ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1.000άρης EcoBoost διατίθετια σε δύο ήπια υβριδικές εκδοχές 125 και 155 ίππων. Και στις δύο περιπτώσεις εντυπωσιάζει το τράβηγμα από χαμηλά και τα πολιτισμένα χαρακτηριστικά του.

Κινητήρες: Επιλογές για όλα τα γούστα

19.797 Επισκέψεις στο άρθρο

Φτάσαμε, λοιπόν, και στην ουσία του θέματός μας που αφορά ποιος είναι ο καταλληλότερος κινητήρας, σύμφωνα με τις ανάγκες του καθενός. Στη βάση της γκάμας θα συναντήσουμε τον 1.000άρη EcoBoost των 125 ίππων σε συνδυασμό με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V. To τελευταίο δίνει έξτρα ώθηση στις χαμηλές στροφές, χαρίζοντας τρομερή απόκριση ακόμα και αν έχεις υψηλή σχέση στο κιβώτιο. Σε συνδυασμό μάλιστα με την τεχνολογία αυτόματης διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες, το boost ροπής απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων του με αποτέλεσμα να μην ζορίζεται τόσο και σε τελική ανάλυση η μέση κατανάλωση να γυροφέρνει τα 6,5 λτ./100 χλμ.. Μέσα στην πόλη δε και με επιλεγμένο το ECO πρόγραμμα λειτουργίας, μπορεί να πέσει ακόμα χαμηλότερα. Κερασάκι στην τούρτα για το συγκεκριμένο σύνολο η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας λόγω χαμηλών ρύπων.

Ο 1,5 λτ. EcoBlue κινητήρας των 120 ίππων, δίνει στο Puma σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, τον τίτλο του πιο οικονομικού B-SUV της αγοράς.

Ο 1,5 λτ. EcoBlue κινητήρας των 120 ίππων, δίνει στο Puma σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, τον τίτλο του πιο οικονομικού B-SUV της αγοράς.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Τονίζει τις επιδόσεις ο 155άρης
Όπως και στην έκδοση των 125 ίππων, έτσι και αυτή των 155 χρωστάει πολλά στο bonus από το ήπιο υβριδικό σύστημα. Διατηρώντας τα ίδια πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, φυσικά εδώ οι επιδόσεις είναι σαφώς πιο γαργαλιστικές. Ενδεικτικά, 0-100 σε 9,1 από 10,1 δλ., 60-100 με 4η σε 6,5 από 7,2 δλ και 80-120 με 5η σε 9,1 από 10,6 δλ., με την κατανάλωση να αυξάνεται φυσιολογικά στα 7,2 λτ./100 χλμ.. Και στις δύο περιπτώσεις (125 ή 155 ίππων) ο τρικύλινδρος EcoBoost προσφέρεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με το 7-τάχυτο αυτόματο Powershift.

Ο diesel που δεν καίει τίποτα
Την γκάμα των κινητήρων συμπληρώνει ο 1.500άρης EcoBlue, ο οποίος συνεργάζεται με ένα εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο και αποδίδει 120 ίππους με 280 Nm ροπής, με τη λειτουργία του να θυμίζει αρκετά βενζινοκινητήρα, χάρη στα χαρακτηριστικά του. Δεν ακούγεται και τραβάει με δύναμη σχεδόν από τις 1.200 σ.α.λ., όντας αποδοτικός ως αρκετά ψηλά. Οι δε ρεπρίζ, έδωσαν νούμερα που τα συναντάμε σε αντίστοιχης ισχύος μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο και kickdown. Όμως το σημαντικότερο είναι η μέση κατανάλωση των 5,5 λτ./100 χλμ. (και 4,2 λτ. με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ/ώρα), το κορυφαίο νούμερο από τα diesel B-SUV που έχουμε μετρήσει και κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά. Μάλιστα και με εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ. δεν πληρώνει ούτε τέλη.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON