ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ποια ηλεκτρικά μοντέλα θα ήταν καταπληκτικά με μοτέρ βενζίνης;

(22/1/2025)
Ποια ηλεκτρικά μοντέλα θα ήταν καταπληκτικά με μοτέρ βενζίνης;

Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να μην αρέσει σε όλους, όμως πολλά ηλεκτρικά καίνε καρδιές λόγω σχεδίασης
Σκέψου πχ. το Hyundai Ioniq 5 Ν με μοτερούκλα και χειροκίνητο κιβώτιο, ή το Ioniq 6 με ένα 3λιτρο V6
Κάποια μοντέλα που ξεκίνησαν ως ηλεκτρικά, τελικά απέκτησαν μοτέρ βενζίνης
Η έμφαση στην σχεδίαση των ηλεκτρικών είναι ακριβώς για να «λυγίσει» και τους αλύγιστους

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να μην αρέσει σε όλους, όμως πολλά ηλεκτρικά καίνε καρδιές λόγω σχεδίασης

Σκέψου μία Porsche Taycan με μιa τουρμπάτη μοτερούκλα, ή στο άλλο άκρο ένα Honda e με ένα σβέλτο και οικονομικό 1.000άρι. Η ηλεκτροκίνηση μας έδωσε μερικά από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες, όμως για αρκετούς αυτά τα αυτοκίνητα είναι εκτός πραγματικότητας. Ποια όμως θα «σκότωνε» αν είχε μοτέρ βενζίνης;

Ότι και να λέμε για τα ηλεκτρικά, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί πως οι κατασκευαστές στο θέμα της σχεδίασης δίνουν ρέστα. Η ηλεκτροκίνηση επέτρεψε σε όλες τις μάρκες να ξεκινήσουν από το μηδέν και να συστηθούν από την αρχή στην αγορά. Και γι` αυτό έβαλαν «τα καλά» τους και με πολλά μοντέλα, έστω και ηλεκτρικά, έκαψαν καρδιές.

Σκέψου πχ. το Hyundai Ioniq 5 με μοτερούκλα και χειροκίνητο κιβώτιο, ή το Ioniq 6 με ένα 3λιτρο V6

Η περίπτωση της Porsche Taycan δεν μας κάνει εντύπωση, καθώς η Porsche μας έχει δώσει μέσα στα χρόνια πολύ όμορφα αυτοκίνητα. Από την άλλη βλέποντας την Ford Mustang Mach-e, ή το Audi Q8 e-tron, εύκολα κανείς θα έλεγε πως πρόκειται για δύο από τα πλέον εντυπωσιακά αμάξια στην αγορά. Με ένα τούρμπο μοτέρ και 200+ άλογα θα «σκότωναν» τον ανταγωνισμό. Και δεν είναι μόνο αυτά. Το Ioniq 5, ειδικά τώρα που το είδαμε σε έκδοση Ν, ανοίγει την όρεξη για ένα πραγματικό, βενζινοκίνητο GTi, για να μην μιλήσουμε για το Ioniq 6, που αποτελεί ένα από τα πιο ιδιαίτερα σχέδια που έχουμε δει τις τελευταίες δεκαετίες. Βάλε τώρα και τα ρετρό της Renault. Το 5άρι με μοτέρ βενζίνης θα «έκλεινε το σπίτι» της MINI, ενώ το 4 θα έκανε πολλές μάρκες να «ιδρώσουν» αν είχε κινητήρα εσωτερικής καύσης, ή ακόμη καλύτερα ένα dieselάκι μοτέρ. Αλλά πάνε αυτά.

Κάποια μοντέλα που ξεκίνησαν ως ηλεκτρικά, τελικά απέκτησαν μοτέρ βενζίνης

Υπάρχει άραγε ελπίδα; Και ναι και όχι. Όχι για τα μοντέλα που πατάνε σε αμιγώς ηλεκτρικές πλατφόρμες και δεν «σηκώνουν» άλλο από ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες. Αυτά ήταν είναι και θα είναι ηλεκτρικά. Όλα όσα είδαμε να «μεταμορφώνονται» σε υβριδικά και βενζινοκίνητα ενώ είχαν αρχικά λανσαριστεί ως αποκλειστικά ηλεκτρικά, πατάνε σε «μεικτές» πλατφόρμες. Δεν είναι τυχαίο πως είναι όλα μοντέλα της Stellantis, όπως τα Jeep Avenger, Fiat 600 και Lancia Ypsilon.

Η έμφαση στην σχεδίαση των ηλεκτρικών είναι ακριβώς για να «λυγίσει» και τους αλύγιστους

Η ηλεκτροκίνηση έχει ανάγκη την καλή σχεδίαση περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Και γι` αυτό ότι έχουμε δει μέχρι τώρα είναι μόνο η αρχή. Οι κατασκευαστές πραγματικά δίνουν μάχη επιβίωσης, ειδικά με την Κίνα να έχει μπει στην αγορά δυναμικά, και έτσι θα τα δώσουν όλα για να κερδίσουν την αγορά. Ρετρό ή καινούργια σχέδια, και παλιές ή νέες κατηγορίες οχημάτων, όλες οι μάρκες θέλουν να ξεχωρίσουν και να κερδίσουν στον τομέα που η ηλεκτροκίνηση υστερεί περισσότερο, το συναίσθημα. Οπότε πρέπει να ετοιμαστούμε για πολλά ακόμη μοντέλα που θα ευχόμασταν να ήταν βενζινοκίνητα, και σιγά σιγά να το πάρουμε απόφαση πως αν θέλουμε να τα αποκτήσουμε, καλό είναι να αλλάξουμε στάση απέναντι στα ηλεκτρικά.
 
Εσύ ποιο ηλεκτρικό μοντέλο θα ευχόσουν να έβγαινε με μοτέρ βενζίνης; Και τελικά θα είναι η σχεδίαση των ηλεκτρικών αυτή που θα σε «λυγίσει» και θα πας στην ηλεκτροκίνηση;

Autotriti.gr
HLEKTRIKO VS BENZIN