Με 5 επιλογές σε κινητήρες, τετρακίνηση και 7 διαφορετικά εξοπλιστικά πακέτα, η επιλογή ποιας έκδοσης του νέου Qashqai να αγοράσεις αποτελεί μια ευχάριστη σπαζοκεφαλιά για δυνατούς λύτες.
Το Nissan Qashqai εδώ και πολλά χρόνια αποτελεί το best seller μοντέλο της ελληνικής αγοράς στην κατηγορία των SUV/Crossover με μεγάλη διαφορά μάλιστα από όσα έπονται στις συνολικές ταξινομήσεις. Εξάλλου μόνο τυχαίο δεν είναι πως οι υπόλοιποι ανταγωνιστές λανσάροντας ένα νέο μοντέλο, το Qashqai θεωρούν το μεγαλύτερο ανταγωνιστή τους. Τι έχει κάνει όμως η Nissan και το Qashqai αποτελεί το αγαπημένο SUV των Ελλήνων;
Πρόσφερε όλα τα πλεονεκτήματα των SUV μοντέλων σε ένα αμάξωμα με μέγεθος ικανό να κινηθεί χωρίς προβληματισμούς μέσα στην πόλη, χώρους άνετους για μια οικογένεια και φυσικά αρκετές επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, οικονομικούς και αποδοτικούς, ενώ κράτησε και το βασικό στοιχείο των off-road μοντέλων, την τετρακίνηση.
Μάλιστα κατάφερε να κρατήσει χαμηλά και το κόστος απόκτησης του δημιουργώντας ένα πολύ καλό value for money προφίλ, το οποίο στην Ελλάδα συνοδεύεται και από 5ετή εγγύηση της ελληνικής αντιπροσωπείας.
Από 19.190 ευρώ
Μιλώντας για χαμηλό κόστος απόκτησης, το νέο Qashqai είναι διαθέσιμο από 19.190 ευρώ με τον βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων 115 ίππων στο βασικό εξοπλιστικό πακέτο Energy. Είναι μάλιστα από τα λίγα μικρομεσαία crossover που καταφέρνουν να κρατήσουν την τιμή τους κάτω από τις 20.000 ευρώ. Αντίστοιχα η βασική diesel έκδοση είναι διαθέσιμη από 21.790 ευρώ, ενώ οι πιο ισχυρές εκδόσεις βενζίνης 1,6 λτ. με 163 ίππους και πετρελαίου 1,6 λτ. 130 ίππων τιμολογούνται από 24.440 ευρώ και 24.990 ευρώ αντίστοιχα.
Τέλος αν κάποιος θέλει την τετρακίνητη έκδοση, αυτή προσφέρεται αποκλειστικά με τον πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων και κόστος από 26.990 ευρώ. Αξίζει να αναφέρουμε πως η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan για το βασικό της κινητήρα βενζίνης, προσφέρει εργοστασιακό κιτ βελτίωσης που αυξάνει την απόδοση κατά 20 ίππους και σχεδόν 15 Nm ροπής με έξτρα κόστος 500 ευρώ.
Με τι να το αγοράσω θα ήταν προτιμοτερος ο τίτλος σας.Μην παίζετε στις δύσκολες στιγμές του λαού μας.Καντε κανα καλό ρεπορτάζ με τα καθάρματα που θέλουν να θησαυρίζουν καλοκαιριάτικα με τις τιμές βενζίνης και πετρελαίου κι όλοι σφυρίζουν..αδιάφορα
Μα φυσικά το 1, 5 dci με 2 ευρώ που θα πάει η βενζίνη μέχρι το καλοκαίρι και για τέτοιου τύπου αυτοκίνητα το ντίζελ είναι μονόδρομος εκτός και αν τα πάρεις και τα βγάζεις 1, 2 φορές το χρόνο βόλτα στην εθνική οδό, ε εκεί συμφέρει η βενζίνη αλλά για καθημερινή χρήση και ειδικά μέσα στην Αθήνα μόνο ντίζελ.
Με τι να το αγοράσω θα ήταν προτιμοτερος ο τίτλος σας.Μην παίζετε στις δύσκολες στιγμές του λαού μας.Καντε κανα καλό ρεπορτάζ με τα καθάρματα που θέλουν να θησαυρίζουν καλοκαιριάτικα με τις τιμές βενζίνης και πετρελαίου κι όλοι σφυρίζουν..αδιάφορα
Το φθηνότερο είναι η απάντηση. Αυτό είναι το καλύτερο και προφανώς όχι πετρέλαιο.
Γιατί όχι πετρελαιο?
Μα φυσικά το 1, 5 dci με 2 ευρώ που θα πάει η βενζίνη μέχρι το καλοκαίρι και για τέτοιου τύπου αυτοκίνητα το ντίζελ είναι μονόδρομος εκτός και αν τα πάρεις και τα βγάζεις 1, 2 φορές το χρόνο βόλτα στην εθνική οδό, ε εκεί συμφέρει η βενζίνη αλλά για καθημερινή χρήση και ειδικά μέσα στην Αθήνα μόνο ντίζελ.