Εσείς τι λέτε; Σκοτώνη η πετρελαιοκίνηση την πίσω κίνηση ή όχι;
Πισωκίνητο diesel;
3.618 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2015)
Εντάξει, θέλει χρόνια για να πεισθούμε πως σπορ και ντίζελ μπορεί να πάνε μαζί. Όμως ντίζελ και πίσω κίνηση;
Τελευταία αρκετά αυτοκίνητα σπορ έχουν πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Τι γίνεται όμως με τα πισωκίνητα; Γίνεται ή μήπως κλέβει το ντίζελ την χάρη της πίσω κίνησης; Και τότε γιατί τόσοι κατασκευαστές επιμένουν; Είναι κάτι που δεν ξέρουν όσοι τα αγοράζουν, ή κάτι που δεν ξέρουμε εμείς;
Εντάξει, ντίζελ και πισωκίνηση δεν έχουν πολλά μοντέλα. Μιλάμε για πολύ συγκεκριμένα αυτοκίνητα από μία χούφτα μάρκες. Ειδικά σε κατηγορίες που απασχολούν την Ελλάδα. Όμως το ζήτημα παραμένει σημαντικό αφού το ντίζελ μόλις τώρα «πιάνει» στην Ελλάδα, ενώ ακόμη και όσοι το προτιμούν έχουν επιφυλάξεις ως προς τον χαρακτήρα του.
Ταξί, τράτα, ακόμη και «τάφος» είναι χαρακτηρισμοί που επιμένουν, από την εποχή που όντως ντίζελ ήταν μόνο τα ταξί και οι τράτες.Το τάφος, πάλι είναι μάλλον πιο καινούργιο και αποτέλεσμα της σύγκρισης με τα πιο γρήγορα βενζινοκίνητα μοντέλα των περασμένων ετών που αντικαθιστώνται τώρα με οικονομικά πετρελαιοκίνητα.
Δεν θέλει και πολλή φαντασία για να δει κανείς ότι με αυτά και με τα άλλα, το ντίζελ δεν εμπνέει τον Έλληνα οδηγό για τίποτα παραπάνω από έναν συμβιβασμό για να μην πληρώνει τα κέρατά του στο βενζινάδικο.Όμως αυτό είναι ελληνικό πρόβλημα. Γιατί οι αγορές που έχουν οριμάσει με το ντίζελ, το βάζουν παντού. Σε ότι αυτοκίνητο αγοράζουν. Είτε είναι σπορ, είτε είναι πισωκίνητο.
Και η Alfa Romeo; Είδατε την νέα Giulia με την πίσω κίνηση και τον V6 με τα 510 άλογα. Για δείτε και ποια έκδοση θα αγοράζουν όλοι; Με τους ιταλούς να φτιάχνουν μερικά από τα καλύτερα ντίζελ μοτέρ, το 2,2 ντίζελ θα είναι μακράν το πιο εμπορικό σύνολο κάτω από το μακρύ καπό της πισωκίνητης Giulia. Ούτε αυτοί ξέρουν;
Τι λέτε λοιπόν; Σκοτώνει την πίσω κίνηση το ντίζελ; Ή είναι ακόμη ένα κατάλοιπο της εποχής που ντίζελ φορούσαν τα ταξί και οι τράτες; Εσείς πως το βλέπετε;
Οσο για τ ερώτημα. .. μια βόλτα με απενεργοποιημενα ολα τ βοηθητικά σε mercedes w204 C320 I mercedes w211 E320 I Mercedes w212 E350 I BMW 730d I και με πιο μικρα σε κατηγορια...ας έρθει να πει ο καθένας οτι δεν μπορεί να συμβαίνει κάτι καλό με diesel k πισω κίνηση. .. ολα ειναι θεμα οδηγου...
Αν κρίνω από την συμπεριφορά του πετρελαιοκινήτου Navara σε σχέση με άλλα παρόμοια βενζινοκίνητα, πιστεύω ότι δεν θα έχουν να χάσουν και πολλά τα αυτοκίνητα με πίσω κίνηση. Και μη ξεχνάμε την απίστευτη ροπή των πετρελαιοκίνητων.
Οσο για τ ερώτημα. .. μια βόλτα με απενεργοποιημενα ολα τ βοηθητικά σε mercedes w204 C320 I mercedes w211 E320 I Mercedes w212 E350 I BMW 730d I και με πιο μικρα σε κατηγορια...ας έρθει να πει ο καθένας οτι δεν μπορεί να συμβαίνει κάτι καλό με diesel k πισω κίνηση. .. ολα ειναι θεμα οδηγου...
Αν κρίνω από την συμπεριφορά του πετρελαιοκινήτου Navara σε σχέση με άλλα παρόμοια βενζινοκίνητα, πιστεύω ότι δεν θα έχουν να χάσουν και πολλά τα αυτοκίνητα με πίσω κίνηση. Και μη ξεχνάμε την απίστευτη ροπή των πετρελαιοκίνητων.