Δεν συναντάς συχνά Plug-in υβριδικό με ρυθμιζόμενο σύστημα ανάκτησης όπως η GLA 250e, η οποία έχει το έξτρα πλεονέκτημα της γρήγορης φόρτισης σε ταχυφορτιστή 22 kW (10-80% σε 20 λεπτά).
Σε αστική χρήση η αυτονομία της Mercedes EQA 250+ ξεπερνάει τα 520 χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, εκμεταλλευόμενη το πολύ καλό σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Απαλλαγμένη από το άγχος της αυτονομίας και των φορτίσεων είναι η Plug-in hybrid Mercedes GLA. Η PHEV 250e συνδυάζει τους δύο κόσμους, μιας και αποτελείται από ένα θερμικό μοτέρ και έναν ηλεκτροκινητήρα, για συνδυαστική απόδοση 218 ίππων. Σε καθημερινή βάση μπορείς να κινείσαι μόνο με ρεύμα για περίπου 65 πραγματικά χιλιόμετρα και μόλις αδειάσει η μπαταρία των 15,6 kWh πηγαίνεις με βενζίνη (ρεζερβουάρ 65 λτ.). Το συγκεκριμένο «πάντρεμα» συνεπάγεται μεγαλύτερη συνδυαστική αυτονομία, με το πλεονέκτημα των (πολλών) περισσότερων πρατηρίων έναντι των μέτριων υποδομών εξωτερικής φόρτισης να είναι κάτι που πρέπει να λάβουμε υπόψη.
Ως προς τις επιδόσεις, δεν εντοπίζουμε ουσιαστικές διαφορές. Η άμεσα διαθέσιμη ροπή της ηλεκτρικής EQA 250+ (375 Nm) και η μπόλικη ροπή της Plug-in GLA 250e εξασφαλίζουν γρήγορες μεσαίες επιταχύνσεις (ρεπρίζ), άρα και γρήγορες προσπεράσεις (λιγότερα από 100 μ. στο 60-100 χλμ./ώρα).