ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Porsche: «Οι ψεύτικες αλλαγές ταχυτήτων κάνουν χειρότερα τα ηλεκτρικά»

 Σχολιάστε 
5.089 Επισκέψεις στο άρθρο (28/8/2024)
Porsche: «Οι ψεύτικες αλλαγές ταχυτήτων κάνουν χειρότερα τα ηλεκτρικά»

- Η Porsche λέει όχι στις ψεύτικες αλλαγές ταχυτήτων στα ηλεκτρικά.
- Δοκίμασε το Hyundai Ioniq 5 N και δεν ενθουσιάστηκε.
- «Δεν υπάρχει λόγος να προσομοιώσουμε αυτό που συνέβαινε στο παρελθόν».
- «Δε θα αντιγράψουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης γιατί παράγουμε τέτοιους».

Η Porsche λέει όχι στις ψεύτικες αλλαγές ταχυτήτων στα ηλεκτρικά

Αρνητική στο ενδεχόμενο να προσθέσει ψεύτικες αλλαγές ταχυτήτων στα ηλεκτρικά της, όπως έκανε η Hyundai στο Ioniq 5 N, είναι η Porsche. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της γερμανικής μάρκας μία τέτοια κίνηση θα έκανε χειρότερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ως εκ τούτου δεν υπάρχει κανένα νόημα να μπει στον κόπο για να αναπτύξει μία τέτοια τεχνολογία.

Δοκίμασε το Ioniq 5 N και δεν ενθουσιάστηκε

Αν και πολλές μάρκες έχουν λανσάρει ηλεκτρικά προσανατολισμένα στις επιδόσεις τα τελευταία χρόνια, η Hyundai είναι μεταξύ εκείνων που κατάφεραν να ξεχωρίσουν χάρη στο Ioniq 5 N. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για αυτό, αλλά τα modes οδήγησης και κυρίως το σύστημα που προσομοιώνει τις αλλαγές ταχυτήτων ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης και πραγματικό κιβώτιο, είναι τα πιο σημαντικά. Όπως αποδεικνύεται το τελευταίο δεν... συγκίνησε καθόλου τους ανθρώπους της Porsche, οι οποίοι δοκίμασαν το «καυτό» κορεατικό ηλεκτρικό, αναφέροντας ότι δεν ενθουσιάστηκαν από το ψεύτικο κιβώτιο ταχυτήτων.

«Δε θα αντιγράψουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης γιατί παράγουμε τέτοιους»

Την είδηση αυτή γνωστοποίησε ο οδηγός ανάπτυξης της Porsche, Lars Kern, μιλώντας σε αυστραλιανά Μέσα. Στις δηλώσεις του ο Kern αποκάλυψε πως η ομάδα του οδήγησε το Ioniq 5 N, αλλά αποφάσισε να μην προσθέσει ψεύτικες αλλαγές στα ηλεκτρικά της.

«Προφανώς, εξετάζουμε τι κάνει ο ανταγωνισμός, αλλά η άποψή μας σε αυτό είναι πάντα... γιατί να κάνουμε κάτι χειρότερο;», είπε αρχικά ο Kern και συνέχισε: «Αναφέρομαι στο πως μεταφράζεται η ισχύς ή στον τρόπο που εφαρμόζεται η ισχύς. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι καλύτερος από έναν κινητήρα  εσωτερικής καύσης, οπότε καταλάβαμε ότι δεν υπάρχει λόγος να προσομοιώσουμε αυτό που συνέβαινε στο παρελθόν. Το κοιτάξαμε, αλλά δεν βλέπω το νόημα να το χρησιμοποιήσουμε (σ.σ. ψεύτικο κιβώτιο) για να κάνουμε τον ηλεκτροκινητήρα να μοιάζει με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Δεν είναι κινητήρας εσωτερικής καύσης και δεν θα τον κάνουμε. Δεν θέλουμε να αντιγράψουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης γιατί εξακολουθούμε να παράγουμε τέτοιους, επομένως δεν βλέπουμε το νόημα να το κάνουμε», κατέληξε.

Το σύστημα στο Ioniq 5 N ενεργοποιείται και απενεργοποιείται

Ο Kern παραδέχτηκε πως υπάρχουν άνθρωποι που βλέπουν θετικά το εν λόγω σύστημα του Ioniq 5 N, όμως η Porsche δεν ενδιαφέρεται να κάνει ένα ηλεκτρικό να μοιάζει οδηγικά σαν αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να σημειωθεί πως το Ioniq 5 N σου δίνει τη δυνατότητα ενεργοποίησης και απενεργοποίησης του συγκεκριμένου συστήματος, οπότε όσοι δεν το προτιμούν μπορούν να το οδηγήσουν όπως όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρικά!

FORD
FALKEN VS CONTINENTAL