Σε ένα premium αυτοκίνητο που ξεφεύγει αρκετά στην τιμή, δεν περιμένεις να υπάρχει ούτε δείγμα βλάβης, άσχετα αν είναι εντός ή εκτός εγγύησης
Ποιες μάρκες βγάζουν ζημιές ενώ το παίζουν premium;
33.564 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2015)
Μήπως ζυγίζετε το πόσο ζημιάρικο είναι ένα αυτοκίνητο με βάση το πόσο ακριβό είναι; Μήπως μας κακοφαίνεται μία ζημιά σε ένα premium μοντέλο, που αν την έβγαζε ένα άλλο δεν θα μας πείραζε;
Μήπως τελικά έχουμε περισσότερες απαιτήσεις από κάποιες μάρκες και μας κακοφαίνονται οι ζημιές περισσότερο;
Όταν ακόμη κυκλοφορούσαν τα Zastava καινούργια στην ελληνική αγορά, το να μπάζει νερά η οροφή όταν βρέχει, όσο απαράδεκτο κι αν ακουγόταν, κανείς από τους αγοραστές της μάρκας δεν το συζητούσε. Τι περίμεναν άραγε όταν το Yugo κόστιζε το ένα τρίτο της τιμής οποιουδήποτε άλλου μοντέλου της ίδιας κατηγορίας;Και καλά όμως το Yugo, ήταν όντως μια πολύ πρόχειρη κατασκευή με έμφαση στις ανάγκες της αγοράς της ανατολικής Ευρώπης και όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος. Η γκρίνια περιοριζόταν στον χλευασμό.Σήμερα όμως υπάρχει αυτή η λογική; Τη στιγμή που όλα τα μοντέλα της κατηγορίας βρίσκονται από άποψη τιμής μέσα σε ένα 20% από το μέσο όρο, διαφορές όπως αυτές του Yugo δεν υπάρχουν πια. Κι όμως, κάποιοι εξακολουθούμε να δεχόμαστε στωικά κάποιες ζημιές, ενώ άλλοι, επειδή έδωσαν τρία κατοστάρικα παραπάνω είναι έτοιμοι να σηκώσουν τον κόσμο στο πόδι.Καλά, σε ένα premium αυτοκίνητο που ξεφεύγει αρκετά στην τιμή, δεν περιμένεις να υπάρχει ούτε δείγμα βλάβης, άσχετα αν είναι εντός ή εκτός εγγύησης. Στο κάτω κάτω, τόσα λεφτά δεν μπορεί να μην μεταφράζονται σε άψογη αξιοπιστία. Έτσι δεν είναι;Πιθανώς, όμως οι απαιτήσεις αυτές βλέπουμε ότι περνούν και σε αυτοκίνητα που έχουν «αέρα» premium αλλά όχι και ουσία. Κυρίως κάποια γερμανικά μοντέλα που με κάποιον τρόπο έχουν πείσει μερίδα της αγοράς ότι είναι πιο «premium» από τα άλλα, πιθανότατα όμως δεν έχουν την ίδια ακριβή αξιοπιστία με τα πραγματικά premium.Όμως ο κόσμος αρχίζει να βρίζει. Αρχίζει να φουντώνει που το αυτοκίνητό του, έστω και «οριακά» premium, ή στα δικά του μάτια «πιο premium» από τα άλλα, βγάζει ζημιές. Εξαπατήθηκε; Μήπως νόμιζε ότι επειδή το είδε εκείνος premium θα είναι κιόλας;Μήπως η εντύπωση που δημιουργείται σε αρκετούς ότι κάποιες μάρκες είναι πιο «χάι» δεν μεταφράζεται και σε λιγότερες ζημιές; Μήπως είναι καιρός να δούμε πως ολίγον premium δεν γίνεται, και πως αν δεν είσαι, τότε παίζεις με τους άλλους και βγάζεις παρόμοιες βλάβες; Εσείς τι λέτε; Υπάρχουν μάρκες που όταν βγάζουν ζημιές σας κάνει περισσότερο εντύπωση; Ποιες και γιατί;Θυμηθείτε τα αποτελέσματα της μεγάλης μας έρευνας ΕΔΩ.
