Στην τυποποιημένη μέτρηση που διεξάγουμε στον τόπο των μετρήσεων των επιδόσεων, εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομειώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι στα πλαίσια του κύκλου αυτού κινούμαστε για ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και έπειτα μας... πιάνει φανάρι για ένα λεπτό.
Ανάβει… πράσινο και συνεχίζουμε για άλλα 500 μέτρα με ταχύτητα πόλης. Μας ξαναπιάνει φανάρι για ένα λεπτό και όταν ανάψει πάλι πράσινο, πέφτουμε σε... κίνηση με αποτέλεσμα να κάνουμε 100 μέτρα, να σταματάμε για 20 δλ. και να ξαναξεκινάμε (επί πέντε φορές). Μετά ο δρόμος «ανοίγει» κάνουμε άλλο ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα πόλης και αυξο-μειώσεις ταχύτητας και ξαναπέφτουμε σε φανάρια, τα οποία έχουν διάρκεια 30 δλ. και απόσταση μεταξύ τους 500 μέτρα.
Στο τέλος βάζουμε στο παιχνίδι και κίνηση σε ανοικτό δρόμο (π.χ. Λεωφόρος Κηφισού, Παραλιακή) κινούμενοι για 3 χλμ., με σταθερή ταχύτητα μέχρι 80 χλμ./ώρα. Ακολουθεί και άλλο σετ μετρήσεων για κατανάλωση στην εθνική με 80,100,120 και 140 χλμ./ώρα (3 σετ και εύρεση του μέσου όρου) για να προκύψουν μέσα από αυτή τη διαδικασία στοιχεία, όπως η ελάχιστη κατανάλωση.
Η διαδικασία που ακολουθούμε έχει ως σκοπό να προκύψει ένα ρεαλιστικό νούμερο, όπως αυτό που θα δείτε στο trip του αυτοκινήτου σας. Φυσικά σε κάθε περίπτωση υπάρχουν αρκετοί παράγοντας που παίζουν ρόλο στην κατανάλωση, όπως η αλλαγή σχέσης στο σωστό σημείο, η διάσταση και ο τύπος των ελαστικών. Τέλος κατά τις δοκιμές ελέγχουμε την πίεση των ελαστικών, παράγοντας που συχνά αμελείται από τους οδηγούς.
Συνεπώς έχουμε καταφέρει και δημιουργήσει μια τεράστια βάση δεδομένων με τις πραγματικές καταναλώσεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των μοντέλων που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά.
Παραμύθια της Χαλιμάς, αγοράζει ο κόσμος και περιμένει τις καταναλώσεις που αναφέρετε αλλά φεύ!Κάτοχος εδώ και πολλά χρόνια citroen c1 1000cc ( μοντ. 2008), τα ίδια μου λέγανε για τις καταναλώσεις. Στην πράξη 5-5,5λ/100 με 120 εθνική και ποτέ κάτω από 6,5λ/100 στην πόλη ( Αθήνα)
Στη λίστα υπάρχει το 4χ2. Λοιπόν ως κάτοχος Duster II 4χ4 και έχοντας κάνει μέχρι τώρα 22.000 χλμ ή μέση κατανάλωση είναι 6Lt και κάτι και το κόστος είναι κάτω από τα 9 σεντ το χιλιόμετρο. Μέχρι τώρα έχω κάνει 37 γεμίσματα, όλα περασμένα σε excel με στατιστικά τριών διαφορετικών μετρήσεων. Και στο γκάζι δε φέρομαι και με το μαλακό ...
Εχω ενα mazda 2 μοντ.2004 1,6cc 100 ατμοσφαιρικα αλογακια κινειται με φυσικο αεριο εδω και 1,5 χρονο και καιει 0,044 λεπτα το χιλιομετρο με γρηγορη οδηγηση και ειμαι μια χαρα.Πριν εκαιγε 9 λιτρα στα 100 και ημουν συνεχεια με το χερι στην τσεπη,τωρα πηγαινω στο βενζιναδικο με διφραγκα.
Παραμύθια της Χαλιμάς, αγοράζει ο κόσμος και περιμένει τις καταναλώσεις που αναφέρετε αλλά φεύ!Κάτοχος εδώ και πολλά χρόνια citroen c1 1000cc ( μοντ. 2008), τα ίδια μου λέγανε για τις καταναλώσεις. Στην πράξη 5-5,5λ/100 με 120 εθνική και ποτέ κάτω από 6,5λ/100 στην πόλη ( Αθήνα)
Μια ερώτηση, σαν κάτοχος Fiesta 1.5 tdci 120. Πως γίνεται να καίει παραπάνω από το focus με τον ίδιο κινητήρα; έστω και αυτό το ελάχιστο παραπάνω;
Στη λίστα υπάρχει το 4χ2. Λοιπόν ως κάτοχος Duster II 4χ4 και έχοντας κάνει μέχρι τώρα 22.000 χλμ ή μέση κατανάλωση είναι 6Lt και κάτι και το κόστος είναι κάτω από τα 9 σεντ το χιλιόμετρο. Μέχρι τώρα έχω κάνει 37 γεμίσματα, όλα περασμένα σε excel με στατιστικά τριών διαφορετικών μετρήσεων. Και στο γκάζι δε φέρομαι και με το μαλακό ...
Εχω ενα mazda 2 μοντ.2004 1,6cc 100 ατμοσφαιρικα αλογακια κινειται με φυσικο αεριο εδω και 1,5 χρονο και καιει 0,044 λεπτα το χιλιομετρο με γρηγορη οδηγηση και ειμαι μια χαρα.Πριν εκαιγε 9 λιτρα στα 100 και ημουν συνεχεια με το χερι στην τσεπη,τωρα πηγαινω στο βενζιναδικο με διφραγκα.