To ευχάριστο οδηγικό προφίλ του C-HR είναι έντονο σε όλες τις εκδόσεις του. Η βασική των 1,2 λίτρων και η δίλιτρη HSD δίνουν περισσότερη έμφαση στον τομέα, με την έκδοση 1,8 HSD να προβάλλει ένα πιο άνετο και καθημερινό προφίλ.
3 κινητήρες, 3 διαφορετικά προφίλ
33.158 Επισκέψεις στο άρθρο
Το Toyota C-HR, εφοδιάζεται αρχικά με τον 1,2 λίτρων κινητήρα βενζίνης, ο οποίος είναι υπερτροφοδοτούμενος και αποδίδει 116 ίππους, ενώ αυτός συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Διακρίνεται για την πολιτισμένη και γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα, λειτουργία του, ενώ κινεί αξιοπρεπώς το αμάξωμα και είναι και οικονομικός σε κατανάλωση βενζίνης (7,6 λτ./100 χλμ.).
Στη συνέχεια συναντάμε το πρώτο (εκ των δύο) στην γκάμα υβριδικό σύνολο, με 122 ίππους, που προκύπτουν από τον συνδυασμό ενός 1.800άρη κινητήρα και ενός ηλεκτροκινητήρα. Αυτός συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο (e-CVT), που προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία στην κίνηση. Στην πράξη είναι πιο ράθυμο σε επιδόσεις σε σχέση με το προηγούμενο μοτέρ, από την άλλη όμως έχει άλλο πλεονέκτημα της κατανάλωσης καθώς αυτή ανέρχεται στα 5,0 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.
Τέλος, κορυφαίος στην γκάμα είναι ο δίλιτροςκινητήρας που ενσωματώνει και αυτός υβριδικό σύστημα κίνησης με συνδυαστική απόδοση 184 ίππους. Σε αυτήν την εκδοχή κινητήρα αποκαλύπτεται στον μέγιστο βαθμό ο σπορ χαρακτήρας του C-HR, συνδυάζοντας με τον καλύτερο τρόπο τις πολύ καλές επιδόσεις με τις χαμηλές τιμές κατανάλωσης.
....με κινητήρα τύπου tsi & tdi, πιο μεγάλο μεταξόνιο, με άλλο σχήμα, με αλλά πιο μεγάλα παράθυρα, άλλη επιλογή υλικών, διαφορετική τιμολογιακή πολιτική.....!!!!
Ότι του φανεί του λωλοστεφανη, που λέει κ ο σοφός μας λαός.
Καλά κάνεις κ θέλεις ότι θέλεις. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα αγαπητέ οικονομολόγε «Λάκη».
Οίκονομολογικα δεν ξέρω αν έμαθες στο πανεπιστήμιο κ στην μετέπειτα ζωή σου, πάντως τρόπους σίγουρα ΔΕΝ έμαθες.
Το «ρε» είναι αγένεια, όποτε να το επιλέγεις στους ομοίους σου, είτε οδηγούν Yaris cross είτε Dacia....
Του ταιριάζει ο δίλιτρος αλλά όχι στην Ελληνική αγορά λόγω φόρων.
Ένας 1500 τούρμπο σαν της BMW θα ήταν τέλειος.
Και μεγάλωμα στα πίσω παράθυρα. Κανένας δεν παίρνει CHR σαν κουπέ.
Βέβαια είδαμε φωτογραφίες μελλοντικού Corolla Cross αλλά εμείς δεν μπορούμε να περιμένουμε :)
Όχι ρε jiu jitsu δεν θέλουμε tsi δεν θέλουμε vag κινητήρες αν θέλαμε θα παίρναμε το αμάξι του λαού. Θέλουμε ιαπωνική ποιότητα (σε αυτά που δεν φαίνονται όποιος ξέρει καταλαβαίνει) και αξιοπιστία Θεωρείς ότι είναι περίεργα αυτά που λέμε; Για νέο πιο "εύπεπτο suv" ένα yaris cross των 4.4 μέτρων; Έρχεται και λέγεται μάλλον corolla cross. Οι άνθρωποι είναι πολύ μπροστά the toyota way που λέμε και εμείς οι οικονομολόγοι.
....με κινητήρα τύπου tsi & tdi, πιο μεγάλο μεταξόνιο, με άλλο σχήμα, με αλλά πιο μεγάλα παράθυρα, άλλη επιλογή υλικών, διαφορετική τιμολογιακή πολιτική.....!!!! Ότι του φανεί του λωλοστεφανη, που λέει κ ο σοφός μας λαός.
Καλά κάνεις κ θέλεις ότι θέλεις. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα αγαπητέ οικονομολόγε «Λάκη». Οίκονομολογικα δεν ξέρω αν έμαθες στο πανεπιστήμιο κ στην μετέπειτα ζωή σου, πάντως τρόπους σίγουρα ΔΕΝ έμαθες. Το «ρε» είναι αγένεια, όποτε να το επιλέγεις στους ομοίους σου, είτε οδηγούν Yaris cross είτε Dacia....
Του ταιριάζει ο δίλιτρος αλλά όχι στην Ελληνική αγορά λόγω φόρων. Ένας 1500 τούρμπο σαν της BMW θα ήταν τέλειος. Και μεγάλωμα στα πίσω παράθυρα. Κανένας δεν παίρνει CHR σαν κουπέ. Βέβαια είδαμε φωτογραφίες μελλοντικού Corolla Cross αλλά εμείς δεν μπορούμε να περιμένουμε :)
Το chr θέλει δυνατότερο κινητήρα και άλλο σχήμα. Ένα yaris cross των 4.4 μέτρων και ένα κινητήρα 140 ίππων τουρμπο και θα κλείσει σπίτια
Όχι ρε jiu jitsu δεν θέλουμε tsi δεν θέλουμε vag κινητήρες αν θέλαμε θα παίρναμε το αμάξι του λαού. Θέλουμε ιαπωνική ποιότητα (σε αυτά που δεν φαίνονται όποιος ξέρει καταλαβαίνει) και αξιοπιστία Θεωρείς ότι είναι περίεργα αυτά που λέμε; Για νέο πιο "εύπεπτο suv" ένα yaris cross των 4.4 μέτρων; Έρχεται και λέγεται μάλλον corolla cross. Οι άνθρωποι είναι πολύ μπροστά the toyota way που λέμε και εμείς οι οικονομολόγοι.