Τα επίπεδα πρόσφυσης σε γρήγορους ρυθμούς οδήγησης είναι εντυπωσιακά και σε συνδυασμό με το κοφτερό και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, σε προκαλεί να εξερευνήσεις τα όριά του 308.
Οδηγώντας το VW Golf, απολαμβάνεις το κοφτερό και επικοινωνιακό τιμόνι του, την ώρα που η ανάρτηση εμφανίζεται κάτι παραπάνω από δεκτική στις όποιες κακοτεχνίες του δρόμου.
Oδηγικά τα δύο δημοφιλή μικρομεσαία της αγοράς επιδεικνύουν αξιόλογο χαρακτήρα, που εκφράζεται μέσω της καλής ποιότητας κύλισης και της άνεσης. Μικρό προβάδισμα στον τρόπο που διαχειρίζεται τις ανωμαλίες του εδάφους θα δώσουμε στο Golf, που λόγω ανάρτησης (πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι) έχει ελαφρώς πιο αποτελεσματική απορροφητικότητα. Βέβαια, στον ανοιχτό δρόμο και σε ένα μακρινό ταξίδι το Peugeot θα αντιπαραβάλλει την πολύ καλή του ηχομόνωση, ακόμη και στις πιο υψηλές ταχύτητες (69,8 dB στα 140 χλμ./ώρα, 71,6 dB η αντίστοιχη μέτρηση του Volkswagen).
Από εκεί και πέρα, μέσα στην πόλη αμφότερα θα αξιοποιήσουν το μικρό κύκλο στροφής, προσφέροντας ευελιξία και ευκολία χρήσης ελέω και αυτόματου κιβωτίου. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς, το καλό απόθεμα ροπής από τις χαμηλές στροφές θα δώσει το «ξεπέταγμα» που αναζητάς, με το σωστά ρυθμισμένο πλαίσιο να βγάζει ουδέτερες αντιδράσεις και δυναμικά χαρακτηριστικά και στα δύο μοντέλα.