Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο Polo βγαίνει σε 4 εκδόσεις κινητήρων, 3 βενζίνης και μόλις 1 ντίζελ.

Ποιος θα αγοράσει Polo ντίζελ;

6.688 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2017)

Το νέο Polo έρχεται με 4 εκδόσεις κινητήρων, 3 βενζίνης και 1 ντίζελ. Αλλά όταν η ντίζελ κοστίζει όσο η γρηγορότερη βενζίνης και με εξοπλισμό 2 εκδόσεις κάτω, ποιός θα αγοράσει το ντίζελ;

Όχι, δεν είναι το σκάνδαλο ντίζελ το πρόβλημα. Τα νέα μοντέλα του ομίλου εξάλλου δεν έχουν καμία σχέση με το όλο ζήτημα. Το πρόβλημα είναι αλλού και είναι τέτοιο που κάνει το ντίζελ εκτός πραγματικότητας. Γιατί;
 
Το νέο Polo λανσαρίστηκε στην Ελλάδα με τιμές που ξεκινούν από 13.400 ευρώ και φτάνουν τις 17.450 ευρώ. Και δεν είναι ακριβές, παρότι πάνω από τον ανταγωνισμό, όμως αυτές είναι μόνο οι τιμές για τις εκδόσεις βενζίνης. Γιατί το ντίζελ είναι συστηματικά τρία χιλιάρικα πάνω.
 
Το νέο Polo ξεκινά την καριέρα του με δύο μόνο κυβισμούς. 1.000 κ.εκ. βενζίνη και 1.600 κ.εκ. ντίζελ.  Αντίθετα με το δεύτερο σύνολο που έρχεται μόνο με 95 άλογα, το πρώτο έρχεται σε τρεις εκδόσεις, 75, 95 και 115 ίππων ώστε με υγιή τρόπο να ξεχωρίζει κανείς τι θέλει να πάρει από ένα αυτοκίνητο. 20 άλογα μεταξύ τους και 40 άλογα εύρος γκάμας είναι πολύ καλή διαβάθμιση.
 
Από κει και πέρα, με εξαίρεση το ατμοσφαιρικό 75άρι, υπάρχουν δύο κιβώτια για κάθε μοτέρ, χειροκίνητο ή DSG με το δεύτερο να κοστίζει μεταξύ 1400 και 1600 ευρώ επιπλέον ανάλογα με την έκδοση. Και φυσικά οι εκδόσεις με διαφορετικό εξοπλισμό ανεβαίνουν ανά 700 περίπου ευρώ, με εξαίρεση το 115 που έρχεται μόνο στην πιο πλούσια έκδοση στο άνω άκρο των τιμών.
 
Και μετά είναι το ντίζελ. Ξεκινάει 200 ευρώ πιο ακριβό από τη βενζινοκίνητη έκδοση ίδιας απόδοσης, ένα επίπεδο εξοπλισμού πιο πάνω, και με DSG. Για να πάρεις το ντίζελ με DSG πρέπει να θυσιάσεις 20 άλογα και δύο εκδόσεις εξοπλισμού πιο πάνω. Γιατί με τα ίδια λεφτά αγοράζεις το κορυφαίο 115άρι βενζίνης με DSG.
 
Αν θέλεις ,δε, τον ίδιο με το πλούσιο 115άρι, και DSG, δίνεις πάνω από 20.000 ευρώ. Δηλαδή αγοράζεις άνετα Golf, για να μην γίνει και αναφορά σε καμιά 40αριά άλλα αυτοκίνητα της αγοράς   με 20.000.
 
Ποιός θα αγοράσει το ντίζελ; Αυτός που κάνει πολλά χιλιόμετρα και θέλει χαμηλή κατανάλωση ώστε να κάνει απόσβεση. Εταιρικά; Μα το 75άρι βενζινοκίνητο καίει σχεδόν το ίδιο λίγο, και στην ίδια έκδοση εξοπλισμού στοιχίζει 3.200 ευρώ λιγότερο. Αν τα 3.200 δεν είναι πολλά, το 25% της τιμής ενός αυτοκινήτου ίσως να κάνει τη διαφορά πιο αισθητή.
 
Χώρια που όταν έρθει η ώρα της πώλησης το ντίζελ δεν θα το αγοράζει κανείς. Πρώτον γιατί η τεχνολογία θα είναι παρωχημένη, και δεύτερον γιατί όπως πάμε, θα έχουμε μέχρι τότε εισάγει τόσο μεταχειρισμένο ντίζελ που θα έχουν ξεφορτωθεί οι άλλες χώρες, που θα έχει γεμίσει η αγορά.
 
Ποιός λοιπόν θα αγοράσει Polo ντίζελ; Και για ποιό λόγο; Πως έχετε υπολογίσει αν αξίζει η αγορά του και πως σας βγαίνουν τα νούμερα;

Hyundai
CUSTOM VS MAXUS