Βασικό συστατικό μιας επιτυχημένης συνταγής στην κατηγορία είναι το look. Και το νέο Puma το έχει. Ξεχωρίζει η δυναμική παρουσία του, κυρίως χάρη στο φαρδύ, καμπυλωτό του αμάξωμα, στους τονισμένους θόλους, αλλά και στη μεγάλη γρίλια της μάσκας. Είναι τόσο, όσο διαφορετικό και μοντέρνο για να σε κάνει να γυρίσεις το κεφάλι να το δεις. Μάλιστα καθώς διατίθεται μόνο στις σπορτίφ ST-Line εκδόσεις, εξοπλίζεται με το αντίστοιχο body-kit, που περιλαμβάνει προφυλαχτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, χαμηλωμένο αμάξωμα λόγω σπορ ανάρτησης, τονισμένους αεραγωγούς, αγριεμένους προφυλακτήρες, τα πλαϊνά μαρσπιέ, και ειδικής σχεδίασης ζάντες.
Εσωτερικό: Νεανικό εσωτερικό με hi-tech χαρακτήρα Η σπορτίφ αισθητική περνάει και στο εσωτερικό, με το flat-bottom τιμόνι, τις δερμάτινες επενδύσεις, τις ενθέσεις αλουμινίου και τις κόκκινες ραφές. Στοιχεία που δένουν ιδανικά με το νεανικό διάκοσμο του Puma, στον οποίο ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής και ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3ΆΆ του SYNC3 συστήματος infotainment.
Υπερπλούσιο από τη βασική Πέρα από τα παραπάνω στο Puma θα συναντήσουμε στάνταρ από τη βασική ST-Line Design έκδοση μια υπερπλήρη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης με σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης και όλους τους απαραίτητους αυτοματισμούς και το modem FordPass Connect, ενώ στην κορυφαία έκδοση ST-Line Vignale θα συναντήσουμε στοιχεία πολυτέλειας όπως καθίσματα με λειτουργία μασάζ, δερμάτινα καλύμματα και επαγωγική φόρτιση κινητού.
Χώροι: Χωρίς παραχωρήσεις οι επιβάτες, τεράστιο το πορτ-μπαγκάζ Η καμπίνα του Puma είναι αρκετά ευρύχωρη ώστε να φιλοξενεί άνετα 4 ενήλικες χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις. Ωστόσο, όπως σας προϊδεάσαμε τις εντυπώσεις κερδίζει ο χώρος αποσκευών. Όχι μόνο για τα 536 λτ. χωρητικότητας και το έξτρα αποθηκευτικό χώρο, αλλά και για την πρακτικότητά του καθώς διαθέτει διπλό πάτωμα με 3 διαφορετικές θέσεις και πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία ανοίγματος.
Στο δρόμο: Απολαμβάνεις να το οδηγείς Η οδική του συμπεριφορά του Puma είναι εξαιρετική σε όλες τις εκδόσεις, έχοντας οδηγοκεντρικό προσανατολισμό και σπορ προεκτάσεις. Η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) είναι σφιχτή και περιορίζει τις κλίσεις, ενώ την ίδια στιγμή προσφέρει τέλειο έλεγχο του υπερυψωμένου αμαξώματος και αμεσότητα στις αντιδράσεις, ενώ αν και θα περίμενε κανείς αυτά να επηρεάζουν την άνεση, τελικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ουσιαστικά μόνο οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα γίνουν αντιληπτές στο εσωτερικό του και αυτό με λογικό τρόπο.
Σε συνδυασμό με το κορυφαίο σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης, το Puma ξεφεύγει από τα συνηθισμένα οδηγικά πλαίσια που ορίζει η compact SUV κατηγορία, ενώ εκτός δρόμου, η επιλογή Trail από το σύστημα παραμετροποίησης, δίνει τη δυνατότητα στο Puma να πατήσει και σε πιο κακοτράχαλες διαδρομές.