3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα διατίθεται με το γνωστό χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της 911R.
Porsche 911 GT3
3.468 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2016)
Με το χειροκίνητο κιβώτιο της 911R θα εφοδιάζεται πλέον η νέα γενιά της Porsche 911 GT3, δίνοντάς της ακόμα πιο σκληροπυρηνικό χαρακτήρα κατά την οδήγηση.
Από τα χείλη του ίδιου του Andreas Preuninger, επικεφαλής εξέλιξης των GT μοντέλων της Porsche, ήρθε η επιβεβαίωση πως η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα διατίθεται με το γνωστό χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της 911R. Στο θέμα του κινητήρα δεν θα αλλάξει κάτι, μιας που για να κρατήσει η GT3 στον σκληροπυρηνικό της χαρακτήρα, θα συνεχίσει να φοράει ατμοσφαιρικό κινητήρα και όχι κάτι πιο extreme.
Αποκαλύψεις ήρθαν και για το μοντέλο της Cayman GT4, στο οποίο θα υπάρξει διάδοχος και συνεχιστής του, ο οποίος θα διατίθεται με υπερτροφοδοτούμενους τετρακύλινδρους κινητήρες και με τον «κλασικό» 6κύλινδρο.
Η Porsche εξετάζει την πιθανότητα δημιουργίας ακόμα πιο «καθαρόαιμων» εκδόσεων και μοντέλων, εάν και εφόσον η 911R έχει την αναμενόμενη απήχηση για τους υπεύθυνους της εταιρίας.
Η ιδέα της δημιουργίας της limited 911R γεννήθηκε από την εξέλιξη της χειροκίνητης 991 GT3, με αφορμή ένα πρωτότυπο που υπήρχε προς παρουσίαση και πρόταση με την ονομασία GT3 PDK.
Ο ίδιος ο Preuninger παραδέχεται πως «Υπήρχε ένα δοκιμαστικό GT3 με το χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο το λατρέψαμε. Το χειροκίνητο κιβώτιο έχει ακόμα πολλές θετικές πλευρές. Έτσι πήραμε την αεροτομή από το πρωτότυπο, προστέθηκαν μερικά ελαφριά αξεσουάρ, μερικές ρίγες στο αμάξωμα και το "κλασικό" εσωτερικό. Στο σημείο αυτό επικοινώνησα με τον πρόεδρο, που του άρεσε η ιδέα. Δεν υπήρχε όμως αρκετός χρόνος εξέλιξης, μιας που το όλο εγχείρημα ξεκίνησε πριν 13 μήνες. Έτσι το όλο εγχείρημα έγινε με τεράστια δική μου επιμονή και αρκετή ανοχή από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας.»
Η Porsche εξετάζει την πιθανότητα δημιουργίας ακόμα πιο «καθαρόαιμων» εκδόσεων και μοντέλων, ένα και εφόσον η 911R έχει την αναμενόμενη απήχηση για τους υπεύθυνους της εταιρίας.