ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας - Επιδόσεις: Γκαζώνει στο παραμικρό πάτημα του πεντάλ το EV3

 Σχολιάστε 
39.718 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2024)
Τα paddles πίσω από το τιμόνι του υβριδικού Kia Niro αλλάζουν σχέσεις στο κιβώτιο στο Sport πρόγραμμα οδήγησης, ενώ στο Eco μπορείς να ρυθμίσεις το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας, όπως είδαμε από τη δοκι
2 Φωτογραφίες »

Τα paddles πίσω από το τιμόνι του υβριδικού Kia Niro αλλάζουν σχέσεις στο κιβώτιο στο Sport πρόγραμμα οδήγησης, ενώ στο Eco μπορείς να ρυθμίσεις το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας, όπως είδαμε από τη δοκιμή του μοντέλου με την ιπποδύναμη των 141 ίππων.

Στο κομμάτι των επιδόσεων κι ενώ περιμένουμε να δοκιμάσουμε στο Test Center του AutoΤρίτη και τα δύο μοντέλα, μπορούμε να συγκρίνουμε την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα που αναφέρει η Kia, τις γενικές διαφορές ενός ηλεκτρικού με ένα full υβριδικό μοντέλο και φυσικά να υπολογίζουμε την αναλογία κιλών/ίππων η οποία επηρεάζει τις ρεπρίζ.


Η Long Range του Kia EV3 υποστηρίζει ταχυφόρτιση 128 που εξασφαλίζει αρκετά ανταγωνιστικούς για τα δεδομένα της κατηγορίας των ηλεκτρικών μικρών SUV χρόνους φόρτισης (περί τα 30 λεπτά για το 10-80%).
2 Φωτογραφίες »

Η Long Range του Kia EV3 υποστηρίζει ταχυφόρτιση 128 που εξασφαλίζει αρκετά ανταγωνιστικούς για τα δεδομένα της κατηγορίας των ηλεκτρικών μικρών SUV χρόνους φόρτισης (περί τα 30 λεπτά για το 10-80%).

 
Όπως έχουμε ξαναπεί, τα ηλεκτρικά μοντέλα έχουν άμεσα διαθέσιμη όλη τη ροπή τους με την παραμικρή γκαζιά, έχοντας συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι ενός θερμικού ως προς τις άμεσες επιταχύνσεις. Επίσης, στην συγκριτική παρουσίασή μας, το ηλεκτρικό Kia EV3 πλεονεκτεί και λόγω ισχύος. Κάτω από το καπό του βρίσκουμε έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 204 ίππων και 283 Nm ροπής, ο οποίος στέλνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Σύμφωνα με την Kia, το EV3 Long Range θέλει 7,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα.
 
Περισσότερο χρόνο, λίγο πάνω από τα 10 δευτερόλεπτα, χρειάζεται το Kia Niro HEV (10,3 δλ. αναφέρει η Kia). Το οικογενειακό SUV των Κορεατών είναι κι αυτό προσθιοκίνητο, με ένα σύνολο 129 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το παρών δίνει ένας 1.600άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας 93 ίππων, που συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 44 ίππων που κινεί το αυτοκίνητο σε χαμηλές ταχύτητες.
 
Όσο τέλος για την αναλογία κιλών/ίππο που επηρεάζει τις ρεπρίζ, κάθε «άλογο» του Kia EV3 έχει να κινήσει 9,2 κιλά, ενώ του Niro λίγο παραπάνω (11,4 kg/PS).

Σελίδα 1Ποιο SUV από την Kia: Ηλεκτρικό EV3 (204 PS) ή Niro hybrid (129 PS);
Σελίδα 2Κινητήρας - Επιδόσεις: Γκαζώνει στο παραμικρό πάτημα του πεντάλ το EV3
Σελίδα 3Εσωτερικό - Χώροι - Εξοπλισμός
Σελίδα 4Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NISSAN