Το νέο Polo έρχεται με 4 εκδόσεις κινητήρων, 3 βενζίνης και 1 ντίζελ. Αλλά όταν η ντίζελ κοστίζει όσο η γρηγορότερη βενζίνης και με εξοπλισμό 2 εκδόσεις κάτω, ποιός θα αγοράσει το ντίζελ;
Όχι, δεν είναι το σκάνδαλο ντίζελ το πρόβλημα. Τα νέα μοντέλα του ομίλου εξάλλου δεν έχουν καμία σχέση με το όλο ζήτημα. Το πρόβλημα είναι αλλού και είναι τέτοιο που κάνει το ντίζελ εκτός πραγματικότητας. Γιατί;
Το νέο Polo λανσαρίστηκε στην Ελλάδα με τιμές που ξεκινούν από 13.400 ευρώ και φτάνουν τις 17.450 ευρώ. Και δεν είναι ακριβές, παρότι πάνω από τον ανταγωνισμό, όμως αυτές είναι μόνο οι τιμές για τις εκδόσεις βενζίνης. Γιατί το ντίζελ είναι συστηματικά τρία χιλιάρικα πάνω.
Το νέο Polo ξεκινά την καριέρα του με δύο μόνο κυβισμούς. 1.000 κ.εκ. βενζίνη και 1.600 κ.εκ. ντίζελ. Αντίθετα με το δεύτερο σύνολο που έρχεται μόνο με 95 άλογα, το πρώτο έρχεται σε τρεις εκδόσεις, 75, 95 και 115 ίππων ώστε με υγιή τρόπο να ξεχωρίζει κανείς τι θέλει να πάρει από ένα αυτοκίνητο. 20 άλογα μεταξύ τους και 40 άλογα εύρος γκάμας είναι πολύ καλή διαβάθμιση.
Από κει και πέρα, με εξαίρεση το ατμοσφαιρικό 75άρι, υπάρχουν δύο κιβώτια για κάθε μοτέρ, χειροκίνητο ή DSG με το δεύτερο να κοστίζει μεταξύ 1400 και 1600 ευρώ επιπλέον ανάλογα με την έκδοση. Και φυσικά οι εκδόσεις με διαφορετικό εξοπλισμό ανεβαίνουν ανά 700 περίπου ευρώ, με εξαίρεση το 115 που έρχεται μόνο στην πιο πλούσια έκδοση στο άνω άκρο των τιμών.
Και μετά είναι το ντίζελ. Ξεκινάει 200 ευρώ πιο ακριβό από τη βενζινοκίνητη έκδοση ίδιας απόδοσης, ένα επίπεδο εξοπλισμού πιο πάνω, και με DSG. Για να πάρεις το ντίζελ με DSG πρέπει να θυσιάσεις 20 άλογα και δύο εκδόσεις εξοπλισμού πιο πάνω. Γιατί με τα ίδια λεφτά αγοράζεις το κορυφαίο 115άρι βενζίνης με DSG.
Αν θέλεις ,δε, τον ίδιο με το πλούσιο 115άρι, και DSG, δίνεις πάνω από 20.000 ευρώ. Δηλαδή αγοράζεις άνετα Golf, για να μην γίνει και αναφορά σε καμιά 40αριά άλλα αυτοκίνητα της αγοράς με 20.000.
Ποιός θα αγοράσει το ντίζελ; Αυτός που κάνει πολλά χιλιόμετρα και θέλει χαμηλή κατανάλωση ώστε να κάνει απόσβεση. Εταιρικά; Μα το 75άρι βενζινοκίνητο καίει σχεδόν το ίδιο λίγο, και στην ίδια έκδοση εξοπλισμού στοιχίζει 3.200 ευρώ λιγότερο. Αν τα 3.200 δεν είναι πολλά, το 25% της τιμής ενός αυτοκινήτου ίσως να κάνει τη διαφορά πιο αισθητή.
Χώρια που όταν έρθει η ώρα της πώλησης το ντίζελ δεν θα το αγοράζει κανείς. Πρώτον γιατί η τεχνολογία θα είναι παρωχημένη, και δεύτερον γιατί όπως πάμε, θα έχουμε μέχρι τότε εισάγει τόσο μεταχειρισμένο ντίζελ που θα έχουν ξεφορτωθεί οι άλλες χώρες, που θα έχει γεμίσει η αγορά.
Ποιός λοιπόν θα αγοράσει Polo ντίζελ; Και για ποιό λόγο; Πως έχετε υπολογίσει αν αξίζει η αγορά του και πως σας βγαίνουν τα νούμερα;
Ο χρυσος κανονας ειναι οτι δεν αγοραζουμε γερμανικο γενικοτερα. Οσοι και οσες αγοραζουν ειτε δεν εχουν σχεση με την αυτοκινηση και δεν το ψαχνουν γενικα ειτε δεν ειχαν ποτε πριν γερμανικο ωστε να εχουν παθει και να εχουν μαθει! Επισης η after sales εξυπηρετηση δεν βρισκεται ουτε καν στον ...προαιρετικο εξοπλισμο του αυτοκινητου!
