- Το Μazda 2 στην Avis κοστίζει, στα 4 χρόνια, 500 ευρώ παραπάνω από την λιανική του
- Στη Motorlease δίνεις 360 ευρώ παραπάνω από την τιμή καταλόγου για το MG ZS
- Πληρώνεις το 95% της συνολικής αξίας του Sandero στην Kinisis (για 4 χρόνια μίσθωμα)
- Το 94% της αξίας του VW Polo θέλει η Sixt για να στο δώσει για 4 χρόνια leasing
- 93% της τελικής του τιμής, θέλει η Executive Lease, για το δημοφιλές C3 Aircross
Το κόστος αγοράς του Mazda 2 είναι χαμηλότερο από leasing 4ετίας στην Avis
Οι ιδιώτες και κυρίως οι επιχειρήσεις που θέλουν να καλύψουν τις μεταφορικές ανάγκες των εργαζομένων τους στρέφονται συχνά στην λύση του leasing, αφού, πληρώνοντας ένα σταθερό μηνιαίο πόσο και μια προκαταβολή, μπορούν να αποκτήσουν ένα μικρό ή μεγάλο στόλο οχημάτων, δίχως να ανησυχούν για ζημιές ή για τα έξοδα ασφάλισης και συντήρησης. Υπάρχουν κάποιες προσφορές όμως από τις εταιρείες leasing που απαιτούν από τον πελάτη να πληρώσει για μίσθωση 4ετίας περισσότερα από όσα θα πλήρωνε... αγοράζοντας κανονικά το όχημα αυτό. Ας δούμε μερικές προσφορές leasing που πρέπει να αποφύγεις:
Το Mazda 2 στο εξοπλιστικό επίπεδο Centre Line και με τον βενζινοκινητήρα των 90 ίππων με μηχανικό κιβώτιο κοστίζει για leasing 4ετίας στην Avis συνολικά το ποσό των 18.073 ευρώ. Με δεδομένο πως, η λιανική τιμή αγοράς του είναι 17.596 ευρώ, συμπεραίνουμε πως για leasing 4ετιας, ο πελάτης θα χρειαστεί να πληρώσει παραπάνω χρήματα και συγκεκριμένα το 103% της Λιανικής Τιμής Μετά Φόρων.
Μοντέλο | Κόστος leasing 4ετίας με ΦΠΑ | Λιανική τιμή Μετά Φόρων | Ποσοστό κόστους leasing επί της ΛΤΜΦ | Εταιρεία |
---|---|---|---|---|
Mazda 2 | 18.073 | 17.596 | 103% | Avis |
MG ZS | 19.311 | 18.950 | 102% | Motorlease |
Dacia Sandero | 18.130 | 18.220 | 95% | Kinisis |
VW Polo | 23.412 | 24.950 | 94% | Sixt |
Citroen C3 Aircross | 20.281 | 21.740 | 93% | Executive Lease |
Δίνεις 300+ ευρώ παραπάνω για leasing MG ZS από όσα θα έδινες για να το αγοράσεις
Ποσό υψηλότερο από όσο κοστίζει για να αγοραστεί με τον «παραδοσιακό» τρόπο απαιτεί το leasing τετραετίας του MG ZS στην έκδοση Exclusive στη Motorlease. Πιο συγκεκριμένα, η Motorlease απαιτεί 19.311 ευρώ για συμβόλαιο 4 ετών, την στιγμή που η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου σε μια αντιπροσωπεία της μάρκας είναι 18.950 ευρώ. Στη σούμα δηλαδή, θα δώσεις 300+ ευρώ παραπάνω (το 102% της λιανικής τιμής του) και το αυτοκίνητο, στο τέλος της τετραετίας, δεν θα είναι δικό σου αλλά θα χρειαστεί να το επιστρέψεις.
Με 90 ευρώ παραπάνω, αγοράζεις, αντί να μισθώσεις σε leasing από την Kinisis, το Dacia Sandero
Το Dacia Sandero Streetway είναι ένα από τα λίγα μοντέλα της αγοράς που διατίθενται με έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνη και LPG). Και σε αυτή την περίπτωση όμως, μοιάζει πως είναι καλύτερο να το αγοράσεις παρά να το πάρεις σε leasing, αφού στην Kinisis, το συνολικό του κόστος για συμβόλαιο τετραετίας φτάνει τα 18.130 ευρώ, μόλις 90 ευρώ λιγότερα σε σχέση με τη τιμή του στις εκθέσεις (18.220 ευρώ).
Τιμές αντίστοιχες της αγοράς, το leasing του Polo στην Sixt (1.500 ευρώ διαφορά)
Τα ίδια λεφτά με το να αγοράσει από την Volkswagen το Polo θα χρειαστεί να δώσει όποιος αποφασίσει να πάρει σε leasing τετραετίας το αυτοκίνητο από την Sixt. Το μικρό της VW με αυτόματο κιβώτιο και 95 άλογα κοστίζει στις αντιπροσωπείες της γερμανικής μάρκας 24.950 ευρώ και σε leasing 23.412 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως σε leasing ο πελάτης θα χρειαστεί να πληρώσει για 4 έτη σχεδόν το 94% της λιανικής τιμής του αυτοκινήτου.
Συνέχεια του άρθρου >>>