Ποια μάρκα ήταν πρώτη σε πωλήσεις τον Οκτώβρη; Ποιο το αγαπημένο μοντέλο του αγοραστικού κοινού; Βενζίνη ή ντίζελ; Δίνουμε όλες τις απαντήσεις βάσει των πρωτογενών στοιχείων του υπουργείου Μεταφορών.
Την τελευταία δεκαετία η αγορά αυτοκινήτου πέρασε δύσκολες στιγμές, ένεκα της πολυτραγουδισμένης οικονομικής κρίσης όμως, αυτή η κατάσταση τείνει να αλλάξει με τα νούμερα που απεικονίζουν την κατάσταση να παίρνουν την ανιούσα. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι οι αναζητήσεις που αφορούν καινούργια αυτοκίνητα ανέβηκαν κατά 40% στο autotriti.gr, κάτι που φανερώνει και την αλλαγή κλίματος, αφού πλέον το καταναλωτικό κοινό ψάχνει για καινούργιο αυτοκίνητο. Φυσικά, δεν μπορούμε να μιλάμε για προ κρίσης επίπεδα ακόμα (σ.σ. στο παρελθόν είχαμε πάνω από 200.000 πωλήσεις το χρόνο, ενώ πέρυσι κλείσαμε λίγο πάνω από τις 88.000 μονάδες), αλλά όλα δείχνουν πως βρισκόμαστε σε καλό δρόμο. Ποια μάρκα και ποιο αυτοκίνητο προτίμησαν οι Έλληνες καταναλωτές τον προηγούμενο μήνα και πως κινήθηκαν οι premium μάρκες; Ας τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά...
Αρχικά, η Toyota πήρε και πάλι τα σκήπτρα των μηνιαίων πωλήσεων καταγράφοντας συνολικές πωλήσεις λίγο κάτω από τις 1.100 μονάδες, με την αμέσως επόμενη Opel να κυμαίνεται πέρι τα 550 αυτοκίνητα. Τρίτη στην κούρσα των πωλήσεων των επιβατικών αυτοκινήτων βρέθηκε η Volkswagen με λίγο πάνω από 500 αυτοκίνητα, ενώ σε τέταρτη και πέμπτη θέση ολοκλήρωσαν αυτό το μήνα οι Peugeot και Suzuki αντίστοιχα με 450 και 410 μονάδες.
Μεγάλη μάχη δόθηκε και μεταξύ των premium εταιρειών τον περασμένο μήνα. Περί τις 280 αυτοκίνητα της Mercedes-Benz απορροφήθηκαν από τους Έλληνες καταναλωτές χαρίζοντας την πρώτη θέση στη μάρκα, ενώ η BMW ήρθε δεύτερη με 210 μονάδες, μια ανάσα μπροστά από την Audi με 196 πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων. Εντύπωση προκαλεί επίσης το γεγονός της πώλησης 17 ολοκαίνουργιων Jaguar E-Pace μέσα σε μόλις ένα μήνα.
Από εκεί και έπειτα, αναφορικά με τα best seller μοντέλα της ελληνικής αγοράς στην πρώτη θέση βρέθηκε το Toyota Yaris καταγράφοντας λίγες περισσότερες από 680 πωλήσεις τον Οκτώβρη. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το Opel Corsa με 297 μονάδες, ενώ το πόντιουμ ολοκληρώθηκε με το VW Polo με την αγορά της χώρας μας να απορροφά περί τις 240 αυτοκίνητα. Επιπλέον, αξίζει να αναφερθούν τα στοιχεία πωλήσεων κάποιων «φρέσκων» στην αγορά μοντέλων, όπως των νέων Ford Focus με 48 αυτοκίνητα, Mercedes A-Class με 112 μονάδες, Fiat 500X facelift με 36 αυτοκίνητα και Suzuki Jimny με 37 αυτοκίνητα.
Στο δίλημμα βενζίνη η ντίζελ, η απάντηση δίνεται με τον καλύτερο τρόπο από τους ίδιους τους καταναλωτές αφού μέσα από τις 7.116 αυτοκίνητα που πωλήθηκαν συνολικά τα 3.946 ήταν βενζίνης και τα 498 υβριδικά, ενώ τα 2.634 ήταν ντίζελ, κάτι που μεταφράζεται σε μια διαφορά 1.800 αυτοκινήτων. Τέλος, σημειώνουμε πως, τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία είναι πρωτογενή, πράγμα που σημαίνει πως ενδεχομένως να υπάρχουν μικρές αποκλίσεις από τα τελικά αποτελέσματα.
Είχατε δεν είχατε πάλι το πετάξατε το καρφί για τα diesel. Συνέχεια τα ίδια. Εχετε γίνει κουραστικοί πλέον.