Παρότι σκληρά, τα υλικά του εσωτερικού του Kia EV3 (κάποια εξ αυτών προέρχεται από την ανακύκλωση πλαστικών που περισυλλέχτηκαν από τους ωκεανούς) έχουν πολύ καλό φινίρισμα, καλαίσθητους συνδυασμούς υφών και κορυφαία συναρμογή, στοιχεία που απογειώνουν την αίσθηση απτής ποιότητας.
Στα ίδια χρήματα (34.000 ευρώ) το EV3 έχει καλύτερο εξοπλισμό
Η 2η έκδοση Titanium αναβαθμίζει σημαντικά το τεχνολογικό αλλά και το οπτικό αποτέλεσμα του Kia Niro, με δύο οθόνες 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής του infotainment.
Καταρχάς, επικρατεί στον τομέα της συνδεσιμότητας χάρη στις τρεις (!) στάνταρ οθόνες της έκδοσης Earth, συνολικής επιφάνειας 30 ιντσών. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, ενώ στο κέντρο υπάρχει μίας ίδιας επιφάνειας οθόνη αφής για το σύστημα infotainment. Και κάπου ενδιάμεσα, θα δεις μία τρίτη οθόνη (5,3'') που αφορά τη χρήση του αυτόματου 2-ζωνικού κλιματισμού. Από εκεί και πέρα, έξτρα στο Kia EV3 υπάρχουν το εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης, οι αισθητήρες βροχής (αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες) καθώς και η δυνατότητα εισόδου χωρίς κλειδί (έξυπνο κλειδί με αισθητήρα εγγύτητας).
Όσον αφορά το Kia Niro HEV (οι τιμές και ο εξοπλισμός όλων των εκδόσεων του Kia Niro ΕΔΩ), η εισαγωγική έκδοση Dynamic περιλαμβάνει οθόνη LCD 4,2 ιντσών που ενσωματώνεται στον πίνακα οργάνων και 8άρα touchscreen με συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay. Ο εξοπλιστικός πόντος του Kia Niro αφορά το αυτόματο σύστημα εναλλαγής μεσαίας και μεγάλης σκάλας. Σημαντικό πλεονέκτημα και των δύο μοντέλων, πάντως, είναι η πλήρης σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης (αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώρισης σημάτων Κ.Ο.Κ. και αναγνώριση κόπωσης οδηγού).
Χωροταξικά, κι ενώ περιμένουμε να μετρήσουμε τους εσωτερικούς χώρους του Kia EV3, σίγουρα το μεγάλο μεταξόνιο των 2.860 χλστ. αφήνει... υποσχέσεις για το μικρό ηλεκτρικό SUV. Ο χώρος αποσκευών είναι πολύ μεγάλος για τα δεδομένα της κατηγορίας (460 λτ.) ενώ υπάρχουν κι άλλα 25 λίτρα για την τοποθέτηση των καλωδίων. Στη 2η έκδοση GT Line, το Kia EV3 αποκτά και πρακτικό χαρακτήρα, μιας και προστίθεται συρόμενο τραπεζάκι, στο εμπρός υποβραχιόνιο.
Στο οικογενειακό Kia Niro, οι μετρήσεις του AutoΤρίτη έδειξαν πως 3 ενήλικοι επιβάτες θα καθίσουν με άνεση στα πίσω καθίσματα (πλάτος στα 140,5 εκ.), με τον χώρο για τα πόδια τους επαρκή (16,5 εκ.). Τέλος, στο μέσο όρο της κλάσης των μικρομεσαίων SUV είναι ο χώρος αποσκευών (451 λτ.).
Σελίδα 1 | Ποιο SUV από την Kia: Ηλεκτρικό EV3 (204 PS) ή Niro hybrid (129 PS); |
Σελίδα 2 | Κινητήρας - Επιδόσεις: Γκαζώνει στο παραμικρό πάτημα του πεντάλ το EV3 |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό - Χώροι - Εξοπλισμός |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά |