Η πλούσια έκδοση EX Titanium φέρει μεγάλες οθόνες, 13,2 ιντσών για το infotainment και 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων.
Περνώντας στο εσωτερικό των δύο μοντέλων, το στοιχείο που κλέβει την παράσταση είναι ο σύγχρονος ψηφιακός διάκοσμος. Στην BMW X1 βλέπουμε το σύνολο που η βαυαρική μάρκα ονομάζει BMW Live Cockpit Plus, αποτελούμενο από μία οθόνη 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και άλλη μία 10,7 ιντσών για το infotainment. Η δεύτερη, έχει κυρτή θέση και βρίσκεται σε ενιαία διαμόρφωση, ενώ λειτουργεί σε λογισμικό Operating System 9. Αυτό που ξεχωρίζει κανείς είναι η πολύ γρήγορη απόκρισή της, όμως η απουσία του κλασικού περιστροφικού χειριστηρίου θα δυσκολέψει ελαφρώς το χρήστη της.
Μεγαλύτερη επιφάνεια καλύπτουν οι οθόνες του Kia Sportage, που στη μεσαία αλλά στάνταρ για το PHEV μοντέλο έκδοση EX Titanium έχει μεγάλο καντράν (12,3 ίντσες). Στο κέντρο του ταμπλό (κι εδώ έχουμε 2-σε-1 οθόνες) υπάρχει η touchscreen των 13,2 ιντσών, η οποία όπως και στη X1 φέρει εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης.
Από ποιοτικής πλευράς, η BMW X1 αποδεικνύεται κατάτι ανώτερη στην αίσθηση πολυτέλειας που βγάζει η καμπίνα της σε σχέση με αυτή του Sportage. Φυσικά, δεν υπάρχει κάποιο ψεγάδι στο κορεάτικο SUV, ίσα-ίσα και ποιοτικά υλικά έχει και καλύτερο τεχνολογικό υπόβαθρο ωστόσο στο γερμανικό SUV είναι πολύ καλού επιπέδου.