Είχατε ανεβάσει και λίγο καιρό πριν ένα παρόμοιο non paper περί premium αναξιοπιστίας και είχα απαντήσει κι εκεί. Είναι απλά τα πράγματα. Πάρτε όποιο κλάδο θέλετε στον οποίο δραστηριοποιούνται οι Γιαπωνέζοι. Αυτοκίνητα, ρολόγια, κλιματιστικά, ηλεκτρικές συσκευές, τηλεοράσεις, κ.ά. Θα διαπιστώσετε ότι ο Γιαπωνέζος είναι πρωτοπόρος στην αξιοπιστία και μόνο του αντίπαλο έχει τον Κορεάτη! Είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας αυτού του λαού. Είναι τελειομανείς και φιλότιμοι άνθρωποι. Αν επιλέξεις Γιαπωνέζο σπάνια θα το μετανιώσεις. Αυτή είναι η αλήθεια. Οι Ευρωπαίοι σε κάποιους τομείς είμαστε καλύτεροι από τους Ασιάτες αλλά στην αξιοπιστία ακόμα απέχουμε έτη φωτός.
Κατ΄ αρχάς στην Ελλάδα δεν ξέρω στη υπόλοιπη Ευρώπη η γερμανοί μονοπωλούν την μεσαία κατηγορία. Χάθηκαν μοντέλα όπως Hyundai Elantra, Honda Accord, Renault Laguna, η Νissan απουσιάζει αρκετά χρόνια από την κατηγορία. Ανεμική παρουσία έχουν τα Citroen C5, Τoyota Avensis. Η μεγάλη προπαγάνδα (μην ξεχνάμε τον Πάουλ Γιόζεφ Γκαίμπελς) που κάνουν οι γερμανοί για τα κορυφαία δήθεν προϊόντα τους έχει πείσει και πωλούν ότι θέλουν. Συγγενείς μου με Passat CC του 2010 αγορά καινούργιο φοράει δεύτερο κινητήρα αλλαγή στην εγγύηση στα 15.000 χιλ. και πάει περιοδικά και μετράνε κατανάλωση λαδιού και στον δεύτερο κινητήρα. Δεν είναι τυχαία η παροιμία <<Μας πούλησε φύκια για μεταξωτές κορδέλες>>.
Αποφασίστε επιτέλους να δημοσιεύσετε κάποια αξιόλογη έρευνα που θα έχει ενδιαφέρον. Αυτά τα ανάλαφρα θέματα που βγάζετε τελευταία είναι παντελώς ανούσια και δεν προσφέρουν ενημέρωση...
Απάντηση: Έχουμε κάνει έρευνα σχετικά με την αξιοπιστία και το after sales εταιρειών. Ρίξτε μια ματιά στο autocheck http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Autocheck-H-nea-ereyna_125140.asp
Γνωστος μου,που δουλευει σε οδικη βοηθεια-......... οταν καθετε διπλα μου,ιδιοκτητης μερσεντες ΔΕΝ μιλιεται............
Παιδια ο γιαπωνεζος κ ο κορεατης ειδικα ο δεύτερος δεν περίμενα τετοια αξιοπιστια απο αυτον...δεν ειναι τυχαιο που κ πολλες εταιρειες έχουν δεκαδες κορεατες στο στολο τους...ακομα κ οι ενοικιάσεις αυτοκινήτων. .. που τ κυριοτερο που τους ενδιαφέρει αυτους ειναι αξιοπιστία κ φτηνα σε ολα...εχω γνωστό ο οποιος κ οπελ σιτροεν κ σουζουκι κ χιουνται εχει στην γκαμα τ ... ομως οταν βλεπω γερμανικό με 50000 χιλιόμετρα να πεταει αισθητήρα abs κεφαλαρι κτλ σε αντιθεση με i10 χιουνται με 185000 τοτε να θέλει αλλαγη ο συμπλεκτης του η κάτι (δεν μιλάμε για φρενα κ αναλωσιμα) αλλο τοτε τι να πω? Ο εν λόγο πλεον αλλαζει την γκαμα του κ διωχνει οσα γερμανικα εχουν κουσουρια με κορεα i20 k i30 diesel .εγω απλα ενα παράδειγμα εδωσα στο θεμα αξιοπιστιας κ οχι σε στυλ εξυπναδας η οτιδήποτε άλλο
Δυστυχώς τα ευρωπαϊκά και ειδικά γερμανικά, ιταλικά συνέχεια βγάζουν βλάβες, ειδικά τα πολυτελή BMW-Mercedes-Audi και VW είναι χάλια. Μας λένε υψηλή ποιότητα, και είναι πιο χάλια και από χάλια. Μόνο ΙΑΠΩΝΙΑ και ΚΟΡΕΑ νικάνε, υποκλίνομαι στους Ιάπωνες και στους Κορεάτες... Θα πάρω μόνο Ιάπωνα TOYOTAPA για πάντα...