Το polo είναι το κορυφαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας του ισως μαζί με το Fiesta. Έχω ένα από το 2010 με τον 1.2 tfsi και το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό και χωρίς προβλήματα. Πριν 6 μήνες χρειαζόμασταν 2ο μικρό αυτοκίνητο στην οικογένεια και αγόρασα το ignis. Σχεδιαστικά μου αρέσει πάρα πολύ αλλά ποιοτικά υστερεί πάρα πολύ σε σχέση με το Polo παρόλο που είναι καινούργιο μοντέλο. Οδική συμπεριφορά, φρενα, άνεση πίσω ανάρτησης, όλα είναι με τεράστια διαφορά υπέρ του Polo όπως και η ποιότητα και συναρμογή των υλικών στο εσωτερικό. Για παράδειγμα στο Ignis το πλαστικό στην κεντρική κονσόλα πηγαίνει μέχρι λίγο πιο μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων και μετά είναι κενό. Βάζεις το χέρι σου και πιάνεις καλώδια. Το λέω να καταγραφει γιατί το θεωρώ απαράδεκτο για αυτοκίνητο φτιαγμένο στην Ιαπωνία. Και για αυτοκίνητο με παραπλήσια τιμή. Ανεπίτρεπτα τα σκάνδαλα δεν το συζητώ αλλά πρέπει να βλέπουμε και την πιστότητα των προϊόντων για αυτό και πρέπει να τα λέμε όλα για όλους.
Το ότι οι κακές εμπειρίες είναι αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά αυτοκινήτου θα το δεχτώ αλλά μην τα τσουβαλιάζουμε όλα.Υπάρχουν και άλλοι που είναι απόλυτα ευχαριστημένοι χωρίς προβλήματα με τα γερμανικά.Όσο για τον αν είναι καλά αυτοκίνητα εγώ προσωπικά πιστεύω πως είναι στα top.Τώρα για το Polo ο κινητήρας τον αδικεί.Με τον καινούργιο ΤDI θα είναι καλύτερα τα πράγματα.
Ο χρυσος κανονας ειναι οτι δεν αγοραζουμε γερμανικο γενικοτερα. Οσοι και οσες αγοραζουν ειτε δεν εχουν σχεση με την αυτοκινηση και δεν το ψαχνουν γενικα ειτε δεν ειχαν ποτε πριν γερμανικο ωστε να εχουν παθει και να εχουν μαθει! Επισης η after sales εξυπηρετηση δεν βρισκεται ουτε καν στον ...προαιρετικο εξοπλισμο του αυτοκινητου!
Ποιος θα αγοράσει polo να λες
Προτιμώ το Micra. Και πιο ξεχωριστό, και πιο όμορφο και καλύτερο. Ποιος θα πάρει Polo; Πιο άτολμο, αδιάφορο και βαρετό.
Πήγα και το είδα από κοντά. Καλούτσικο καλό μέσα αλλά βαρετό απ'έξω. Είδα και το Micra πολύ πιο ωραίο, αυτό θα ήθελα και όχι το Polo.
Το polo είναι το κορυφαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας του ισως μαζί με το Fiesta. Έχω ένα από το 2010 με τον 1.2 tfsi και το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό και χωρίς προβλήματα. Πριν 6 μήνες χρειαζόμασταν 2ο μικρό αυτοκίνητο στην οικογένεια και αγόρασα το ignis. Σχεδιαστικά μου αρέσει πάρα πολύ αλλά ποιοτικά υστερεί πάρα πολύ σε σχέση με το Polo παρόλο που είναι καινούργιο μοντέλο. Οδική συμπεριφορά, φρενα, άνεση πίσω ανάρτησης, όλα είναι με τεράστια διαφορά υπέρ του Polo όπως και η ποιότητα και συναρμογή των υλικών στο εσωτερικό. Για παράδειγμα στο Ignis το πλαστικό στην κεντρική κονσόλα πηγαίνει μέχρι λίγο πιο μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων και μετά είναι κενό. Βάζεις το χέρι σου και πιάνεις καλώδια. Το λέω να καταγραφει γιατί το θεωρώ απαράδεκτο για αυτοκίνητο φτιαγμένο στην Ιαπωνία. Και για αυτοκίνητο με παραπλήσια τιμή. Ανεπίτρεπτα τα σκάνδαλα δεν το συζητώ αλλά πρέπει να βλέπουμε και την πιστότητα των προϊόντων για αυτό και πρέπει να τα λέμε όλα για όλους.
Κανείς, γιατί δεν συμφέρει. Καλύτερα βενζινούλα σε Ibiza και θα σου περισσέψουν και χρήματα, ακόμα και πολλά χιλιόμετρα να κάνεις
Το ότι οι κακές εμπειρίες είναι αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά αυτοκινήτου θα το δεχτώ αλλά μην τα τσουβαλιάζουμε όλα.Υπάρχουν και άλλοι που είναι απόλυτα ευχαριστημένοι χωρίς προβλήματα με τα γερμανικά.Όσο για τον αν είναι καλά αυτοκίνητα εγώ προσωπικά πιστεύω πως είναι στα top.Τώρα για το Polo ο κινητήρας τον αδικεί.Με τον καινούργιο ΤDI θα είναι καλύτερα τα πράγματα.
ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ 20000ΧΛΜ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΧΛΜ