Η εικόνα από το εσωτερικό αφορά την βασική έκδοση του Kia EV3 και την 2η έκδοση Titanium του Kia Niro.
Η γνώμη μας
Η έλευση του Kia EV3 αποτελεί ισχυρό «χαρτί» για την κορεατική μάρκα, για έναν αγοραστή που θέλει να μπει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Η τιμή του είναι προσιτή, ειδικά για την πιο μικρή έκδοση με την θεωρητική αυτονομία των 465 χλμ., ενώ σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για ένα υπερ-πλήρες εξοπλιστικά αυτοκίνητο, που έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει.
Για τους περισσότερο διστακτικούς, το υβριδικό Kia Niro είναι η φθηνότερη επαναφορτιζόμενη έκδοση στην γκάμα της μάρκας. Το προηγούμενο μοντέλο έδειξε τη δυναμική του στον τομέα της κατανάλωσης, οπότε το χαμηλό κόστος χρήσης αλλά και η ευκολία στην μετακίνηση είναι στοιχεία που δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα και θα προτιμηθούν από ένα χαρακτήρα που κάνει σταθερά βήματα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Kia EV3 Long Range
Kia Niro 1,6 HEV
Κινητήρας - Μετάδοση*
Τύπος
1 ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη (σύγχρονος)
Κύκλου Atkinson + ηλεκτροκινητήρας
Κυβισμός (κ.εκ.)
-
1.580
Κύλινδροι/Βαλβίδες
-
4/16
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
204/-
129/-
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
283/-
265/-
Κιβώτιο
Αυτόματο 1 σχέσης
Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων
Κίνηση
Στους εμπρός τροχούς
Στους εμπρός τροχούς
Κατανάλωση - Eπιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)*
7,7
11,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
170
160
Βάρος (κιλά)*
1.885
1.474
Αναλογία κιλών/ίππο
9,2
11,4
Μέση εργοστασιακή κατανάλωση
14,9 kWh/ 100 χλμ.
4,4 λτ./100 χλμ.
Xωρητικότητα μπαταρίας ονομαστική/ωφέλιμη (kWh)
81,4/78
1,32/-
Θεωρητική αυτονομία (χλμ.)
605 (μέση, που ανακοινώνει η εταιρεία)
954 (με ένα ρεζερβουάρ)
Ρεζερβουάρ (λτ.)
-
42
Κόστος σε ευρώ/100 χλμ.
2,2 ευρώ για φόρτιση στο σπίτι (0,144 ευρώ η τιμή kWh) / 8,5 ευρώ για φόρτιση σε ταχυφορτιστή (0,57 ευρώ η ενδεικτική τιμή kWh)