Δυστηχός στην Ελλάδα του 2015 premium μάρκα θεωρείται απο πολλούς οτι αντέχει η τσέπη μου γιατι δάνειο δεν μπορω να πάρω ή το ακόμα χειρότερο αυτό που είδη έχω γιατι δεν μπορω να πάρω κάτι άλλο.η αξία ενός Καινούργιου αυτοκινήτου πλέον ειναι υποκειμενικό ! Οταν δεν εχεις να πάρεις την bmw πχ το Kia για σένα ειναι το premium .εαν το πάμε αντικειμενικά ναι premium ειναι στην διαφήμιση τα γερμανικά ( προπαγάνδα θα το έλεγα εγω ) με σαφή παραπλάνηση του αγοραστή.ειχα ενα απο τα λεγόμενα premium και όμως κάτι ιαπωνεζικα μικρά που περάσανε απο τα χέρια μου ήταν πολύ πολύ καλύτερα .μπορει οχι στα πλαστικά αλλα ήταν όμως στην ουσία .πχ bmw 316 του 2004 100.00ο km έχανε λάδια και Mitsubishi μικρό στα 200.000 δεν έχανε γραμμάριο με παρατημένα τα σέρβις !
Γιατί ασχολούμαστε συνέχεια με τα αποτυχημένα ευρωπαϊκά (ιδιαίτερα τα Γερμανικά) προΐόντα και όχι με τους λόγους για τους οποίους οι σχιστομάτηδες έχουν ισοπεδώσει την αγορά. Χωρίς προπαγάνδες. Το ωραίο είναι η περιγραφή των Premium ζημιών. Σε τοπική (ευρωπαΐκή) αντιπροσωπεία, το αυτοκίνητο που τρίζει σαν κουδουνίστρα, αποκαλείται " αστοχία ελαστικών παρεμβυσμάτων" . Ουάου Κάρολε!
εδω και 17 χρονια δουλευω μονο ιαπωνα και πριν δυο βδομαδες πηρα το ντιεζελ το γιαρις ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και απο σουζουκι και απο τογιοτα αφηστε τα ευρωπαικα σαραβαλα και πηγαινετε ιαπωνα κορεατη αν θελετε να μην πετατε τα λεφτα σας
Aυτην την αποψη ειχα και εγω,και αποφασησα να αποκτησω ενα Toyota auris,ε λοιπον μπορω να πω οτι ενα yugo που ειχα καποτε με απασχολουσε λιγοτερο με διαφορα προβληματα και απο ποιοτητα κατασκευης ηταν πολυ καλλυτερο
Ο τίτλος "premium" για όλα τα προϊόντα ορίζεται από παράγοντες, όπως είναι το design (υποκειμενικός παράγοντας), ποιότητα των υλικών κατασκευής, χρήση τεχνολογίας αιχμής είτε στη διαδικασία παραγωγής, είτε στην καθαυτή λειτουργία του προϊόντος, φινίρισμα τελικού προϊόντος κ.τ.λ. Οδηγούμαστε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι "premium" είναι κάτι που κάποιοι μπορούν να το αποκτήσουν και όχι όλοι. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν σπάει και δεν χαλάει, "τα πάντα ρει" μας υπενθυμίζει ο Ηράκλειτος. Στην περίπτωση των αυτοκινήτων, κατά την άποψή μου, "premium" είναι αυτά που κοστίζουν 70-80 χιλιάδες ευρώ και πάνω, διότι πληρούν κατά πολύ τους παραπάνω παράγοντες, όλα τα υπόλοιπα είναι βαπτισμένα "premium" και το marketing κάνει πολύ καλά την δουλειά του, ώστε να μας πλασάρουν "φύκια" για "μεταξωτές" κορδέλες
Εχω ενα mercedes clk 200 compr.coupe,αυτόματο το αγόρασα καινουργιο το 2001,εχω κάνει 287000 km.Τα προβλήματα που έβγαλε ηταν δύο,χάλασαν τα displey θερμοκρασίας κ ώρας κ δεν δούλεβε το καλοριφέρ κ το aircond.ζημιά Ευρώ 1200 αλλαγή καντραν,κ πέρασαν τα λάδια απο τον καθρέπτη στο ηλεκτρικό σύστημα κ έκαψε το λ,αλλαγήπλεξούδας ηλεκτρικής Ευρώ 850 (πάντα στην αντιπροσωπεία) Τώρα έλεγχόμενο servis εκτός αντιπροσωπείας, κ υλικά αγοράσμ΄ςνα απο εμένα απο το ελεύθερο εμπόριο με πολύ χαμηλές τιμές.Μόνο για τα ηλεκτρικά της συστήματα πηγαίνω στις αντιπροσωπείες κ πραγματικά πονάω για τα χρήματα που έχω πληρώσει για 2 φόρες (μικροπροβληματα)
Πραγματικά πολλά από τα premium μοντέλα βγάζουν βλάβες αλλά αυτό δεν τους στερεί το χαρακτηρισμό premium.Premium χαρακτηρίζεται ένα μοντέλο το οποίο ενσωματώνει καινοτόμες τεχνολογίες(π.χ κινητήρες TSI όταν παρουσιάστηκαν πρώτη φορά) και φτιάχνεται από ποιοτικά υλικά (π.χ αφρώδη μαλακά πλαστικά).Η ποιότητα των υλικών δε συνοδεύεται απαραίτητα από αξιοπιστία ή αντοχή στη χρήση,το μετάξι είναι πανάκριβο αλλά όχι ανθεκτικό,το jean από την άλλη είναι εξαιρετικά ανθεκτικό αλλά όχι ακριβό
Το premium των γερμανων βασιζεται στην προπαγανδα,δεν είναι δυνατον το audi Α1 να εχει πατωμα fabia και κατά 85% τα μηχανικα μερη του να είναι ιδια με skoda και seat,αλλα λογω των βελτιωμένων υλικων στο εσωτερικο να το πασαρουν ως premium.Mεγαλο ποσοστο των Ελλήνων λοιπον φτανουν στο σημειο να αγοραζουν skoda και να εχουν το θρασος να σου λενε ότι κατ ουσιαν εχουν audi αφου εχουν το ιδιο πατωμα μηχανικα,διοτι παντα καποιοι θελουν να νομιζουν διαθετουν κατι μεγαλυτερο από αυτό που πραγματικα διαθετουν.Οσο για του ιαπωνες σαφως και αξιζουν σεβασμο για το γεγονος ότι είναι αξιοπιστοι μηχανικα ,αλλα μεχρι εκει και τιποτα παραπανω,διοτι οι ιαπωνες δεν μπορουν να στησουν ένα αυτοκινητο σωστα.Προσωπικα προτιμω ιταλικα που είναι εφάμιλλα σε μηχανικα αξιοπιστα με τα ιαπωνεζικα, και είναι σαφως καλυτερα στημενα από γερμανικα και μακραν καλυτερα από ιαπωνεζικα.
