ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
10 φωτογραφίες »

Πρεμιέρα για το νέο Hyundai Bayon

54.834 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2021)

Η Hyundai παρουσίασε τη νέα της πρόταση στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV, πραγματοποιώντας την πρεμιέρα του νέου Bayon, το οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί και ως η crossover έκδοση του i20.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »


Αφήνοντας στην άκρη τους προλόγους και περνώντας κατευθείαν στο κυρίως θέμα, με μήκος 4.180 χιλιοστά, πλάτος 1.775 χιλιοστά και ύψος 1.490 χιλιοστά το νέο Hyundai Bayon μπαίνει στην κατηγορία των B-SUV, όντας ελαφρώς μεγαλύτερο αλλά πιο στενό από το από το Kona. Το μεταξόνιό του εκτείνεται στα 2.580 χιλιοστά, η απόσταση από το έδαφος ανέρχεται στα 183 χιλιοστά, ενώ για να ολοκληρώσουμε με τους αριθμούς σημειώνουμε πως ο χώρος αποσκευών φιλοξενεί 411 λίτρα, εκτός αν πέσουν τα πίσω καθίσματα που τότε μεγαλώνει στα 1.205 λίτρα.
 
Όπως προαναφέραμε το νέο Bayon, το οποίο θα προσφερθεί μόνο στην Ευρώπη έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με τη νέα γενιά του i20. Αυτό το συναντούμε αρχικά στην εμφάνιση του μοντέλου που κρίνεται αρκετά σύγχρονη και χαρακτηριζόμενη από την «Sensuous Sportiness» ταυτότητα. Η ευρεία γρίλια χαρακτηρίζει τον εμπρόσθιο πρόβολο, στα άκρα της οποίας δεσπόζουν τα κύρια φωτιστικά σώματα χωρισμένα σε τρία κομμάτια. Ακριβώς από πάνω εμφανίζονται τα πολύ λεπτά LED φώτα ημέρας που ενώνονται με έναν εξίσου λεπτό αεραγωγό. Οι δυναμικοί ώμοι και οι ζάντες 15, 16 ή 17 ιντσών κάνουν ξεχωριστό το προφίλ του Bayon, ενώ στο πίσω μέρος τα LED μπούμερανγκ φώτα και η λεπτή LED μπάρα, δάνειο από το i20, κλείνουν την εμφάνιση του. Εννέα εξωτερικά χρώματα και η διχρωμία με μαύρη οροφή θα είναι διαθέσιμα.
 
Το εσωτερικό διαθέτει μοντέρνα σχεδίαση όντας προετοιμασμένο για την ψηφιακή εποχή. Στην καμπίνα συναντούμε προαιρετικά ένα ζευγάρι οθονών 10,25 ιντσών, η μία ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η άλλη για να φιλοξενήσει το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Αξίζει να σημειωθεί πως για το σύστημα infotainment η στάνταρ οθόνη μετράται στις 8 ίντσες και προσφέρει συνδεσιμότητα με τα Apple CarPlay και Android Auto. Το τιμόνι διαθέτει τα δικά του μπουτόν, ενώ η ατμόσφαιρα της καμπίνας αποκτά ακόμα μεγαλύτερη «ζεστασιά» από το LED φωτισμό περιβάλλοντος. Άλλα σύγχρονα εξαρτήματα που εξοπλίζουν το εσωτερικό του Bayon είναι οι τρεις θύρες USB (δύο μπροστά και μία πίσω), ενώ διαθέσιμο είναι ένα premium σύστημα ήχου Bose και ένα ασύρματο pad φόρτισης.
 
Να σημειώσουμε πως η κορεατική μάρκα αυξάνει τη συνδεσιμότητα του νέου της μοντέλου μέσω του συστήματος Hyundai Bluelink, ενώ πλήθος συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας του οδηγού δίνουν το παρών.
 
Στους κινητήρες, στη βάση συναντούμε τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με 84 ίππους και ταίρι μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεών. Ανεβαίνοντας στη γκάμα συναντούμε τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου απόδοσης 100 ίππων που συνδυάζεται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή επτάρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Στην έκδοση αυτή το Bayon είναι διαθέσιμο και με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ, κάτι που είναι στάνταρ στην κορυφαία έκδοση με απόδοση 120 άλογα που εξοπλίζεται από τον ίδιο κινητήρα και τις ίδιες επιλογές στα κιβώτια ταχυτήτων. Σημειώνουμε πως όλες οι εκδόσεις του Bayon θα είναι εμπροσθιοκίνητες, ενώ αυτές που εξοπλίζονται με τον 1.000άρη τούρμπο κινητήρα έχουν τρία οδηγικά προγράμματα Eco, Normal και Sport.  
 

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »

FORD
ESPRINTER 5 THINKS