οδική συμπεριφορά, το μπρίο της βενζίνης υπερισχύει. Δείτε τώρα, ποιo καύσιμο είναι ο νικητής για το κορυφαίο crossover της Peugeot.

Ίδια τιμή, σε βενζίνη και ντίζελ, προκαλούν πονοκέφαλο στην επιλογή
Μέχρι τώρα ξέραμε πως το diesel είναι ακριβότερο στην αγορά, αλλά καίει λιγότερο και αν κάνεις πολλά χλμ. ετησίως μπλα μπλα μπλα κάνεις απόσβεση και συμφέρει, αν όχι μπλα μπλα μπλα, τότε η βενζίνη μπλα μπλα μπλα. Σήμερα η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot δημιουργεί έναν μικρό πονοκέφαλο: Ίδια τιμή για την βασική έκδοση βενζίνης και πετρελαίου για το καθόλα εντυπωσιακό Peugeot 3008 και άντε να επιλέξεις.

Το νέο 3008 ξεχωρίζει με την ιδιαίτερη και εκλεπτυσμένη σχεδίαση και τα μοναδικά χαρακτηριστικά του, όπως το i-cockpit στο εσωτερικό, ξεφεύγοντας από τα δεδομένα των mainstream μοντέλων και μπαίνοντας σε premium μονοπάτια. Αυτό ισχύει είτε για την βασική  έκδοση βενζίνης με τον 1,2 PureTech των 130 ίππων, είτε για την βασική έκδοση πετρελαίου με τον 1,6 BlueHDi των 100 ίππων. Αρα στην τιμή έχουμε ισοπαλία.
 
Κινητήρες- Επιδόσεις: Κερδίζει τις εντυπώσεις ο 1,2 PureTech βενζίνης
Ο 4κύλινδρος, 8βάλβδιδος 1,6 BlueHDI αποδίδει 100 άλογα και 254 Nm ροπής δίνοντας έμφαση στην χαμηλή κατανάλωση. Η τελευταία οφείλεται και στην μακριά κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου με τον θετικό επιλογέα και σύμφωνα με την γαλλική φίρμα η μέση τιμή της είναι 4,0 λτ./100 χλμ.

Να σημειωθεί πως ο κινητήρας του γαλλικού crossover διαθέτει σύστημα AdBlue για την εξουδετέρωση των NOx, γεγονός που του δίνει ένα πλεονέκτημα για μελλοντική χρήση, όπου τα πράγματα για το diesel θα ζορίσουν. Όπως και η έκδοση βενζίνης, έτσι και το 1,6 BlueHDi διαθέτει σύστημα Start/Stop του κινητήρα για την κίνηση και τα φανάρια.
 
Από την άλλη, ο βραβευμένος 3κύλινδρος, 12βάλβδιβος 1,2 PureTech αποδίδει 130 άλογα και υπολείπεται μόλις 24 Nm σε ροπή και μάλιστα στις ίδιες στροφές (1.750 σ.α.λ). Στην πράξη ο κινητήρας, που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτο, εντυπωσιάζει με την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά. Η Peugeot υπόσχεται μέση κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως η μέση κατανάλωση είναι στα 6,8 λτ./100 χλμ., ενώ τα 0-100 έρχονται σε 10,9 δλ., τα 60-100 με 4η σε 7,8δλ και τα 80-120 με 5η σε 11,5 δλ.

Το 3008 με τον 100άρη diesel κινητήρα δεν είναι διαθέσιμο για δοκιμή από την αντιπροσωπεία. Ωστόσο, για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, το 120άρι, που δοκιμάσαμε και που έχει ροπή 300 Nm στις 1.750 σ.α.λ., έχει επιδόσεις: 0-100 σε 11, 1 δλ, 60-100 με 4η σε 7,9 δλ και 80-120 με 5η σε 12,3 δλ.. Από την άλλη, η πραγματική μέση κατανάλωση ήταν στα 6,4 λτ./100 χλμ. και άρα το diesel ταιριάζει περισσότερο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Θα λέγαμε λοιπόν πως η έκδοση με τον 1,2 PureTech κινητήρα κερδίζει ένα σημείο.
 
Στο δρόμο: Το μπρίο της βενζίνης υπερισχύει
To Peugeot 3008 είναι βασισμένο στην εξελιγμένη πλατφόρμα EMP2 και ως γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής, το νέο crossover της γαλλικής φίρμας συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα κύλισης. Παράλληλα όμως συντελεί ώστε το 3008 να στρίβει ουδέτερα και με λογική κλίση, παρά την κορυφαία απόσταση από το έδαφος των 219 χλστ.

Η άμεση απόκριση στο γκάζι της έκδοσης βενζίνης και το σχετικό μπρίο κάνει πιο ευχάριστη την οδήγηση του βενζινοκίνητου 3008 σε σχέση με το 120άρι ντίζελ, άρα λογικά και με το 100άρι αναμένεται λίγο πιο αργό.
 
Εσωτερικό-Χώροι: To i-cockpit φέρνει την ισοπαλία
Ιδιαίτερα ποιοτική και κομψή είναι η καμπίνα επιβατών του νέου 3008, με το i-cockpit λογικής εσωτερικό (προσηλωμένο στον οδηγό) όπου ξεχωρίζει ο ψηλά τοποθετημένος και στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων, το μικρής διαμέτρου τιμόνι, η μεγάλη κεντρική κονσόλα που χωρίζει οδηγό και συνοδηγό και ο προσεγμένος ambient φωτισμός.  

Οι χώροι επιβατών είναι άνετοι και ο χώρος αποσκευών των 520 λτ. είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Το μόνο που ίσως πειράξει κάποιους είναι το μεγάλο κεντρικό τούνελ μεταξύ οδηγού-συνοδηγού που τους «απομονώνει» κάπως…

Και στις δύο εκδόσεις, το επίπεδο Access έχει την αναμενόμενη πληρότητα για την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών. Κανένα από τα δύο δεν διαθέτει το σύστημα Advanced Grip Control, το οποίο μέσω 5 προγραμμάτων λειτουργίας για συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης υποκαθιστά ως ένα σημείο την τετρακίνηση, που δεν προσφέρεται άλλωστε σε καμία έκδοση. Αρα εδώ λοιπόν έχουμε ισοπαλία.
 
Η άποψή μας: 1,2 PureTech βενζίνης
Ένα και ένα κάνουν δύο: Με δεδομένη την ίδια τιμή για τις βασικές εκδόσεις του Peugeot 3008 σε βενζίνη και ντίζελ και με την επίσης δεδομένη υπεροχή του 1,2 PureTech σε επιδόσεις και ευχαρίστηση στην οδήγηση, τότε η πλάστιγγα γέρνει προς τη μεριά της βενζίνης. Στην περίπτωση με τον ισχυρότερο diesel τα πράγματα είναι λίγο πιο πολύπλοκα...

Mercedes
TURANZA 6 ALL SEASON