Επίσημη πρεμιέρα έκανε το ηλεκτρικό Renault Megane, που αν και κουβαλάει ένα γνωστό όνομα δεν έχει καμία σχέση με τα μέχρι τώρα Megane που έχουμε γνωρίσει!
Ένα από τα πιο δημοφιλή compact αυτοκίνητα στην Ευρώπη αποκτά νέο στυλ αμαξώματος. Το όνομα Megane για πρώτη φορά τοποθετείται σε ένα crossover μοντέλο και μάλιστα αμιγώς ηλεκτρικό το οποίο συστήθηκε σήμερα επίσημα το κοινό με την ονομασία Megane E-Tech Electric.
Ίδια πλατφόρμα με το Nissan Ariya Η νέα γαλλική ηλεκτρική πρόταση στα crossover συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία hatchback και crossover και είναι εμπνευσμένο από το πρωτότυπο Megane eVision που έκανε πρεμιέρα το προηγούμενο έτος. Το αυτοκίνητο με βάρος 1.624 κιλά βασίζεται στην ίδια CMF-EV πλατφόρμα που βρίσκουμε και στο Nissan Ariya. Σε ότι αφορά τις διαστάσεις του κρατήστε πως το νέο Megane E-Tech Electric έχει μήκος 4,21 μέτρα, πλάτος 1,78 μέτρα, ύψος 1,5 μέτρα και μεταξόνιο 2,7 μέτρα, επιτρέποντας στους μηχανικούς να δημιουργήσουν μια ευρύχωρη καμπίνα σε σχέση πάντα με τις διαστάσεις τους.
Pop-up χειρολαβές και νέο λογότυπο Οι τροχοί που στηρίζουν το νέο Megane είναι 20 ιντσών, ενώ το μοντέλο έρχεται στάνταρ με pop-up χειρολαβές στο μπροστινό μέρος για καλύτερη αεροδυναμική και κρυφές χειρολαβές στο πίσω μέρος. Το Megane E-Tech είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Renault που φέρει το νέο λογότυπο με ρετρό «άρωμα» που έχει ήδη έχουμε δει στο επίσης ηλεκτρικό 5. Εξωτερικά η κλειστή μάσκα χαρακτηρίζεται από τους λεπτούς προβολείς και τα φώτα ημέρας LED που κατεβαίνουν μέχρι τον προφυλακτήρα, ενώ επίσης λεπτά είναι και τα οπίσθια φωτιστικά σώματα. Αξίζει να σημειώσουμε πως το Megane E-Tech Electric διαθέτει παραδοσιακούς πλευρικούς καθρέπτες, ξεφεύγοντας έτσι από τις κάμερες που είχαμε δει να έχουν πάρει τη θέση τους στο πρωτότυπο Megane eVision.
Μεγάλες οθόνες Στο εσωτερικό βλέπουμε πως ο σχεδιασμός του πλήρως ψηφιακού ταμπλό ακολουθεί τα πρωτότυπα Trezor, Symbioz και Morphoz υιοθετώντας αυτό που η Renault αποκαλεί την οθόνη OpenR σε σχήμα ανεστραμμένου «L». Μία οθόνη 12,3 ιντσών τοποθετείται μπροστά από τον οδηγό παίζοντας το ρόλο του ψηφιακού πίνακα ελέγχου, ενώ συμπληρώνεται από μια οθόνη αφής 12 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, στις κορυφαίες εκδόσεις. Οι φθηνότερες εκδόσεις Megane E-Tech Electric θα έχουν μικρότερη κεντρική οθόνη εννέα ιντσών.
Ανακυκλώσιμο σε ποσοστό 95% Από κει και πέρα η υφασμάτινη επένδυση των καθισμάτων προέρχεται εξ ολοκλήρου από ανακυκλωμένα υλικά. Ακόμα και μερικά από τα κάτω μέρη του ταμπλό είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο πλαστικό, το οποίο έχει επίσης χρησιμοποιηθεί για πολλά εξαρτήματα στο ταμπλό που δεν είναι ορατά. Στο τέλος του κύκλου ζωής του, το 95% του Megane E-Tech Electric, θα είναι ανακυκλώσιμο!
Συνέχεια του άρθρου >>>
Η ισχύς παρέχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 130 ίππους και 250 Nm ροπής στις μικρότερες εκδόσεις και 218 ίππους με 300 Nm ροπής στις μεγαλύτερες εκδόσεις. Η πιο ισχυρή από τις δύο κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Το ηλεκτρικό μοτέρ αντλεί ισχύ από μπαταρία 40 ή 60 kWh. Η πρώτη προσφέρει αυτονομία 300 χιλιομέτρων και η δεύτερη 470 χιλιομέτρων. Σύμφωνα με τη Renault η μπαταρία υποστηρίζεται από οκταετή εγγύηση και σε περίπτωση που μειωθεί σε κάτω από το 70 τοις εκατό της χωρητικότητάς της, η Renault θα την αντικαταστήσει δωρεάν.
Μόλις εξαντληθεί η μπαταρία, μπορεί να αναπληρωθεί στα 22 kW με φόρτιση AC και στα 130 kW χρησιμοποιώντας DC. Με ένα φορτιστή 130 kW και φόρτιση μισής ώρας το μοντέλο μπορεί να διανύσει 300 χιλιόμετρα, ενώ μέσω wallbox ισχύος 7,4 kW, το μοντέλο μπορεί να διανύσει 400 χιλιόμετρα έπειτα από φόρτιση 8 ωρών.
Το Megane E-Tech Electric θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από τον Φεβρουάριο του 2022 και αναμένεται να κυκλοφορήσει ένα μήνα αργότερα.
Μέχρι 218 ίππους, SUV χαρακτήρας, μεγάλες οθόνες & αυτονομία έως 470 χιλιόμετρα.
Επίσημη πρεμιέρα έκανε το ηλεκτρικό Renault Megane E-Tech Electric, που αν και κουβαλάει ένα γνωστό όνομα δεν έχει καμία σχέση με τα μέχρι τώρα Megane που έχουμε γνωρίσει!
Θα αγόραζες αμάξι το οποίο μπορεί να ανακυκλωθεί μετά το τέλος ζωής του στο 95%;