Οδική Συμπεριφορά: Δικίνητο για άνεση, τετρακίνητο για περιπέτεια
68.723 Επισκέψεις στο άρθρο
Το νέο Qashqai χαρακτηρίζεται για τη μεγάλη άνεση που προσφέρει στους επιβάτες του, με την ανάρτησή του να απορροφά αποτελεσματικά τις έντονες ανωμαλίες προσφέροντας παράλληλα και καλύτερη ποιότητα κύλισης. Παράλληλα οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αρκετά περιόρισμένες συνεισφέροντας έτσι αποτελεσματικότερα σε γρήγορες διαδρομές και αυξάνοντας το αίσθημα της ασφάλειας, αλλά και της ουδέτερης αντίδρασης του αμαξώματος σε συνθήκες οριακές.
Σημαντικό είναι επίσης πως στις αστικές του μετακινήσεις ο όγκος του δε θα προβληματίσει, όντας αρκετά ευέλικτο για τις διαστάσεις του.
Από την άλλη βέβαια θα θέλαμε το σύστημα διεύθυνσης πιο άμεσο στις εντολές και το τιμόνι με καλύτερη αίσθηση, ώστε να μπορούσε να αναδειχθεί και μια πιο απολαυστική πτυχή στο οδηγικό προφίλ του ανανεωμένου Qashqai.
Έτοιμο να λερωθεί
Φυσικά το Qashqai ως γνήσιος εκπρόσωπος της κατηγορίας των SUV, διαθέτει και τετρακίνητη έκδοση, η οποία σε συνδυασμό με την υψηλή απόσταση από το έδαφος, καθιστά το ιαπωνικό μοντέλο «ταμάμ» για off-road διαδρομές. Το 4κίνητο Qashqai φέρει το σύστημα τετρακίνησης All Mode 4x4 i της Nissan, το οποίο είναι σχεδιασμένο για μέγιστη ασφάλεια και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Συγκεκριμένα, διαθέτει τρία modes λειτουργίας και ενσωματώνει συστήματα όπως το Active Ride Control, Active Energy Braking και Active Trace Control. Στο 2WD μπορεί να οδηγηθεί σαν προσθιοκίνητο, στέλνοντας αυτόματα μέχρι και το 50% της δύναμης στον πίσω άξονα, εφόσον επιλεγεί το Auto Mode. Τέλος στο Lock Mode, το οποίο λειτουργεί μέχρι μια ορισμένη ταχύτητα το σύστημα κρατάει κλειδωμένο αυτό το ποσοστό, για πιο σκληρές, εκτός δρόμου, δοκιμασίες.
Με τι να το αγοράσω θα ήταν προτιμοτερος ο τίτλος σας.Μην παίζετε στις δύσκολες στιγμές του λαού μας.Καντε κανα καλό ρεπορτάζ με τα καθάρματα που θέλουν να θησαυρίζουν καλοκαιριάτικα με τις τιμές βενζίνης και πετρελαίου κι όλοι σφυρίζουν..αδιάφορα
Μα φυσικά το 1, 5 dci με 2 ευρώ που θα πάει η βενζίνη μέχρι το καλοκαίρι και για τέτοιου τύπου αυτοκίνητα το ντίζελ είναι μονόδρομος εκτός και αν τα πάρεις και τα βγάζεις 1, 2 φορές το χρόνο βόλτα στην εθνική οδό, ε εκεί συμφέρει η βενζίνη αλλά για καθημερινή χρήση και ειδικά μέσα στην Αθήνα μόνο ντίζελ.
Με τι να το αγοράσω θα ήταν προτιμοτερος ο τίτλος σας.Μην παίζετε στις δύσκολες στιγμές του λαού μας.Καντε κανα καλό ρεπορτάζ με τα καθάρματα που θέλουν να θησαυρίζουν καλοκαιριάτικα με τις τιμές βενζίνης και πετρελαίου κι όλοι σφυρίζουν..αδιάφορα
Το φθηνότερο είναι η απάντηση. Αυτό είναι το καλύτερο και προφανώς όχι πετρέλαιο.
Γιατί όχι πετρελαιο?
Μα φυσικά το 1, 5 dci με 2 ευρώ που θα πάει η βενζίνη μέχρι το καλοκαίρι και για τέτοιου τύπου αυτοκίνητα το ντίζελ είναι μονόδρομος εκτός και αν τα πάρεις και τα βγάζεις 1, 2 φορές το χρόνο βόλτα στην εθνική οδό, ε εκεί συμφέρει η βενζίνη αλλά για καθημερινή χρήση και ειδικά μέσα στην Αθήνα μόνο ντίζελ.