Από τα παραπάνω γίνεται σαφές πως η γκάμα του C-HR είναι πλούσια και θα ικανοποιήσει κάθε ανάγκη, ενώ σε όλες τις εκδόσεις του ανεξαρτήτου κινητήρα είναι οικονομικό και ευχάριστο στην οδήγηση.
Η βασική έκδοση κινητήρα διακρίνεται για την χαμηλότερη τιμή αγοράς της (από 20.670 ευρώ) και είναι σε θέση να προβάλλει πιο εύκολα τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα, ελέω και χειροκίνητου κιβωτίου. Από την άλλη, το υβριδικό σύνολο με τον 1,8 λτ. κινητήρα που θα επιλέγαμε εμείς θυσιάζει λίγο από την αμεσότητα και την απόκριση σε σβέλτους ρυθμούς, προβάλλοντας έναν πιο soft και άνετο χαρακτήρα. Το μεγάλο του προσόν βέβαια είναι η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και το γεγονός πως απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ και η τιμή με βάση όλα τα παραπάνω είναι δελεαστική (από 23.470 ευρώ).
Η κορυφαία έκδοση, τέλος, δίνει σαφή προτεραιότητα στις επιδόσεις αλλά η τιμή της ξεφεύγει από τα άλλα δύο. Βέβαια, είναι και πάλι δελεαστική σε σχέση με τη συνολική εικόνα του μοντέλου σε όλα τα επίπεδα (από 28.450 ευρώ).
....με κινητήρα τύπου tsi & tdi, πιο μεγάλο μεταξόνιο, με άλλο σχήμα, με αλλά πιο μεγάλα παράθυρα, άλλη επιλογή υλικών, διαφορετική τιμολογιακή πολιτική.....!!!!
Ότι του φανεί του λωλοστεφανη, που λέει κ ο σοφός μας λαός.
Καλά κάνεις κ θέλεις ότι θέλεις. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα αγαπητέ οικονομολόγε «Λάκη».
Οίκονομολογικα δεν ξέρω αν έμαθες στο πανεπιστήμιο κ στην μετέπειτα ζωή σου, πάντως τρόπους σίγουρα ΔΕΝ έμαθες.
Το «ρε» είναι αγένεια, όποτε να το επιλέγεις στους ομοίους σου, είτε οδηγούν Yaris cross είτε Dacia....
Του ταιριάζει ο δίλιτρος αλλά όχι στην Ελληνική αγορά λόγω φόρων.
Ένας 1500 τούρμπο σαν της BMW θα ήταν τέλειος.
Και μεγάλωμα στα πίσω παράθυρα. Κανένας δεν παίρνει CHR σαν κουπέ.
Βέβαια είδαμε φωτογραφίες μελλοντικού Corolla Cross αλλά εμείς δεν μπορούμε να περιμένουμε :)
Όχι ρε jiu jitsu δεν θέλουμε tsi δεν θέλουμε vag κινητήρες αν θέλαμε θα παίρναμε το αμάξι του λαού. Θέλουμε ιαπωνική ποιότητα (σε αυτά που δεν φαίνονται όποιος ξέρει καταλαβαίνει) και αξιοπιστία Θεωρείς ότι είναι περίεργα αυτά που λέμε; Για νέο πιο "εύπεπτο suv" ένα yaris cross των 4.4 μέτρων; Έρχεται και λέγεται μάλλον corolla cross. Οι άνθρωποι είναι πολύ μπροστά the toyota way που λέμε και εμείς οι οικονομολόγοι.
....με κινητήρα τύπου tsi & tdi, πιο μεγάλο μεταξόνιο, με άλλο σχήμα, με αλλά πιο μεγάλα παράθυρα, άλλη επιλογή υλικών, διαφορετική τιμολογιακή πολιτική.....!!!! Ότι του φανεί του λωλοστεφανη, που λέει κ ο σοφός μας λαός.
Καλά κάνεις κ θέλεις ότι θέλεις. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα αγαπητέ οικονομολόγε «Λάκη». Οίκονομολογικα δεν ξέρω αν έμαθες στο πανεπιστήμιο κ στην μετέπειτα ζωή σου, πάντως τρόπους σίγουρα ΔΕΝ έμαθες. Το «ρε» είναι αγένεια, όποτε να το επιλέγεις στους ομοίους σου, είτε οδηγούν Yaris cross είτε Dacia....
Του ταιριάζει ο δίλιτρος αλλά όχι στην Ελληνική αγορά λόγω φόρων. Ένας 1500 τούρμπο σαν της BMW θα ήταν τέλειος. Και μεγάλωμα στα πίσω παράθυρα. Κανένας δεν παίρνει CHR σαν κουπέ. Βέβαια είδαμε φωτογραφίες μελλοντικού Corolla Cross αλλά εμείς δεν μπορούμε να περιμένουμε :)
Το chr θέλει δυνατότερο κινητήρα και άλλο σχήμα. Ένα yaris cross των 4.4 μέτρων και ένα κινητήρα 140 ίππων τουρμπο και θα κλείσει σπίτια
Όχι ρε jiu jitsu δεν θέλουμε tsi δεν θέλουμε vag κινητήρες αν θέλαμε θα παίρναμε το αμάξι του λαού. Θέλουμε ιαπωνική ποιότητα (σε αυτά που δεν φαίνονται όποιος ξέρει καταλαβαίνει) και αξιοπιστία Θεωρείς ότι είναι περίεργα αυτά που λέμε; Για νέο πιο "εύπεπτο suv" ένα yaris cross των 4.4 μέτρων; Έρχεται και λέγεται μάλλον corolla cross. Οι άνθρωποι είναι πολύ μπροστά the toyota way που λέμε και εμείς οι οικονομολόγοι.