ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πού είναι τα μοντέλα που περιμένουμε από την Stellantis;

Πού είναι τα μοντέλα που περιμένουμε από την Stellantis;

3.424 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2022)

Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Jeep, Lancia, Alfa, DS όλοι κάτω από μια στέγη, όμως οι προσδοκίες μας ακόμη περιμένουν.

Μια νέα Lancia, ένα νέο Punto, ή μια Alfa Romeo «του λαού»

Σκέψου πόσα μοντέλα στερηθήκαμε από τις αγαπημένες μας μάρκες, γιατί κακόπεσαν, γιατί στέρεψαν από χρήμα, γιατί χάθηκε το ενδιαφέρον της μάρκας; Και πόσα από αυτά περιμένουμε να δούμε τώρα που οι συνεργασίες είναι εύκολες. Αλλά που είναι;
 
Που είναι το νέο Punto; Η Fiat δυσκολεύτηκε όταν βρέθηκε σε έναν όμιλο που όλες οι άλλες μάρκες έφτιαχναν μεγάλα αυτοκίνητα. Το τελευταίο Punto, το Grande Punto, ήταν προιόν συνεργασίας με την GM και την Opel. Και οι δύο μάρκες κράτησαν τα μικρά τους με νύχια και με δόντια, με απανωτά facelift, χωρίς όμως νέα μηχανικά. Η Opel απέκτησε ολοκαίνουργιο Corsa, η Fiat, ακόμη περιμένουμε. Η πιο λογική συνεργασία, το μικρό Fiat, είναι ακόμη άφαντο.
 
Στην αντίθετη πλευρά, τώρα που η Opel έχει πρόσβαση στη μίνι κατηγορία μέσω της Fiat, γιατί δεν έχουμε ήδη αντικαταστάτη του Adam. Το μίνι της Opel είχε premium «αέρα» και βρέθηκε απέναντι στο 500. Τώρα μπορεί να βασιστεί επάνω του και να κρατήσει το δικό του χαρακτήρα, μειώνοντας κόστη παραγωγής και αυξάνοντας μερίδια αγοράς. Ούτε καν ανακοίνωση για νέο Adam δεν έχουμε, και ας είναι, στα μάτια μας, η προφανής κίνηση.
 
Μένοντας στην Opel, δεν θα δούμε νέο Insignia; H Peugeot έχει μια υπέροχη πλατφόρμα για μεσαία μοντέλα, πάνω στην οποία το 508 έχει ταράξει τα νερά των premium και το DS9 θέλει να κλέψει πωλήσεις. Τo Insignia με την σχεδιαστική γλώσσα των Mokka kai Astra, αυτό το πάτωμα, και την επιθετική τιμολογιακή πολιτική της Opel, συν το «Made in Germany» θα έκλεβε καρδιές. Πού’ν’το;
 
Φυσικά για την Lancia ακόμη περιμένουμε να δούμε τι σκοπεύουν να λανσάρουν πρώτο, ένα SUV ή μία Delta, όμως θα ήταν πιο γρήγορη μια αρχή με μια νέα Ypsilon στη βάση του 500 ή του 208, αναλόγως τοποθέτησης. Φαίνεται πως θέλουν αναβίωση με μεγαλύτερα μοντέλα ώστε να ξαναρίξουν τη Lancia στο άνω άκρο της αγοράς, όμως όσο ο καιρός περνάει τόσο πιο πολύ ξεχνιέται η μάρκα. Ίσως ένα «badge engineered» μοντέλο, για παράδειγμα ένα Opel Astra, που είναι εκπληκτικό, με άλλη μάσκα και σήματα, να ήταν αρκετό για να μπει η Delta ξανά στις εκθέσεις. Όμως δεν έχει ακουστεί ούτε κιχ μέχρι στιγμής.
 
Και η Jeep; Με τα γαλλικά SUV να είναι η αιχμή του δόρατος της κατηγορίας, η αμερικανική μάρκα θα ήθελε πολύ ένα μοντέλο με ευρωπαϊκά και φρέσκα γονίδια, και μάλιστα σύντομα. Όμως ακούμε μόνο για ηλεκτρικά μοντέλα και πέρα από μερικές ιδέες για νέα σχήματα, δεν υπάρχει τίποτε σίγουρο ακόμη.

Και όλα αυτά χωρίς να κάνουμε καν λόγο για την Alfa. Μπορεί η πισωκίνητη αναγέννηση της μάρκας να ήταν σύντομη και δυστυχώς «λίγη», ας είχαμε όμως μια νέα Mito ή AlfaSud πάνω στο 208, ή μία Giulietta με πάτωμα από 308 και Astra. H θα ήταν άσχημα μια νέα 156 στο πάτωμα του 508 με διπλά ψαλίδια εμπρός-πίσω, και ας ήταν προσθιοκίνητη;

Εσύ ποια συνεργασία θα ήθελες να δεις πρώτη; Και ποια είσαι απογοητευμένος που δεν έχεις δει ακόμη; Και τελικά ποια περιμένεις και ποια θα σε ενθουσιάσει περισσότερο; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ford
FORD VS RENAULT