Δυστυχώς τα ευρωπαϊκά και ειδικά γερμανικά, ιταλικά συνέχεια βγάζουν βλάβες, ειδικά τα πολυτελή BMW-Mercedes-Audi και VW είναι χάλια. Μας λένε υψηλή ποιότητα, και είναι πιο χάλια και από χάλια. Μόνο ΙΑΠΩΝΙΑ και ΚΟΡΕΑ νικάνε, υποκλίνομαι στους Ιάπωνες και στους Κορεάτες... Θα πάρω μόνο Ιάπωνα TOYOTAPA για πάντα...
Ο τίτλος "premium" για όλα τα προϊόντα ορίζεται από παράγοντες, όπως είναι το design (υποκειμενικός παράγοντας), ποιότητα των υλικών κατασκευής, χρήση τεχνολογίας αιχμής είτε στη διαδικασία παραγωγής, είτε στην καθαυτή λειτουργία του προϊόντος, φινίρισμα τελικού προϊόντος κ.τ.λ. Οδηγούμαστε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι "premium" είναι κάτι που κάποιοι μπορούν να το αποκτήσουν και όχι όλοι. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν σπάει και δεν χαλάει, "τα πάντα ρει" μας υπενθυμίζει ο Ηράκλειτος. Στην περίπτωση των αυτοκινήτων, κατά την άποψή μου, "premium" είναι αυτά που κοστίζουν 70-80 χιλιάδες ευρώ και πάνω, διότι πληρούν κατά πολύ τους παραπάνω παράγοντες, όλα τα υπόλοιπα είναι βαπτισμένα "premium" και το marketing κάνει πολύ καλά την δουλειά του, ώστε να μας πλασάρουν "φύκια" για "μεταξωτές" κορδέλες
Εχουν περάσει από τα χέρια μου κορεάτικα γαλικά γερμανικά κλπ αυτοκίνητα! Το αποτέλεσμα; Μετά τα 10-12 το πολύ 15 χρόνια τα αυτοκίνητα ΟΛΑ χαλάνε. Οσα χιλιόμετρα και να έχουν. Απλά αν πάρεις π.χ. hundai θα τρίζει από την αρχή σαν κουδουνίστρα ή θα πάθεις λουπάγκο από τα καθίσματα χωρίς σούστες! Αν πάρεις Renault θα σου βγάλει ηλεκτρικά μετά τα 12 χρόνια αν πάρεις toyota se 3-4 χρόνια θα έχει ξεφλουδίσει (κακοβαμένα κλπ) αν πάρεις citroen θα σου έχει μηχανικά και πλαστικά σε 7-8 χρόνια, αν πάρεις mercedes ή honda και το πληρώσεις χρυσό θα αντέξει λίγο ...παραπάνω 15+ χρόνια! ; ¨Οτι πληρώνεις παίρνεις! Βαρέθηκα να ακούω για TOYOTA που δεν χαλούν και τα είχαν πληρώσει τότε οι ιδιοκτήτες τους διπλάσια χρήματα από τα ευρωπαικά και άδεια σε εξοπλισμό γιατί ηταν ιαπωνικά και τώρα όλα είναι ξεβαμένα και τρίζουν σαν κουδουνίστρες αλλά κρατήσαν 3 χρόνια περισσότερο οι μηχανές τους! Ολα ίδια είναι τα αυτοκίνητα απλά τα γνησια ιαπωνικά που δεν υπάρχουν σήμερα είχαν λίγο καλύτερες μηχανές, μηδεν ποιόυητα κατασκευής-πανάκριβα και κράτησε η μηχανή λίγο παραπάνω! Λογικό δεν είναι αφού ήταν πανάκριβα; To 1997 πήρα xsara με foul εξοπλισμό με 4 εκατομύρια ενώ το αντίστοιχο toyota κυκλοφορούσε άδειο με foul εξοπλισμό θα πλήρωνα 6 εκατομύρια δραχμές! To xsara το είχα μέχρι τωρα θα μπορούσε να αντέξει παραπάνω το toyota; Επίοσης το 2001 πήρα ένα clio, το έχω ακόμα αν είχα πάρει το yaris θα έδινα περίπυ διπλάσια χρήματα θα άντεχε 32 χρόνια αντί 16 του renaul για αυτό λέμε ότι πληρώνεις παίρνεις!