Επίσημη πρεμιέρα έκανε η νέα Porsche 911 GT3 RS, η οποία έφτασε τέρμα αεροδυναμική, με 525 ίππους και ικανή να κινηθεί τόσο στην πίστα όσο και στους δρόμους.
Αν και οι εικόνες που είχαν διαρρεύσει νωρίτερα έδωσαν ένα πρώτο δείγμα γραφής του τι να περιμένουμε από την ολοκαίνουργια Porsche 911 GT3 RS, τουλάχιστον σε επίπεδο εμφάνισης, η ακραία έκδοση της 911 έκανε το επίσημο ντεμπούτο της στην Εβδομάδα Αυτοκινήτου του Μοντερέι.
Η νέα 911 GT3 RS εκ πρώτης όψεως ξεχωρίζει από το «GT3 RS» στο πλάι του αυτοκινήτου, αλλά και από το πλήθος αεροδυναμικών στοιχείων. Αυτά ξεκινούν από μπροστά όπου το μάτι πέφτει κυρίως στους αεραγωγούς του καπό σε σχήμα L. Επιπλέον, οι θόλοι των τροχών έχουν αιχμηρά πτερύγια που μοιάζουν με λεπίδες για ομαλή ροή αέρα. Στο πίσω μέρος κυριαρχεί η τεράστια αεροτομή, η οποία μάλιστα μπορεί να ρυθμιστεί κατά το δοκούν είτε έχοντας το ένα από τα δύο επιμέρους πτερύγια ανοιχτό, είτε κλειστό. Ως αποτέλεσμα της αναβαθμισμένης αεροδυναμικής η κάθετη δύναμη φτάνει τα 409 κιλά στα 200 χιλιόμετρα την ώρα, διπλάσια δηλαδή από τον προκάτοχό της και τα 860 κιλά στα 285 χλμ./ώρα.
525 ίπποι η ισχύς της
Την τροφοδοσία της Porsche 911 GT3 RS αναλαμβάνει ο ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος κινητήρας 4,0 λίτρων. Η ισχύς του ανέρχεται στα 525 άλογα, επιβεβαιώνοντας έτσι τις φήμες που είχαν νωρίτερα κυκλοφορήσει. Το μοτέρ συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο PDK επτά σχέσεων. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 296 χλμ./ώρα.
Από κει και πέρα υπεύθυνες για το φρενάρισμα είναι εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω, ενώ η γερμανικής φίρμα προσφέρει προαιρετικά το ικανότερο σύστημα πέδησης Porsche Ceramic Composite. Σε ότι αφορά τους τροχούς, 20 ίντσες είναι το μέγεθος των μπροστινών και 21 των πίσω. Να σημειωθεί πως η Porsche 911 GT3 RS διαθέτει κατά 29 χιλιοστά μεγαλύτερο μετατρόχιο από την 911 GT3, ενώ οι μηχανικοί της Porsche σχεδίασαν τον μπροστινό άξονα του αυτοκινήτου με διπλά ψαλίδια, αναβαθμίζοντας έτσι και την ανάρτηση.
1.450 κιλά το βάρος της
Η 911 GT3 RS διατηρεί το βάρος της χαμηλά χάρη στην εκτεταμένη χρήση ειδικού πλαστικού ενισχυμένου με ίνες άνθρακα (CFRP). Αυτό μεταξύ άλλων χρησιμοποιείται στις πόρτες, τα μπροστινά φτερά και τα μπάκετ καθίσματα. Ως εκ τούτου το μοντέλο ζυγίζει 1.450 κιλά. Αξίζει να σημειωθεί πως η Porsche διαθέτει στους αγοραστές το πακέτο Clubsport χωρίς επιπλέον χρέωση, όπως και το πακέτο Weissach αλλά το τελευταίο με επιπλέον κόστος αφού προσθέτει πολλά νέα χαρακτηριστικά, ανάμεσα στα οποία βρίσκονται νέοι τροχοί που μπορούν να μειώσουν ακόμα περισσότερο το βάρος αλλά και περισσότερα εξαρτήματα από CFRP.
Τρία οδηγικά προφίλ
Τα οδηγικά προφίλ είναι τρία: Normal, Sport και Track. Το τελευταίο επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τις βασικές ρυθμίσεις του οχήματος, όπως η απόσβεση του μπροστινού και του πίσω άξονα, το πίσω διαφορικό και άλλα. Το τιμόνι διαθέτει τέσσερα περιστροφικά χειριστήρια για μεμονωμένες ρυθμίσεις και ένα ειδικό κουμπί DRS.
Ξεκίνησε η διάθεσή της
Η νέα Porsche 911 GT3 RS είναι διαθέσιμη στη Γερμανία με τιμή που ξεκινά από τις 229.517 ευρώ.
«Πιστόλι» η νέα Porsche 911 GT3 RS.
- Διπλάσια κάθετη δύναμη από την προηγούμενη.
- Τελική 296 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα.
- 1.450 κιλά το βάρος της.
- Διαθέσιμη από 229.517 ευρώ στη Γερμανία.
Πως σου φαίνεται;