Αν και ακόμη αναμένουμε την Facelift έκδοση της Porsche 911, δημοσιεύματα αναφέρουν πως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, εργάζεται πυρετωδώς για την επόμενη γενιά, που θα λανσαριστεί στα τέλη του 2018.
Η αγωνιστική 911 RSR έχει θεσπίσει τον κεντρομήχανο κινητήρα, ωστόσο η νέα 911 θα διατηρήσει τη θέση του κινητήρα στο πίσω μέρος, όπως έχει πράξει σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της η Porsche.
Φήμες, κάνουν λόγο για τη πιθανότητα, η επόμενη γενιά της 911 να μεταφέρει τον κινητήρα ελαφρώς πιο μπροστά, σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί η ισορροπία και η κατανομή βάρους του αυτοκινήτου.
Ο κύριος λόγος, που η θέση του κινητήρα θα παραμείνει στο πίσω μέρος, είναι πως η 911 αποτελεί ένα «πρακτικό» αυτοκίνητο δρόμου, με καθίσματα συνεπιβατών, σε αντίθεση με τα ανταγωνιστικά κεντρομήχανα μοντέλα της κατηγορίας, όπως η Ferrari και η McLaren. Όπως αναφέρεται, η νέα Porsche θα αυξηθεί στο πλάτος, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος, και όσον αφορά το σύστημα μετάδοσης, θα συνεχίσει να βρίσκεται στους πίσω τροχούς, ενώ διαθέσιμη θα είναι και μια τετρακίνητη έκδοση.