Μετά την παρουσίαση του Insignia GSi η Opel φαίνεται πως θέλει να εντάξει και το Astra στην οικογένεια Grand Sport Injection.
Πλησιάζει νέο Opel Astra GSi
9.640 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2017)
Με τους φακούς των κατασκόπων να το έχουν ήδη συλλάβει σε στάδιο δοκιμών εξέλιξης έχουν φουντώσει οι φήμες για τον ερχομό του Opel Astra GSi. Δείτε όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα.
Η πρώτη γενιά του Opel Astra, που ήρθε να αντικαταστήσει το εμβληματικό Kadett, είχε στην κορυφή της γκάμας την GSi έκδοση με το 2-λιτρο τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ ισχύος 150 ίππων. Στην πορεία των χρόνων και πιο συγκεκριμένα στην 3η γενιά του Astra λανσαρίστηκε η OPC έκδοση του 3θυρου Astra GTC με τον turbo Z20 LEH βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. με απόδοση 240 ίππων, που στην επόμενη γενιά του μοντέλου βελτιώθηκε περαιτέρω φτάνοντας σε ισχύ τα 280 άλογα.
Η ιστορία δείχνει λοιπόν πως η κορυφαία έκδοση αυτής της γενιάς Astra, που λείπει προς το παρόν από τη γκάμα, αναμένεται να λανσαριστεί σύντομα αναβιώνοντας μάλιστα το έμβλημα GSi. Σημειώνουμε δε πως η επιστροφή στο αρτικόλεξο GSi (Grand Sport Injection) ξεκίνησε με την παρουσίαση του Opel Insignia GSi και του Insignia GSi Sports Tourer με δύο turbo δίλιτρα σύνολα βενζίνης και diesel με απόδοση 260 και 210 ίππων αντίστοιχα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η ιστορία δείχνει λοιπόν πως η κορυφαία έκδοση αυτής της γενιάς Astra, που λείπει προς το παρόν από τη γκάμα, αναμένεται να λανσαριστεί σύντομα αναβιώνοντας μάλιστα το έμβλημα GSi. Σημειώνουμε δε πως η επιστροφή στο αρτικόλεξο GSi (Grand Sport Injection) ξεκίνησε με την παρουσίαση του Opel Insignia GSi και του Insignia GSi Sports Tourer με δύο turbo δίλιτρα σύνολα βενζίνης και diesel με απόδοση 260 και 210 ίππων αντίστοιχα.
Όσον αφορά στον κινητήρα της κορυφαίας έκδοσης του γερμανικού μοντέλου το τοπίο είναι ομιχλώδες, ωστόσο βάσει των πληροφοριών που έχουν διαρρεύσει «καρδιά» του επερχόμενου Astra GSi θα είναι είτε μια βελτιωμένη έκδοση του turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. του Corsa OPC -στο υπάρχον μοντέλο αποδίδει 207 ίππους-, είτε το δίλιτρο σύνολο των 260 ίππων που εδράζει κάτω από το καπό του μεγαλύτερου Insignia GSi.
Πέραν αυτού, δεδομένος θεωρείται ο εξοπλισμός της «καυτής» έκδοσης του μοντέλου με νέα πιο σκληρή ανάρτηση που θα μειώνει παράλληλα και την απόσταση από το έδαφος, αλλά και μεγαλύτερων διαστάσεων ζάντες με φαρδύτερα ελαστικά που στο εσωτερικό τους θα φιλοξενούν τα 4πίστονα Brembo δισκόφρενα προκειμένου να διαχειριστούν την ισχύ του μοντέλου.
Αισθητικά τέλος, το επερχόμενο Astra GSi αναμένεται να λάβει επιρροές από το μεγαλύτερο «αδελφό» Insignia GSi έχοντας στη φαρέτρα του νέα επιθετική σχεδίαση με μυώδεις προφυλακτήρες, αιχμηρές γραμμές και μεγαλύτερους αεραγωγούς συνθέτοντας ένα σπορ εικαστικό σύνολο. Επίσης, δεν αποκλείεται να δούμε δύο απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος, ενώ δεδομένη θεωρείται και η προσθήκη μιας μεγάλης αεροτομής ως συνέχεια της οροφής.
Περισσότερες πληροφορίες για το επερχόμενο μοντέλο αναμένονται σύντομα, με τις πρώτες εκτιμήσεις για το ντεμπούτο του Astra GSi να τοποθετούνται κοντά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 2018.