Το Ford Puma είναι το πιο fun to drive μικρό SUV της αγοράς, με επιδόσεις στο elk test καλύτερες και από GTi, κορυφαία τιμή συγκριτικά με τον εξοπλισμό του, τεράστιο χώρο αποσκευών με κρυμμένη καβάτζα που πλένεται, και κινητήρες από 120 έως 200 ίππους.
Το νέο Ford Puma είναι ένα από τα πιο hot μοντέλα στην κατηγορία των B-SUV και μόνο τυχαίο δεν είναι που έχει κεντρίσει το αγοραστικό ενδιαφέρον φιγουράροντας στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων στην κλάση του.
Είναι το φθηνότερο σε αυτά τα κομφόρ Άλλωστε, το Puma προσφέρει μια εξαιρετική σχέση αξίας/τιμής. Διαθέτει ένα πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού, που για να το αποκτήσεις χρειάζονται υπό κανονικές συνθήκες πολύ περισσότερα από τα 20.557 ευρώ της βασικής του έκδοσης ST-Line Design. Με στοιχεία όπως 8άρα οθόνη αφής, ζάντες αλουμινίου, σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, έξυπνο cruise control, επιλογή οδηγικού προφίλ και ψηφιακό πίνακα οργάνων, το Puma πραγματικά προσφέρει περισσότερα κομφόρ και από μοντέλα της BMW.
Στρίβει καλύτερα από GTi Αλλά δεν είναι μόνο το καλό value for money. Είναι το κορυφαίο B-SUV σε οδική συμπεριφορά. Τρανή απόδειξη η κορυφαία επίδοση των 77 χλμ./ώρα στη δοκιμασία του elk test. Νούμερο μεγαλύτερο από την επίδοση GTi μοντέλων όπως το i30 N (76 χλμ./ώρα) και το Golf R (74 χ.α.ω. στο comfort, 77 στο Race).
Ο πιο οικονομικός κινητήρας diesel Το Puma είναι διαθέσιμο με τον ήπια υβριδικό 1,0 EcoBoost κινητήρα βενζίνης σε δύο εκδοχές 125 και 155 ίππων, καθώς και με τον ισχυρότερο 1,5 EcoBoost των 200 ίππων στην έκδοση ST. Παράλληλα προσφέρεται και ως πετρελαιοκίνητο με τον 1,5 EcoBlue κινητήρα των 120 ίππων, ο οποίος σύμφωνα με τις μετρήσεις μας έχει την πιο μικρή κατανάλωση μεταξύ όλης της κατηγορίας.
Τεράστιο πορτ-μπαγκάζ που το πλένεις με μάνικα Ακόμα ένα μοναδικό χαρακτηριστικό του Puma αφορά στο χώρο αποσκευών του. Εκτός ότι είναι ένας από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία με 536 λτ. χωρητικότητας, τα 80 από αυτά αφορούν το MegaBox, έναν έξτρα χώρο κάτω από το δάπεδο, ο οποίος πλένεται με λάστιχο και φέρει τάπα αποστράγγισης.