Βενζίνη ή υβριδικό C-HR; Και αν υβριδικό, τότε ποιό; Η γκάμα κινητήρων του Toyota C-HR είναι αρκετά πλούσια με αποτέλεσμα να δημιουργεί ένα μικρό πονοκέφαλο αναφορικά με το ποιος από όλους είναι ο πιο κατάλληλος. Παρακάτω λοιπόν διευκολύνουμε την επιλογή.
Αποτελεί ένα από τα best seller μικρομεσαία SUV της ελληνικής αγοράς και δυνατό στοιχείο του είναι σίγουρα η κουπέ αισθητική του. Όμως δεν είναι αυτός ο μοναδικός λόγος που αρέσει στο κοινό. Είναι επίσης η καλή ποιότητα κατασκευής, η ξεχωριστή εικόνα στο εσωτερικό, αλλά και η ευχάριστη οδηγική ταυτότητα που συμπληρώνουν το προφίλ του καθιστώντας το ένα από τα πιο αγαπητά μοντέλα της κατηγορίας αυτής.
Τα πράγματα δυσκολεύουν όμως, όταν κληθείς να επιλέξεις το C-HR που ταιριάζει στις ανάγκες σου. Γιατί καθοριστικό παράγοντα εκεί αποτελεί ο κινητήρας της κάθε έκδοσης, και εδώ το C-HR να προσφέρει 3 διαφορετικές επιλογές, όχι μόνο στα «χαρτιά» αλλά και στην πράξη. Ας τα δούμε όμως αναλυτικά.
....με κινητήρα τύπου tsi & tdi, πιο μεγάλο μεταξόνιο, με άλλο σχήμα, με αλλά πιο μεγάλα παράθυρα, άλλη επιλογή υλικών, διαφορετική τιμολογιακή πολιτική.....!!!!
Ότι του φανεί του λωλοστεφανη, που λέει κ ο σοφός μας λαός.
Καλά κάνεις κ θέλεις ότι θέλεις. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα αγαπητέ οικονομολόγε «Λάκη».
Οίκονομολογικα δεν ξέρω αν έμαθες στο πανεπιστήμιο κ στην μετέπειτα ζωή σου, πάντως τρόπους σίγουρα ΔΕΝ έμαθες.
Το «ρε» είναι αγένεια, όποτε να το επιλέγεις στους ομοίους σου, είτε οδηγούν Yaris cross είτε Dacia....
Του ταιριάζει ο δίλιτρος αλλά όχι στην Ελληνική αγορά λόγω φόρων.
Ένας 1500 τούρμπο σαν της BMW θα ήταν τέλειος.
Και μεγάλωμα στα πίσω παράθυρα. Κανένας δεν παίρνει CHR σαν κουπέ.
Βέβαια είδαμε φωτογραφίες μελλοντικού Corolla Cross αλλά εμείς δεν μπορούμε να περιμένουμε :)
Όχι ρε jiu jitsu δεν θέλουμε tsi δεν θέλουμε vag κινητήρες αν θέλαμε θα παίρναμε το αμάξι του λαού. Θέλουμε ιαπωνική ποιότητα (σε αυτά που δεν φαίνονται όποιος ξέρει καταλαβαίνει) και αξιοπιστία Θεωρείς ότι είναι περίεργα αυτά που λέμε; Για νέο πιο "εύπεπτο suv" ένα yaris cross των 4.4 μέτρων; Έρχεται και λέγεται μάλλον corolla cross. Οι άνθρωποι είναι πολύ μπροστά the toyota way που λέμε και εμείς οι οικονομολόγοι.
....με κινητήρα τύπου tsi & tdi, πιο μεγάλο μεταξόνιο, με άλλο σχήμα, με αλλά πιο μεγάλα παράθυρα, άλλη επιλογή υλικών, διαφορετική τιμολογιακή πολιτική.....!!!! Ότι του φανεί του λωλοστεφανη, που λέει κ ο σοφός μας λαός.
Καλά κάνεις κ θέλεις ότι θέλεις. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα αγαπητέ οικονομολόγε «Λάκη». Οίκονομολογικα δεν ξέρω αν έμαθες στο πανεπιστήμιο κ στην μετέπειτα ζωή σου, πάντως τρόπους σίγουρα ΔΕΝ έμαθες. Το «ρε» είναι αγένεια, όποτε να το επιλέγεις στους ομοίους σου, είτε οδηγούν Yaris cross είτε Dacia....
Του ταιριάζει ο δίλιτρος αλλά όχι στην Ελληνική αγορά λόγω φόρων. Ένας 1500 τούρμπο σαν της BMW θα ήταν τέλειος. Και μεγάλωμα στα πίσω παράθυρα. Κανένας δεν παίρνει CHR σαν κουπέ. Βέβαια είδαμε φωτογραφίες μελλοντικού Corolla Cross αλλά εμείς δεν μπορούμε να περιμένουμε :)
Το chr θέλει δυνατότερο κινητήρα και άλλο σχήμα. Ένα yaris cross των 4.4 μέτρων και ένα κινητήρα 140 ίππων τουρμπο και θα κλείσει σπίτια
Όχι ρε jiu jitsu δεν θέλουμε tsi δεν θέλουμε vag κινητήρες αν θέλαμε θα παίρναμε το αμάξι του λαού. Θέλουμε ιαπωνική ποιότητα (σε αυτά που δεν φαίνονται όποιος ξέρει καταλαβαίνει) και αξιοπιστία Θεωρείς ότι είναι περίεργα αυτά που λέμε; Για νέο πιο "εύπεπτο suv" ένα yaris cross των 4.4 μέτρων; Έρχεται και λέγεται μάλλον corolla cross. Οι άνθρωποι είναι πολύ μπροστά the toyota way που λέμε και εμείς οι οικονομολόγοι.