Ακολουθώντας την πετυχημένη συνταγή των best seller 208, 2008 και 3008, το 308 φέρει μία σειρά από ξεχωριστές ιδιαιτερότητες και έναν premium αέρα, που το καθιστά άμεσο ανταγωνιστή, όχι μόνο των mainstream πρωταγωνιστών της κατηγορίας όπως η Corolla, το Golf ή το i30, αλλά και των πιο premium επιλογών, η Σειρά 1, το A3 και Α-Class. Η εξωτερική σχεδίαση έχει μια ρέουσα τάση ξεκινώντας από την κάθετη, κυψελωτή γρίλια με το νέο λόγκο ρετρό αισθητικής καταλήγοντας στα πίσω LED φώτα, τα οποία ενώνονται μέσω μιας μαύρης φάσας. Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η σχεδίαση της καμπίνας με τη γνωστή i-cockpit λογική. Μαλακά ποιοτικά υλικά, επενδύσεις από Alcantara και δέρμα άψογης συναρμογής και φινιρίσματος, συνδυάζονται με τις δύο HD 10άρες οθόνες για να δημιουργήσουν ένα αποτέλεσμα που σε κερδίζει με την αισθητική και την αίσθηση πολυτέλειας που βγάζει. Από εκεί και πέρα τα 1,37 μ. φάρδους εγγυώνται πως οι τρεις πίσω επιβάτες δεν θα χρειαστεί να κάνουν παραχωρήσεις, εκτός αν είναι αρκετά ψηλοί, ενώ τα 412 λτ. του χώρου αποσκευών, είναι καλό νούμερο για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Κάτω από τις 30.000 ευρώ υπάρχει μόνο μία έκδοση και συγκρεκριμένα η έκδοση βενζίνης με τους 130 ίππους και το χειροκίνητο κιβώτιο που ξεκινά από τις 28.200 ευρώ στην έκδοση Active Plus, στην οποία συμπεριλαμβάνεται ένα πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού με οθόνη 10 ιντσών με πλήρη συνδεσιμότητα (Android Auto, Apple Carplay), ψηφιακός πίνακας οργάνων επίσης 10'', 16άρες ζάντες αλουμινίου, διζωνικός κλιματισμός, αναδιπλούμενοι καθρέπτες, full LED φώτα μπρος-πίσω και προβολείς, ηλεκτρικό χειρόφρενο, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης πίσω και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας. Στα τελευταία θα συναντήσουμε μεταξύ άλλων αυτόνομο φρένο με νυχτερινή λειτουργία και αναγνώριση πεζών/ποδηλάτων, σύστημα διατήρησης οχήματος στην λωρίδα του, αναγνώριση πινακίδων και έξυπνο cruise control.