- Έχει πολλά παράπονα για βλάβες
- Θέλει 2 χιλ. παραπάνω/χρόνο για καύσιμα
- Στην πόλη καίει πάνω από 10 λτ./100 χλμ.
- Δεν μπαίνει δακτύλιο (λόγω ρύπων)
Η αύξηση των εταιρικών πωλήσεων έχει φέρει στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη Test Centerτα SUV που πρωταγωνιστούν σε εταιρικές πωλήσεις, κάνοντας μια σειρά από άρθρα που τα αφορούν, περιλαμβάνοντας και κάποια μοντέλα που βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των ιδιωτών. Σκοπός να αναδείξουμε τα υπέρ και τα κατά τους. Πριν λίγες μέρες είδαμε τα 9 σημεία που δεν μας αρέσουν στο Volvo XC40 T2, τώρα ήρθε η σειρά να εξετάσουμε τι μας αρέσει και τι δεν μας αρέσει στο Audi Q3 35 TFSI S Tronic (διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του).
AutoCheck: Στον τομέα της εξυπηρέτησης η Audi είναι η δεύτερη χειρότερη φίρμα, ενώ και στο σκέλος των χρεώσεων οι κάτοχοι δηλώνουν δυσαρεστημένοι. Πρωτιά με αρνητικές αναφορές σε σχέση με τα μοντέλα που κυκλοφορούν έχει η Volvo.
Εγγύηση: Με μόλις 2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση η Audi προσφέρει στους αγοραστές το minimum που επιβάλλεται από τον νόμο. Υπάρχει η δυνατότητα αγοράς επί πληρωμή 3 επιπλέον ετών.
Κινητήρας-Κατανάλωση: Ο βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων του Q3 είναι από αυτούς που «καίνε τον πάτο τους». Μπορεί η ισχύς των 150 ίππων να είναι επαρκής για επιδόσεις στο μέσο όρο, ωστόσο καίει 10,7 λτ./100 χλμ. μέσα στη πόλη, 7,0 λτ. στην εθνική και 8,7 λτ. σε επαρχιακό δρόμο, πολύ παραπάνω από τους περισσότερους ανταγωνιστές του.
Δεν μπαίνει δακτύλιο: Από τη στιγμή που έχει υψηλή κατανάλωση αναμενόμενα έχει και υψηλά επίπεδα ρύπων που φτάνουν τα 147 γρ./χλμ.. Το σύνολο δε φέρει κάποιο ήπια υβριδικό σύστημα και έτσι με αυτούς τους ρύπους δεν έχει πρόσβαση στο δακτύλιο.
Παρκάρισμα: Το Audi Q3 έχει δύο τελευταίες θέσεις. Έχει το μεγαλύτερο κύκλο στροφής ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα, με 11,8 μέτρα, άρα είναι το μοντέλο που θα σε δυσκολέψει περισσότερο στους ελιγμούς. Χαρακτηριστικά, το κορυφαίο C-HR έχει σχεδόν 1,5 μέτρο λιγότερο.
Εκτός δρόμου ικανότητες: Παράλληλα έχει τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος (14 εκ.), ανάμεσα στα 15 μοντέλα που συγκρίνουμε, όταν το καλύτερο φτάνει τα 22 εκ. (Peugeot 3008). Συνεπώς είναι επίσης και το μοντέλο με τις πιο περιορισμένες δυνατότητες εκτός δρόμου.
Τιμή: Με κόστος από 37.900 ευρώ είναι από τα ακριβά μοντέλα της κλάσης. Δεν διαφωνούμε πως έχει ποιοτική καμπίνα, ωστόσο είναι πιο ακριβό από ανταγωνιστικά του μοντέλα, όπως το Peugeot 3008 (από 35.900) ή το ομόσταυλο Cupra Formentor (αρχική τιμή 35.490 ευρώ).
Εξοπλισμός: Σε συνάρτηση πάντα με την τιμή, ο εξοπλισμός έχει ελλείψεις. Θα θέλαμε στο στάνταρ εξοπλισμό να έχει αναδιπλούμενους καθρέπτες, προβολείς ομίχλης και αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων. Από εκεί και πέρα ευπρόσδεκτα θα ήταν ένα navigation στο σύστημα πολυμέσων και σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας.