Οδική συμπεριφορά: Δεν σκαλώνει σε λακκούβες το C5 Aircross, δυναμικό το Tiguan
Διαφορετική στόχευση βγάζουν στο δρόμο τα δύο Plug-in υβριδικά C-SUV. Ακολουθώντας τις γενικές επιταγές της Citroen, το C5 Aircross δίνει περισσότερη έμφαση στην άνεση. Η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης με τα υδραυλικά «στοπ» Progressive Hydraulic Cushions συνεργάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να ισοπεδώνονται τυχόν ανωμαλίες. Στα θετικά και η απόσταση από το έδαφος (23 εκ.) που επιτρέπει την «ελεγχόμενη» κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Πιο σφικτό πάτημα διαπιστώσαμε οδηγώντας το VW Tiguan. Η ανάρτηση με το R-Line εξοπλιστικό πακέτο (πίσω πολλαπλών συνδέσμων) μειώνει τον άνετο χαρακτήρα των συμβατικών εκδόσεων, ωστόσο δίνει μεγαλύτερα περιθώρια κίνησης σε πιο γρήγορους ρυθμούς με συγκρατημένες τις κλίσεις. Και πάλι, δεν πρέπει να το παρακάνεις. Μιλάμε για αυτοκίνητο βάρους 1.800+ κιλών, το οποίο βέβαια διαθέτει το κατάλληλο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο για να προσφέρει μια ξεχωριστή αίσθηση ασφάλειας.
Ακριβές και γραμμικό, παρότι όχι τόσο πληροφοριακό είναι το τιμόνι του VW Tiguan, το οποίο «βγάζει» πρόσφυση με μεγάλα περιθώρια.